eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE W RAMACH ZADANIAROZWÓJ BUDOWNICTWA PASYWNEGO I ENERGOOSZCZĘDNEGO - BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-10

Ogłoszenie nr 500040916-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.

Gmina Andrespol: BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE W RAMACH ZADANIA: ROZWÓJ BUDOWNICTWA PASYWNEGO I ENERGOOSZCZĘDNEGO - BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój budownictwa pasywnego i energooszczędnego - budowa budynku przedszkola i zespołu dzieci młodszych w Wiśniowej Górze" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa IV: Gospodarka Niskoemisyjna Działanie IV.3. Ochrona Powietrza Poddziałanie IV.3.2 Ochrona Powietrza

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573492-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500020145-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE W RAMACH ZADANIA: ROZWÓJ BUDOWNICTWA PASYWNEGO I ENERGOOSZCZĘDNEGO - BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZESPOŁU DZIECI MŁODSZYCH W WIŚNIOWEJ GÓRZE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.01.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: a. CPV: 45.21.41.00-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych; b. CPV: 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; c. CPV: 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; d. CPV: 45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach; e. CPV: 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; f. CPV: 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowego budynku przedszkola i zespołu dzieci młodszych w systemie niskoenergetycznym (pasywnym) przy istniejącej Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze na działce nr. ewid. 76, obręb Wiśniowa Góra przy ulicy Tuszyńskiej 32 zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ, w tym zgodnie z projektem budowlanym. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują budowę w systemie niskoenergetycznym nowego dwukondygnacyjnego, podpiwniczonego budynku przykrytego dachem płaskim, skomunikowanego jedną klatką schodową i szybem windowym. Budynek powinien mieć następujące zasadnicze parametry: a) Powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 1216,84 m2 w tym: piwnicy - 352,09 m2, parteru - 312,56 m2, pierwszego piętra - 552,19 m2. b) W piwnicy znajdować się będą pomieszczenia szkoły podstawowej w tym: szatnie przeznaczone dla 176 uczniów, dwa pomieszczenia świetlicy, toaleta dla niepełnosprawnych, pomieszczenia serwerowni, techniczne, rozdzielni głównej prądu, techniczno - porządkowe oraz pomieszczenia rozdzielni posiłków dla dzieci z przedszkola i zmywalni. c) Na parterze zlokalizowane będą dwa pomieszczenia dla klas oddziałów przedszkolnych w odrębnej strefie pożarowej (ZLII) z przeznaczeniem na dwie grupy do 25 dzieci z węzłem sanitarnym dostępnym bezpośrednio z klas (sanitariaty dostosowane dla małych dzieci), pokój pedagogów wyposażony w aneks kuchenny i toaleta dla nauczycieli. d) Na piętrze usytuowane będą pomieszczenia siedmiu klasach lekcyjnych szkoły podstawowej z przeznaczeniem dla 175 uczniów, węzeł sanitarny - toalety dla uczniów: damska i męska, toaleta dla niepełnosprawnych oraz toaleta dla nauczycieli, w przedsionku - znajdować się będzie aneks porządkowy. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich zaprojektowanych instalacji, w tym: kanalizacyjnej, wodnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej, klimatyzacji, instalacji gazu, instalacji oddymiania, systemu alarmu pożarowego, monitoringu wizyjnego, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu automatyki budynkowej oraz instalacji strukturalnej. 5. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace objęte dokumentacją projektową oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu, w tym: a) wybudować nowe ogrodzenie od strony ul. Tuszyńskiej z paneli systemowych na podmurówce systemowej prefabrykowanej z bramą przesuwną i furtką dwuskrzydłową, b) wyposażyć teren w elementy małej architektury - ławki, stojak na rowery, kosze na śmieci, c) dokonać nasadzeń zieleni, 6. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonanie układu komunikacyjnego dla pieszych, w zakres, którego wchodzi: budowa chodników do wejść do budynku, wykonanie nawierzchni drogi manewrowej z kostki betonowej, utwardzenie terenu z kruszywa ozdobnego wzdłuż wybudowanych schodów, wykonanie opaski z kruszyw przepuszczalnych w celu prawidłowego odprowadzenia wód z terenu oraz ułożenie geowłókniny. W tym zakresie roboty obejmują wykonanie powierzchni o następujących obszarach: a) chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm - 614.70 m2, b) utwardzenie z kruszywa - 17.10 m2, c) droga z kostki betonowej gr. 8 cm - 194.25 m2. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze polegające na usunięciu pni i korzeni kolidujących z inwestycją. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W tym zakresie Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa. 10. Budynek ma być wykonany w systemie niskoenergetycznym, prace muszą być wykonywane w sposób umożliwiający osiągnięcie tego efektu. Opis oczekiwanych rezultatów w tym zakresie określa wytyczne dotyczące budowy w systemie niskoenergetycznym (audyt energetyczny), stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ. 11. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie promocji inwestycji, tj. wykonania niezbędnej dokumentacji fotograficznej i umieszczenia niezbędnych tablic informacyjnych. 12. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia szkolenia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i zainstalowanych systemów instalacji. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego dojścia i dojazdu do szkoły, na terenie, której będzie realizowana budowa oraz zabezpieczenia terenu budowy tak, aby prace nie kolidowały z pracą szkoły, z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów prawa, w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy. 14. Zakres przedmiotu zamowienia obejmuje ponadto: a) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych; b) przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; c) uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania; d) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej i opłaty za pomiary geodezyjne; e) prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy; f) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie wskazane wprost w SIWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną; g) oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo; h) wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 15. Zamawiający informuje, że na obszarze objętym robotami występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Przed przystąpieniem do robót, należy sprawdzić u gestorów sieci infrastruktury technicznej aktualność występującego uzbrojenia w pasie robót i terenie, powiadomić ich o rozpoczęciu robót oraz zabezpieczyć uzbrojenie w ziemi na czas trwania budowy. 16. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 17. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót składający się na przedmiot zamówienia określony został w: a) dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik nr 12 do SIWZ, obejmujących w szczególności projekt budowlany, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) - stanowiącej Załącznik nr 13 do SIWZ, 19. Przedmiary robót załączone do SIWZ jako Załącznik nr 11 są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 20. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich odpowiedników rynkowych spełniających te same funkcje oraz zapewniających nie niższą jakość oraz parametry użytkowe. Standardy wskazane przez Zamawiającego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie stanowią jedynie wzorzec jakościowy, tj. określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć inne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innych materiałów, elementów i systemów budowlanych, niż określone przez Zamawiającego, pod warunkiem zachowania parametrów i wymagań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej (przed zastosowaniem należy uzgodnić z Projektantem i Zamawiającym).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45400000-1, 45300000-0, 45311000-0, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5996791.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU RUBEX Budownictwo-Remontowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorkiego 10/12 lok. 25
Kod pocztowy: 92-525
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7480000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6906338,49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9117731,70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.