eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78



Ogłoszenie z dnia 2017-10-10

Ogłoszenie nr 500041110-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Przebudowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581688-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (54) 414 40 00, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl, faks (54) 414 42 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.wloclawek.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa parkingu przy ul. Żytniej 72, 64 i 78

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.57.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową parkingu, znajdującego się przy ul. Żytniej we Włocławku na terenie działek nr 25/7, 25/12, 26, 28/2, 65/2 obręb Włocławek KM 105, składającego się z drogi dojazdowej oraz zlokalizowanych w jej obrębie zatok postojowych, chodników i opasek w postaci trawników. Roboty te polegają w szczególności na zmianie geometrii oraz nawierzchni parkingu. Zestawienie powierzchni zaprojektowanych nawierzchni przedstawia się następująco: ? droga dojazdowa i plac manewrowy - kostka brukowa betonowa grubości 8 cm - 441 m2, ? zatoki postojowe dla 43-ech pojazdów - płyty drogowe ażurowe grubości 10 cm - 511,5 m2, ? stanowiska postojowe dla 2-óch pojazdów osób niepełnosprawnych - kostka brukowa betonowa grubości 8 cm - 37,5 m2, ? chodniki - kostka brukowa betonowa grubości 6 cm - 178,5 m2. Łączna projektowana powierzchnia terenów utwardzonych wynosi 1 138,5 m2. Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową parkingu należy w szczególności dokonać: ? rozbiórki tych elementów istniejącego zagospodarowania terenu, które kolidują z elementami zaprojektowanymi, ? korekty lokalizacyjnej istniejącego wpustu ulicznego podłączonego do istniejącego systemu kanalizacji, wraz z wymianą wpustu na nowy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywanych robót budowlanych i montażowych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od rozpoczęcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje realizacji robót na terenie działki nr 28/2 obręb Włocławek KM 105 stanowiącej własność Gminy Miasto Włocławek w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej, tj. w szczególności robót określonych w dziale X przedmiaru robót (Roboty na terenie WSM). Ro-boty te planowane są do realizacji w ramach oddzielnego zamówienia udzielonego przez ww. osobę prawną. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: ? likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, ? odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), ? odtworzenie oznakowania (w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru, Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Włocławek, Miejskim Zarządem Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku), ? roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, ? wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane, w szczególności polegające na budowie, przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektów budowlanych. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. UWAGA: w październiku 2017 r. planowane jest wykonanie na terenie przedmiotowej inwestycji robót budowlanych, na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku, polegających na budowie przyłącza ciepłowniczego do jednego z sąsiednich budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 238743.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GIRDER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@girder.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 15
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238600.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238600.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244234.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.