eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-26

Ogłoszenie nr 500041191-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505609-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 1497631600000, ul. ul. Traugutta 41, 05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 240 570, e-mail sekretariat@pzdgm.pl, faks 227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT.43.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu chodnika szer. 1,50 m w ciągu drogi powiatowej ulica Brwinowska w Podkowie Leśnej na odc. od ul. Orlej do ul. Sokolej, zjazdu indywidualnego, drenu odwadniającego o średnicy 200 mm, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm, oraz oczyszczenie i pogłębienie rowu przydrożnego na odc. od ul. Orlej do rowu melioracyjnego, wycinka 4 szt. drzew z karczowaniem karp. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie chodnika o szer. 1,50 m, zjazdu indywidualnego, drenu odwadniającego o średnicy 200 mm z rur PEHD typ LP 220 z warstwą filtracyjną ze żwiru oraz opaską z geowłókininy, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm typu VAWIN, oraz oczyszczenie i pogłębienie rowu przydrożnego na odc. od ul. Orlej do rowu melioracyjnego, wycinka z karczowaniem drzew z robotami ziemnymi, rozbiórki istniejących elementów (konstrukcja nawierzchni zjazdu, przepusty). 1. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce z mieszance związanej spoiwem hydraulicznym 2,5 MPa gr. 5cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej gr. 15 cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,041m². 2. Konstrukcja zjazdu indywidualnego: kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym 2,5 MPa gr. 5cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem (opornik) betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,062 m² z betonu C12/15 3. Wycinka z karczowanie drzew zakres robót obejmuje wycinkę drzew 4 szt. z karczowanie pni. 4. Rowy: oczyszczenie i pogłębienie rowu. 5. Odwodnienie: dren o średnicy 200 mm z rur PEHD typ LP 220 z warstwą filtracyjną ze żwiru oraz opaską z geowłókininy, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm typu VAWIN o głębokości 1 m. 6. Roboty wykończeniowe: plantowanie skarp, dna rowu z humusowaniem gr. 10 cm i obsianiem trawą. 7. Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 8. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 9. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 10. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 11. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, ST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia: Roboty należy wykonać zgodnie z: o dokumentacja projektową o operatem wodno prawnym o obowiązującymi normami i przepisami, ST, o zaleceniami inwestora o STWiOR, CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu zatoki autobusowej wraz z peronem i chodnikiem łączącym zatokę z dojściami do przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej ulica Mazowiecka, we wsi Książenice Gmina Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski w rejonie przechodni wraz z wykonaniem muru oporowego żelbetowego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zatoki autobusowej, peronu o szer. 2,0 m, chodnika o szerokości 2,0 m, na ulicy Mazowieckiej w rejonie przychodni, przepustu o śr. 40 cm pod zatoką, przepustu pod chodnikiem w rejonie przejścia dla pieszych, wraz z robotami ziemnymi i rozbiórkowymi, oznakowania pionowego i poziomego, ustawienie barier U-11a oraz wykonanie muru oporowego żelbetowego. 1. Konstrukcja zatoki autobusowej: nawierzchnia z kostki betonowej Behaton kolor szary gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowa zasadnicza z betonu C8/12 ( B-10) gr. 25 cm, obramowanie zatoki krawężnikiem betonowym 20x30 na ławie z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,12 m². 2. Konstrukcja chodnika: kostka brukowa betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej gr. 15cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,035 m² 3. Odwodnienie: przepusty pod zatoką i chodnikiem w rejonie przejścia dla pieszych rur PEHD o średnicy 400mm na ławie żwirowej gr. 20cm, ścianki czołowe z betonu C16/20 ( B-20), umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi 40x60x10 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8 cm. 4. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu obejmuje wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych 33,11 m² i pionowego z foli odblaskowej typ 2 - 3 szt ora ustawienie barier U-11a 56 m. 5. Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 6. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 7. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 8. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 9. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, ST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia: Roboty należy wykonać zgodnie z: o dokumentacją projektową o obowiązującymi normami i przepisami, ST, o zaleceniami inwestora o STWiOR, 4. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50149.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Henryk Kłosowski
Email wykonawcy: biuro@zrb-bruk.pl
Adres pocztowy: ul. Górna 23
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Henryk Kłosowski
Email wykonawcy: biuro@zrb-bruk.pl
Adres pocztowy: ul. Górna 23
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82423.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82423.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125337.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85915.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163343.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163343.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233846.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.