eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonanie modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych dla obiektów ewidencyjnych 0005 i 0006 miasta Biała Podlaska.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040532-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska: Wykonanie modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych dla obiektów ewidencyjnych 0005 i 0006 miasta Biała Podlaska.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573593-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Biała Podlaska, Krajowy numer identyfikacyjny 52404500000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21500 Biała Podlaska, woj. , państwo Polska, tel. 833 416 177, e-mail zamowienia@bialapodlaska.pl, faks 833 437 064.
Adres strony internetowej (url): www.bialapodlaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych dla obiektów ewidencyjnych 0005 i 0006 miasta Biała Podlaska.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.10.2017.IMO2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych 0005 i 0006 miasta Biała Podlaska. 2. Zakres przedmiotu zamówienia określają: 2.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2.2. projekt modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych, stanowiący załącznik nr 1a do siwz, 2.3. wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem- 977,8952 ha 2) Łączna ilość działek w obrębie 0005 i 0006-2334 3) Ilość istniejących i ujawnionych w EGiB budynków w obrębie 0005 i 0006-793 4) Szacunkowa ilość budynków do pomiaru w obrębie 0005 i 0006- 860 5) Szacunkowa ilość działek do aktualizacji w zakresie użytków gruntowych w obrębie 0005 i 0006- 400 Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji EGiB-w zakresie danych dotyczących: a) budynków (aktualizacja terenowa, pomiar terenowy, uzupełnienie atrybutów), b) obiektów trwale związanych z budynkami, c) weryfikacji prawidłowości oznaczenia i zasięgów terenów zabudowanych, d) uzupełnienie bazy EGiB w aplikacji EWMAPA, 2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń; 3) wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do konwersji i aktualizacji danych EGiB; 4) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego, utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych EGiB. Warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z modernizacją EGiB określają postanowienia rozdziału III i IV załącznika nr 1 do siwz, zaś ich zasięg terytorialny oraz szczegółowy zakres określa Projekt modernizacji ewidencji budynków i użytków gruntowych miasta Biała Podlaska, obręb 0005 i 0006, stanowiący załącznik do niniejszego OPZ. Warunki realizacji prac geodezyjnych, związanych z konwersją i aktualizacją danych EGiB, oraz zakres tych prac określają postanowienia rozdziału III i IV -załącznika nr 1 do siwz. I. Ogólne warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Przy tworzeniu, w ramach przedmiotu zamówienia, zbiorów danych przestrzennych stosuje się układ współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000, o których mowa w § 7 i 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych. 2. Na obszarze objętym niniejszym zamówieniem oraz w bezpośrednim jego sąsiedztwie znajdują się punkty poziomej osnowy geodezyjnej. 3. Do realizacji przedmiotu zamówienia wykorzystuje się materiały zgromadzone w PZGiK, jeżeli zawierają one wyniki geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych o odpowiedniej jakości. Analizy jakości materiałów PZGiK, w tym ich wiarygodności, dokonuje Wykonawca. W razie wątpliwości dotyczących sposobu wykorzystania materiałów PZGiK, Wykonawca dokonuje uzgodnień w tym zakresie z PODGiK. Wyniki przeprowadzonej analizy materiałów PZGiK oraz ewentualnych uzgodnień. Wykonawca dokumentuje w raporcie. 4. Niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia jej podpisania, Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji prac geodezyjnych objętych zamówieniem. Harmonogram ten powinien w szczególności określać terminy: 1) rozpoczęcia i zakończenia prac geodezyjnych mających na celu pozyskanie danych dotyczących: a) budynków; b) konturów użytków gruntowych; 2) rozpoczęcia i zakończenia czynności związanych z opracowaniem projektu opisowo-kartograficznego. 5. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy komplet danych i materiałów, zgromadzonych w powiatowej części PZGiK, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w terminach uzgodnionych pisemnie z Wykonawcą, dostosowanych do harmonogramu, o którym mowa w ust. 4. Zbiory danych cyfrowych zostaną udostępnione Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy. 6. Zbiory danych EGiB, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy w postaci plików danych zapisanych zgodnie ze schematem aplikacyjnym GML, zawartym w załączniku nr 1a do rozporządzenia w sprawie EGiB, lub w innym uzgodnionym przez zainteresowane strony formacie danych, zapewniającym utworzenie nowych wersji obiektów bazy danych EGiB lub nowych obiektów tej bazy z zachowaniem historii zmian dokonanych w modernizowanym lub konwertowanym i aktualizowanym zbiorze danych. 7. W przypadku wprowadzenia przez Zamawiający zmian w cyfrowych zbiorach danych, których kopie zostały udostępnione Wykonawcy, Zamawiający udostępni Wykonawcy ponownie kopie tych zbiorów danych, zawierających wprowadzone zmiany, w terminie dostosowanym do harmonogramu. 8. Operaty techniczne PZGiK, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy na okres niezbędny do ich wykorzystania lub przekaże kopie tych operatów. O operatach technicznych przyjętych do PZGiK w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie informował na bieżąco Wykonawcę i uzgadniał z nim sposób i termin ich udostępnienia. II. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie modernizacji ewidencji budynków użytków gruntowych 1. W ramach modernizacji EGiB do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1) przeprowadzenie analizy materiałów PZGiK uzyskanych od Zamawiającego oraz dokonanie w niezbędnym zakresie uzgodnień z PODGiK w sprawie sposobu wykorzystania tych materiałów przy realizacji przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie prac geodezyjnych w celu pozyskania w niezbędnym zakresie danych, umożliwiających modernizację EGiB oraz dostosowanie tej bazy danych do zgodności z obowiązującym modelem pojęciowym danych EGiB; 3) opracowanie przez Wykonawcę projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 4) wyłożenie, zgodnie z zasadami określonymi w art. 24a ust. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a ust. 7 ustawy Prawa geodezyjne i kartograficzne; 2. Wybór metody pomiarów sytuacyjnych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia należy do Wykonawcy. 3. Wykonawca doprowadzi wartości atrybutów OFU, OZU i OZK oraz relacje między nimi do zgodności z obowiązującą systematyką użytków gruntowych, dopuszczalnymi oznaczeniami klas bonitacyjnych, a także dopuszczalnymi oznaczeniami klasoużytków określonymi w załączniku nr 1a do rozporządzenia w sprawie EGiB, w zakresie oznaczeń, takich jak: B-RV, B-ŁIV, B-PsV, B-LsV, B-Ls, B-N. Zadanie, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca wykona na podstawie dostępnych materiałów PZGiK lub innych dokumentów udostępnionych przez Zamawiającego oraz w drodze odpowiednich czynności terenowych, takich jak oględziny, geodezyjny pomiar sytuacyjny, a także wyjaśnień i dokumentów, udostępnionych Wykonawcy przez właścicieli lub władających nieruchomościami. 4. Podstawą oznaczenia typu: B-RV, B-ŁIV, B-PsV, B-LsV, B-Ls, B-N na oznaczenia typu: Br-RV, Br-ŁIV, Br-PsV, Br-(OZU-OZK), Br-(OZU-OZK), Br-(OZU-OZK), bez przeprowadzania dodatkowych wyjaśnień, jest występowanie w granicach badanego klasoużytku budynków gospodarstw rolnych, zaliczonych wg PKOB do klasy 1271 lub wg KŚT do rodzaju oznaczonego symbolem 108. 