eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Dostawa do 210 m3 oleju napędowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041855-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa do 210 m3 oleju napędowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585647-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000, ul. ul. Kościelna 7, 32620 Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 322 111 247, e-mail ak@ak.brzeszcze.pl, faks 322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa do 210 m3 oleju napędowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 210 m3 oleju napędowego. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 210 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach na wyłączny koszt Wykonawcy: w okresie od 03 listopada 2017r. do 02 listopada 2018r. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy określonego w ust.1 zamówić do 33 m3 oleju napędowego odpowiadającego parametrom oleju napędowego arktycznego. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 10 m3. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. Zakupy oleju napędowego na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w SIWZ skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy.Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego oleju napędowego do 50% wielkości określonej w SIWZ. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia o którym mowa w SIWZ nie powoduje zmiany podstaw ustalenia ceny jednostkowej ani też konsekwencji finansowych i odszkodowawczych ze strony Wykonawcy Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy oleju napędowego w okresie realizacji zamówienia. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach oraz na stacji garażowej usytuowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BORIM Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 50
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 852346,09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 852346,09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 857297,70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.