eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OCHRONA I UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW PRZYRODNICZYCH ORAZ POSZERZENIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W ZAKRESIE ŚRODOWISKA RZEKI ODRY POPRZEZ BUDOWĘ EKSPOZYCJI DLA WYDR EUROPEJSKICH W RAMACH OCHRONY RODZIMEJ BIORÓŻNORODNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-26

Ogłoszenie nr 500041669-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: OCHRONA I UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW PRZYRODNICZYCH ORAZ POSZERZENIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W ZAKRESIE ŚRODOWISKA RZEKI ODRY POPRZEZ BUDOWĘ EKSPOZYCJI DLA WYDR EUROPEJSKICH W RAMACH OCHRONY RODZIMEJ BIORÓŻNORODNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
OCHRONA I UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW PRZYRODNICZYCH ORAZ POSZERZENIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W ZAKRESIE ŚRODOWISKA RZEKI ODRY POPRZEZ BUDOWĘ EKSPOZYCJI DLA WYDR EUROPEJSKICH W RAMACH OCHRONY RODZIMEJ BIORÓŻNORODNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506426-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OCHRONA I UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW PRZYRODNICZYCH ORAZ POSZERZENIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W ZAKRESIE ŚRODOWISKA RZEKI ODRY POPRZEZ BUDOWĘ EKSPOZYCJI DLA WYDR EUROPEJSKICH W RAMACH OCHRONY RODZIMEJ BIORÓŻNORODNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PN/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: " Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz poszerzenie edukacji ekologicznej w zakresie środowiska rzeki Odry poprzez budowę ekspozycji dla wydry europejskiej w ramach ochrony rodzimej bioróżnorodności prowadzonej przez ZOO Wrocław Sp. z o.o.". Przedmiotowe zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego tj. projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 " Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych oraz poszerzenie edukacji ekologicznej poprzez budowę ekspozycji dla wydry europejskiej w ramach ochrony rodzimej bioróżnorodności prowadzonej przez ZOO Wrocław Sp. z o.o." . Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Etap I- faza projektowa: a) opracowanie założeń przedprojektowych tj. inwentaryzację stanu istniejącego, przeprowadzenie badań, analiz i ekspertyz o ile badania/analizy/ekspertyzy będą wymagane przez przepisy prawa lub niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy, wykonanie projektów organizacji robót, organizacji zaplecza i zagospodarowania placu budowy, organizacji ruchu i przemieszczeń z zachowaniem ciągłości funkcjonowania ZOO, podstawowych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, technologicznych oraz instalacyjnych, opracowanie kompleksowego projektu koncepcyjnego i uzgodnienie projektu koncepcyjnego z Zamawiającym - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej tj. jeden w wersji edytowalnej w postaci plików DOC.(dotyczy części opisowej) i DWG (AutoCad) lub kompatybilnym na płycie CD oraz jeden egzemplarz w wersji nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; b) opracowanie projektu budowlanego (na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego), niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, SIWZ oraz PFU - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; c) sporządzenie projektów wykonawczych - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD, d) opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD, e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - zawierających zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujących w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określających zakresy prac - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; f) opracowanie "Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych" - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1. egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; g) opracowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę niezbędnego do zrealizowania Zadania inwestycyjnego; wniosek o pozwolenie na budowę - 2 egzemplarze w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD h) sprawowanie nadzoru autorskiego w celu zrealizowania Zadania inwestycyjnego Etap II- faza wykonania robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z pozwoleniem na budowę, niniejszą umową, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ, b) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, c) wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy, d) zapewnienie kierownika budowy, e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f) zakończenie robót zgodnie z zapisami uzyskanego pozwolenia na budowę, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (ostatecznej decyzji). 2. Podejmując czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie, które zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) należą do obowiązków Zamawiającego, Wykonawca działał będzie z upoważnienia Zamawiającego, w oparciu o odrębnie udzielone w tym celu pełnomocnictwo. Wykonawca wskaże osoby, które będą występować w imieniu Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, przepisami BHP, p.poż., zasadami wiedzy technicznej, normami i sztuką budowlaną oraz Umową. 4. Dokumentacja projektowa oraz nadzór autorski będą wykonane przez projektantów dysponujących wymaganymi przez prawo uprawnieniami oraz posiadającymi wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji Przedmiotu umowy. 5. W dokumentacji projektowej należy opisać rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazywane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń można zastosować określenia wskazane powyżej pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu "lub równoważne", wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich uzgodnień, w szczególności uzgodnień branżowych wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę, jak również decyzji, opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń lub innych dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji Zadania inwestycyjnego, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy podczas normalnego funkcjonowania ZOO, będącego obiektem użyteczności publicznej. Okoliczność tą Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić we wszystkich podejmowanych działaniach w ramach realizacji Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia swej obecności co najmniej raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego, celem wyjaśniania, uzgadniania wątpliwości dotyczących realizacji Przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu planowanych robót. Termin wizji lokalnej należy uprzednio uzgodnić z kierownikiem Działu Inwestycji: Wojciechem Jankowiakiem (tel. kom. 693 072 411). 10. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną 11. Wykonawca zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych tj. w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 12. W terminie 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę osób, o których mowa w ust 11 z określeniem formy zatrudnienia i rodzaju wykonywanych czynności. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu aktualizacji listy w terminie nie późniejszym niż dzień wprowadzenia pracownika na teren budowy. 13. Wykonawca przed wprowadzeniem osoby, o której mowa w ust. 1 lub 2 na teren budowy zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoba ta jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 14. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopię umów o pracę osób, o których mowa w ust. 11. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od osób, o których mowa w ust. 11 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 15. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi roboty w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 14 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia zgodnie z ust. 11. 16. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust.11 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,01% wynagrodzenia brutto, za każdy stwierdzony przypadek 17. Obowiązki Wykonawcy określone w ust. 11 do 16 dotyczą również Podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-1, 71320000-7, 71400000-2, 71410000-5, 45111200-0, 45231100-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2160000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AQUA SERWIS S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@aqua-serwis.eu
Adres pocztowy: ul. Kominiarska 17
Kod pocztowy: 51-180
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2160000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2160000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2160000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 90%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.