5. W odniesieniu do klasoużytków oznaczonych w dotychczasowej EGiB symbolami typu Ba-RIVa, Ba-PsV, Ba-ŁV, Bi-RIIIb, Bi-PsVI lub Bi-ŁIV, w przypadku stwierdzenia braku prowadzonej działalności rolniczej, Wykonawca wprowadzi oznaczenia odpowiednio Ba oraz Bi, wyłączając te grunty z klasyfikacji gleboznawczej. 6. W przypadku występowania w dotychczasowej bazie danych EGiB oznaczeń klasoużytków typu Bp-RIVb, Bp-PsIII lub Bp-ŁIV Wykonawca we współpracy z Prezydentem ustali, czy oznaczenia te dotyczą "zurbanizowanych terenów niezabudowanych lub w trakcie zabudowy", o których jest mowa w pkt 15 załącznika nr 6 do rozporządzenia w sprawie EGiB, czy też użytków rolnych przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania na cele budowlane. Jeżeli zachodzi przypadek pierwszy, to Wykonawca nada odpowiednim gruntom oznaczenie Bp, wyłączając te grunty z klasyfikacji gleboznawczej, zaś w przypadku drugim usunie z oznaczeń tych gruntów symbol Bp, pozostawiając oznaczenia odpowiednie dla użytków rolnych, np. RIVb, PsIII, ŁV. 7. Szacuje się, że na obszarze objętym przedmiotem zamówienia, zadanie, o którym mowa w ust. 4,5,6, dotyczące zmiany oznaczeń użytków gruntowych, dotyczyć będzie 400 działek ewidencyjnych. Szacuje się także, że w odniesieniu do tych działek, wykonanie tego zadania będzie możliwe na podstawie analizy rodzaju zabudowy, z wykorzystaniem danych, zawartych w części opisowej (rodzaj budynku wg KŚT - 109, klasa budynku wg PKOB - 1271). 8. Wykonawca sporządzi wykazy zmian danych ewidencyjnych dla działek ewidencyjnych, których atrybuty uległy zmianie. 9. Źródłami danych geometrycznych o budynkach, blokach budynków oraz obiektach trwale związanych z budynkami jest: 1) dokumentacja zgromadzona w PZGiK; 2) dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę w wyniku wykonanych przez niego geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych; 3) dokumentacja architektoniczno-budowlana. 10. Należy dokonać porównania uzyskanych aktualnych materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego z sytuacją w terenie. Weryfikacja terenowa musi uwzględniać: 1) W zakresie obiektów budynkowych zgodność z § 63 rozporządzenia: a) porównanie konturu kondygnacji nadziemnej budynku występującego w terenie z geometrią wykazaną na mapie ewidencyjnej i jego zgodności z obowiązującą definicją konturu budynku o której mowa w § 63, b) poprawność oznaczenia liczby kondygnacji nadziemnych i podziemnych, c) poprawność oznaczenia rodzaju, klasy i funkcji budynku (zgodnie z zasadami KŚT, PKOB), d) wykazanie budynków nie zgłoszonych do zasobu geodezyjnego, e) na mapach wywiadu terenowego należy rozróżnić budynki wyburzone oraz budynki nieewidencyjne (tj. nie spełniające wymogów przepisów rozporządzenia), f) zgodność numeracji porządkowej budynków wykazanej w zasobie ewidencyjnym, w bazie EMUiA oraz z oznaczeniem w terenie, g) pozyskanie informacji niezbędnych do uzupełnienia arkuszy budynkowych danych o obiektach ewidencyjnych, h) na mapie z wywiadu terenowego należy wykazać wyniki pomiaru oraz wszystkie zmiany zgodnie z wykazem znaków kartograficznych dla obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej, i) porównać przyziemie budynku występującego w terenie z geometrią wykazaną na mapie zasadniczej, j) na mapie z wywiadu terenowego należy wpisać nr ID budynków, k) na mapie z wywiadu terenowego należy opisać budynki, których nie wykazuje się w ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, a były wykazane w bazach danych. 2) W zakresie kontroli terenowej należy także dokonać oceny sposobu zagospodarowania działek gruntowych i pomiaru zasięgu nowego użytku według stanu w terenie, określającego gospodarcze wykorzystanie nieruchomości, wynikające z zabudowy działki (np. wyłączenia części nieruchomości z użytkowania rolnego), zmiany funkcji budynku, rozbiórki budynku, lub zasięgu siedliska rolniczego. 