eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na realizacji inwestycji w postaci przebudowy pomieszczeń poddasza wraz z budową szybu windowego w budynku Oddziału Reumatologicznego dla dzieci Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o. przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-26

Ogłoszenie nr 500041684-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.

Sopot: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na realizacji inwestycji w postaci przebudowy pomieszczeń poddasza wraz z budową szybu windowego w budynku Oddziału Reumatologicznego dla dzieci Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o. przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606175-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500066131-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 192587795, ul. ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 557 528, e-mail zamowienia@pcrsopot.pl, faks 58 5557528, 58 5511426.
Adres strony internetowej (url): www.wzr.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na realizacji inwestycji w postaci przebudowy pomieszczeń poddasza wraz z budową szybu windowego w budynku Oddziału Reumatologicznego dla dzieci Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o. przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

N/8/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na realizacji inwestycji w postaci przebudowy pomieszczeń poddasza wraz z budową szybu windowego w budynku Oddziału Reumatologicznego dla dzieci Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o.o. przy ul. 23 Marca 93 w Sopocie.


II.4) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111300-1,

45223000-6,

45263000-4,

45262310-7,

45262520-2,

45320000-6,

45260000-7,

45421000-4,

45430000-0,

45450000-6,

45340000-1,

45324000-4,

45421152-4,

45310000-3,

45317000-2,

45330000-9,

45391100-7,

45331000-6,

45111220-6,

90400000-1,

45262600-7,

45421100-5,

45300000-0,

45332400-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22.11.2017 r do 28.02.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jarosław Kaniszewski Przedsiębiorstwo Budowlane Kanbud mgr inż Jarosław Kaniszewski, , ul. Trawki 15/13, 80-257, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 264320.34 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

W wyniku zawartego aneksu zmianie uległa wartość zamówienia, która wynosi ( bez VAT) 304880.11 PLN.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Aneks obejmuje roboty budowlane, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Są to zmiany polegajace na zmianie rozwiązań technicznych z zakresu instalacji elektrycznych, sanitarnych i budowlanych- określonych szczegółowo w Protokole Koniecznosci z dnia 15.01.2018 r. W wyniku wprowadzonej zmiany wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu o kwotę netto 24545,58 zł

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą rozwiązań technicznych i materiałowych. Zmianie uległ zakres przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy. Zmiany polegają na zmianie nawierzchni posadzki zwiększającej jej standard. W wyniku zaistniałej zmiany wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu o kwotę netto 16014,19 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- zaistnienia konieczności wykonania robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do realizacji zamówienia podstawowego przy spełnieniu łącznie warunków wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - zgodnie z Protokołem konieczności. - zaistnienia konieczności zmiany rozwiązań technicznych i materiałowych nieprzewidzianych w umowie, o wartości nie przekraczającej 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - zgodnie z Protokołem konieczności. Zmianie ulega termin wykonania robót budowlanych -został zmieniony na 28.02.2018 r. oraz wynagrodzenie wykonawcy - zostało podwyższone o kwotę netto 40559,77 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.