To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-11
Ogłoszenie nr 500041772-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.
Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o.: Usuwanie odpadów budowlanych z nieruchomości przy ul. Bolkowskiej we Wrocławiu - zad. nr 1, usuwanie warstwy gruntu zanieczyszczonego odpadami budowlanymi z nieruchomości przy ul. Zawalnej we Wrocławiu - zad. nr 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577119-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2191624000000,
ul. ul. Kazimierza Michalczyka
23,
53633
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 75 86 900, e-mail
Monika.Cander@ekosystem.wroc.pl, faks
71 75 86 922.
Adres strony internetowej (url): www.ekosystem.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie odpadów budowlanych z nieruchomości przy ul. Bolkowskiej we Wrocławiu - zad. nr 1, usuwanie warstwy gruntu zanieczyszczonego odpadami budowlanymi z nieruchomości przy ul. Zawalnej we Wrocławiu - zad. nr 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dla zadania nr 1: 1.1. wykonanie prac przygotowawczych, w szczególności: a) oznakowanie i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) zabezpieczanie drzew i innej roślinności przed ich uszkodzeniem, c) usuwanie roślinności uniemożliwiającej lub utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga zezwolenia wymaganego odrębnymi przepisami, 1.2. usunięcie zanieczyszczeń powierzchniowych, tj. skupisk oraz luźno rozrzuconych odpadów komunalnych, 1.3. usunięcie zalegających odpadów budowlanych do powierzchni gruntu rodzimego, tj. do poziomu części terenu niezanieczyszczonej odpadami, przez ich załadunek na środki transportowe Wykonawcy, 1.4. transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, czasowego magazynowania bądź unieszkodliwienia odpadów, 1.5. przekazanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie przetwarzania odpadów, bądź przekazanie odpadów określonych przepisami prawa osobie niebędącej przedsiębiorcą do wykorzystania, 1.6. wyrównanie nierówności terenu powstałych w trakcie wykonywania prac porządkowych polegające na ścięciu wypukłości, przemieszczeniu urobku i zasypaniu powstałych wgłębień, 1.7. utrzymanie w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych prac, w czasie prowadzenia prac i po ich zakończeniu, polegające na uprzątnięciu i pozbyciu się błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na których były prowadzone prace porządkowe, 1.8. uporządkowanie terenu, na którym zgromadzone były odpady przeznaczone do usunięcia, z ewentualnych zanieczyszczeń dodatkowo odsłoniętych, w trakcie wykonywania prac, 1.9. uporządkowaniu terenu z odpadów rozsypanych w trakcie załadunku, 1.10. usunięcie zabezpieczeń i oznakowania wykonanych w ramach prac przygotowawczych, 2. dla zadania nr 2: 2.1. wykonanie prac przygotowawczych, w szczególności: a) oznakowanie i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) zabezpieczanie drzew i innej roślinności przed ich uszkodzeniem, w tym karpy korzeniowej przed uszkodzeniem korzeni, c) usuwanie roślinności uniemożliwiającej lub utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga zezwolenia wymaganego odrębnymi przepisami. 2.2. usunięcie zanieczyszczeń powierzchniowych, tj. skupisk oraz luźno rozrzuconych odpadów komunalnych, 2.3. zabezpieczenie skarpy wału przeciwpowodziowego przez wytyczenie opaski o szerokości 3,0 m od podstawy skarpy do granicy terenu objętego pracami, 2.4. usunięcie wierzchniej warstwy gruntu o grubości 0,5 m, zanieczyszczonego odpadami budowlanymi, w tym płytami betonowymi, gruzem, fundamentami ceglanymi, przez ich załadunek na środki transportowe Wykonawcy, 2.5. transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, czasowego magazynowania bądź unieszkodliwienia odpadów, 2.6. przekazanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie przetwarzania odpadów, bądź przekazanie odpadów określonych przepisami prawa osobie niebędącej przedsiębiorcą do wykorzystania, 2.7. wyrównanie nierówności powstałych podczas realizacji prac porządkowych na częściach nieruchomości nieobjętych pracami, polegające na ścięciu wypukłości, przemieszczeniu urobku i zasypaniu powstałych wgłębień, 2.8. utrzymanie w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych prac, w czasie prowadzenia prac i po ich zakończeniu, polegające na uprzątnięciu i pozbyciu się błota i innych zanieczyszczeń z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na których były prowadzone prace porządkowe, 2.9. uporządkowanie terenu, na którym zgromadzone były odpady przeznaczone do usunięcia, z ewentualnych zanieczyszczeń dodatkowo odsłoniętych, w trakcie wykonywania prac, 2.10. uporządkowanie terenu z odpadów rozsypanych w trakcie załadunku, 2.11. usunięcie zabezpieczeń i oznakowania wykonanych w ramach prac przygotowawczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90533000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - ul. Bolkowska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
185175
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEMEKO-SYSTEM Zakład Zagospodarowania Odpadów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157140
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - ul. Zawalna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231472
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEMEKO-SYSTEM Zakład Zagospodarowania Odpadów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150336
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.