3) Dla nieruchomości, dla których zostanie stwierdzona zmiana użytków ujawnionych w operacie ewidencji gruntów, zgodnie z dokonanym pomiarem stanu zainwestowania, należy wykonać wykazy zmian danych ewidencyjnych, szkic polowy zmiany zasięgu użytku dla każdej działki osobno. Dotyczy to również nowej zabudowy działek, zmian wynikających z usunięcia budynku z mapy, zmian użytku działki ze względu na zmianę funkcji budynku, ujawnienia zasięgu gruntów rolnych zabudowanych, ujawnienie nowego adresu nieruchomości, usunięcia dotychczasowego adresu i/lub położenia (dotyczy nieruchomości dla których nie nadano numeru porządkowego), itp. W przypadku wszelkich stwierdzonych zmian danych o budynkach i lokalach zarejestrowanych w bazie EGiB, należy sporządzić wykazy zmian danych ewidencyjnych. Zwraca się uwagę, iż: 1. w ewidencji nie wykazuje się budynków, o których mowa w § 78 rozporządzenia, 2. wykazane na mapie ewidencyjnej budynki trafostacji, jeżeli nie spełniają definicji budynku, nie podlegają zaewidencjonowaniu. 11. Pomiar budynków: 1) Pomiarem należy objąć wszystkie budynki oraz obiekty budowlane związane z budynkiem zgodnie z §63 i §63a rozporządzenia, nie ujawnione w zasobie geodezyjnym oraz wszystkie inne, które w wyniku analizy materiałów wyjściowych wymagają takiego zabiegu w celu ustalenia ich właściwego kształtu i położenia. Pomiar należy wykonać w zależności od rodzaju wybranej technologii zgodnie z §4 i §15 rozporządzenia MSWiA w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Pomiar powinien zapewnić uzupełnienie bazy o wszystkie obiekty związane z budynkiem: bloki budynku, łącznik nadziemny, łącznik podziemny, taras, weranda, ganek, wiatrołap, schody, nawis, podpora związana z budynkiem, rampa związana z budynkiem, wjazd do podziemia, podjazd dla osób niepełnosprawnych, przejazd przez budynek, przedstawiając je na szkicach polowych. Również na szkicu należy wpisać numer działki, nr ID dla budynku, a w przypadku usytuowania budynku na kilku działkach pokazać przebieg granicy działek. Wyniki pomiarów szczegółów terenowych oraz dodatkowe informacje o obiektach objętych pomiarem należy utrwalać w dziennikach obserwacyjnych oraz na szkicach polowych z zastosowaniem znaków kartograficznych określonych w §16 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej. Na szkicach polowych należy umieścić powiązanie z dziennikami obserwacji i obliczeń, dotyczy to również pomiaru nowego zasięgu użytków. 2) Numeracja pikiet prowadzona w ramach operatu powinna być: a) wyrażona tylko liczbami naturalnymi całkowitymi (nie dopuszcza się znaków specjalnych (m.in.: `, '', ', !!) oraz samych liter bądź litery jako elementu dodatkowego do liczby naturalnej, b) unikatowa - raz zastosowany numer pikiety dla danego obiektu nie może się powtórzyć dla innego, c) zachowana nadrzędność numerów punktów granicznych - w przypadkach, gdy punkt załamania budynku jest jednocześnie punktem granicznym wykazanym w bazie EGiB. 3) W przypadku niemożności dokonania pomiaru budynku, ze względu na brak dostępu do nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właściciela, w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru, o zamierzonym terminie pomiaru. Dokumentacja ta powinna zostać załączona do operatu. 12. Źródłami danych dotyczących głównych oraz innych funkcji budynków są: 1) dokumentacja architektoniczno-budowlana, 2) oględziny i informacje uzyskane od właścicieli nieruchomości lub władających nimi. 13. Budynkom ujawnionych w ewidencji przed zmianą rozporządzenia w sprawie EGiB Wykonawca nada status wybudowany, jeżeli taki status nie został nadany wcześniej, lub status w budowie, jeżeli taki status wynikać będzie z dokumentów udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego, i zostanie on potwierdzony przez Wykonawcę w drodze oględzin. 