eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usuwanie odpadów budowlanych z nieruchomości przy ul. Bolkowskiej we Wrocławiu - zad. nr 1, usuwanie warstwy gruntu zanieczyszczonego odpadami budowlanymi z nieruchomości przy ul. Zawalnej we Wrocławiu - zad. nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041772-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o.: Usuwanie odpadów budowlanych z nieruchomości przy ul. Bolkowskiej we Wrocławiu - zad. nr 1, usuwanie warstwy gruntu zanieczyszczonego odpadami budowlanymi z nieruchomości przy ul. Zawalnej we Wrocławiu - zad. nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577119-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2191624000000, ul. ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53633 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 75 86 900, e-mail Monika.Cander@ekosystem.wroc.pl, faks 71 75 86 922.
Adres strony internetowej (url): www.ekosystem.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie odpadów budowlanych z nieruchomości przy ul. Bolkowskiej we Wrocławiu - zad. nr 1, usuwanie warstwy gruntu zanieczyszczonego odpadami budowlanymi z nieruchomości przy ul. Zawalnej we Wrocławiu - zad. nr 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dla zadania nr 1: 1.1. wykonanie prac przygotowawczych, w szczególności: a) oznakowanie i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) zabezpieczanie drzew i innej roślinności przed ich uszkodzeniem, c) usuwanie roślinności uniemożliwiającej lub utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga zezwolenia wymaganego odrębnymi przepisami, 1.2. usunięcie zanieczyszczeń powierzchniowych, tj. skupisk oraz luźno rozrzuconych odpadów komunalnych, 1.3. usunięcie zalegających odpadów budowlanych do powierzchni gruntu rodzimego, tj. do poziomu części terenu niezanieczyszczonej odpadami, przez ich załadunek na środki transportowe Wykonawcy, 1.4. transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, czasowego magazynowania bądź unieszkodliwienia odpadów, 1.5. przekazanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie przetwarzania odpadów, bądź przekazanie odpadów określonych przepisami prawa osobie niebędącej przedsiębiorcą do wykorzystania, 1.6. wyrównanie nierówności terenu powstałych w trakcie wykonywania prac porządkowych polegające na ścięciu wypukłości, przemieszczeniu urobku i zasypaniu powstałych wgłębień, 1.7. utrzymanie w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych prac, w czasie prowadzenia prac i po ich zakończeniu, polegające na uprzątnięciu i pozbyciu się błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na których były prowadzone prace porządkowe, 1.8. uporządkowanie terenu, na którym zgromadzone były odpady przeznaczone do usunięcia, z ewentualnych zanieczyszczeń dodatkowo odsłoniętych, w trakcie wykonywania prac, 1.9. uporządkowaniu terenu z odpadów rozsypanych w trakcie załadunku, 1.10. usunięcie zabezpieczeń i oznakowania wykonanych w ramach prac przygotowawczych, 2. dla zadania nr 2: 2.1. wykonanie prac przygotowawczych, w szczególności: a) oznakowanie i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) zabezpieczanie drzew i innej roślinności przed ich uszkodzeniem, w tym karpy korzeniowej przed uszkodzeniem korzeni, c) usuwanie roślinności uniemożliwiającej lub utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga zezwolenia wymaganego odrębnymi przepisami. 2.2. usunięcie zanieczyszczeń powierzchniowych, tj. skupisk oraz luźno rozrzuconych odpadów komunalnych, 2.3. zabezpieczenie skarpy wału przeciwpowodziowego przez wytyczenie opaski o szerokości 3,0 m od podstawy skarpy do granicy terenu objętego pracami, 2.4. usunięcie wierzchniej warstwy gruntu o grubości 0,5 m, zanieczyszczonego odpadami budowlanymi, w tym płytami betonowymi, gruzem, fundamentami ceglanymi, przez ich załadunek na środki transportowe Wykonawcy, 2.5. transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, czasowego magazynowania bądź unieszkodliwienia odpadów, 2.6. przekazanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie przetwarzania odpadów, bądź przekazanie odpadów określonych przepisami prawa osobie niebędącej przedsiębiorcą do wykorzystania, 2.7. wyrównanie nierówności powstałych podczas realizacji prac porządkowych na częściach nieruchomości nieobjętych pracami, polegające na ścięciu wypukłości, przemieszczeniu urobku i zasypaniu powstałych wgłębień, 2.8. utrzymanie w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych prac, w czasie prowadzenia prac i po ich zakończeniu, polegające na uprzątnięciu i pozbyciu się błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na których były prowadzone prace porządkowe, 2.9. uporządkowanie terenu, na którym zgromadzone były odpady przeznaczone do usunięcia, z ewentualnych zanieczyszczeń dodatkowo odsłoniętych, w trakcie wykonywania prac, 2.10. uporządkowanie terenu z odpadów rozsypanych w trakcie załadunku, 2.11. usunięcie zabezpieczeń i oznakowania wykonanych w ramach prac przygotowawczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90533000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 - ul. Bolkowska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185175
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHEMEKO-SYSTEM Zakład Zagospodarowania Odpadów
Email wykonawcy: biuro@chemekosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Jerzmanowska 4-6
Kod pocztowy: 54-519
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157140
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 - ul. Zawalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231472
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHEMEKO-SYSTEM Zakład Zagospodarowania Odpadów
Email wykonawcy: biuro@chemekosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Jerzmanowska 4-6
Kod pocztowy: 54-519
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150336
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150336
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.