14. W odniesieniu do budynków o statusie wybudowany lub w budowie, ujawnionych w EGiB bez atrybutu geometria, Wykonawca uzupełni bazę danych EGiB, w tym zakresie pozyskując odpowiednie dane geometryczne i ewentualnie brakujące dane opisowe w drodze wywiadu terenowego oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych. Szacuje się, że na obszarze objętym przedmiotem zamówienia, zadanie to dotyczyć będzie 860 budynków, z tym że obowiązek pozyskania danych geometrycznych w drodze geodezyjnego pomiaru sytuacyjnego dotyczyć będzie 100% budynków. 15. Atrybut ważność od, zdefiniowany w katalogu obiektów, który jest częścią załącznika nr 1 do rozporządzenia w sprawie EGiB, Wykonawca ustali wyłącznie w odniesieniu do budynków, które zostaną ujawnione w bazie EGiB po raz pierwszy w procesie modernizacji. 16. Wartość atrybutu numer rejestru zabytków Wykonawca pozyska z rejestru zabytków, prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. III. Postanowienia końcowe 1. Wykonawca obowiązany jest do ujawnienia w bazie danych EGiB, zmian wynikających z dokumentów, które wpłyną do organu prowadzącego PZGiK w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, udostępnionych przez Zamawiającego nie później niż 30 dni przed terminem odbioru odpowiedniej części przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca wprowadzi do systemu teleinformatycznego Zamawiającego, pozytywnie zweryfikowane przez Zamawiającego zbiory danych EGiB wyeksportowane z roboczych baz danych Wykonawcy, wykorzystując do tego celu format GML lub inny format uzgodniony z Zamawiającym. 3. Wykonawca zapewni, aby pliki danych przygotowane do konwersji i aktualizacji bazy EGiB zapewniały przeprowadzenie procesu aktualizacji z zachowaniem historii zmian danych (zapisaniem poprzedniej i aktualnej wersji obiektu). 4. Aktualizacja lub utworzenie baz danych, obsługiwanych przez system teleinformatyczny funkcjonujący w Urzędzie Miasta, stanowi ostatni etap kontroli danych i jest warunkiem podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) operaty techniczne zawierające rezultaty: a) prac geodezyjnych, związanych z modernizacją EGiB, o których mowa w rozdziale IV załącznika nr 1 do siwz , b) prac geodezyjnych, związanych z aktualizacją EGiB, o których mowa w rozdziale V załącznika nr 1 do siwz, 2) zbiory danych opracowane w wyniku modernizacji EGiB w postaci plików zapisanych w formacie GML lub uzgodnionym z Zamawiającym, zgodnych z obowiązującymi schematami aplikacyjnymi, uwierzytelnione podpisem elektronicznym osoby upoważnionej przez Wykonawcę; 3) inne dokumenty wymienione w OPZ. 6. W skład operatów technicznych, wymienionych w ust. 5 pkt 1, oprócz dokumentów, o których mowa w § 71 ust. 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, wejdą także: 1) raporty, o których mowa w OPZ; 2) dokumenty zawierające wyniki przeprowadzonych przez Wykonawcę analiz oraz kontroli wewnętrznej, w tym pomiarów kontrolnych; 3) kopie dokumentów pozyskanych przez Wykonawcę od osób trzecich i wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia; 4) wykaz zmian gruntowych w 3-ech egzemplarzach zawierających: numer działki, dotychczasową i nową powierzchnię, rodzaj i klasę użytków rolnych, numer jednostki rejestrowej, numer aktualnej księgi wieczystej. Wykaz należy sporządzić tabelarycznie w trzech egzemplarzach rosnąco jednostkami rejestrowymi z podsumowanymi powierzchniami jednostek rejestrowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71355000-1


Dodatkowe kody CPV: 71354300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEOPROJEKT Barbara Firysiuk
Email wykonawcy: geo-projekt1@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kopernika 20/47 21-500 Biała Podlaska
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183270,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183270,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183270,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.