eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Usługa świadczenia prac segregacyjnych przy linii segregacyjnej oraz innych prac porządkowych na każde wezwanie Zamawiającego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040490-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie: "Usługa świadczenia prac segregacyjnych przy linii segregacyjnej oraz innych prac porządkowych na każde wezwanie Zamawiającego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576145-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25158093900000, ul. Witaszyczki , 63200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 472 456, e-mail sekretariat@zgo-jarocin.pl, faks 627 472 456.
Adres strony internetowej (url): www.zgo-jarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługa świadczenia prac segregacyjnych przy linii segregacyjnej oraz innych prac porządkowych na każde wezwanie Zamawiającego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGO/ZP/06/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie prac segregacyjnych przy linii segregacyjnej oraz innych prac porządkowych na każde żądanie Zamawiającego. 5.1.1. Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku na terenie Gminy Jarocin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w systemie zmianowym po 8 godzin każda zmiana. Pierwsza zmiana od godz. 6:00 do godz. 14:00. Druga zmiana od godz. 14:00 do godz. 22:00. 5.1.2. Prace segregacyjne przy linii segregacyjnej będą odbywać się przy linii segregacyjnej Zamawiającego i będą polegać na: 1) sortowaniu odpadów z podziałem na frakcje nadające się do powtórnego przetworzenia, 2) wykonywaniu innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem, zlecanych bezpośrednio przez przełożonego Zamawiającego. 5.1.3. Prace porządkowe będą odbywać się na terenach należących do Zamawiającego i będą polegać na: 1) zbieraniu śmieci, 2) ręcznym zamiataniu dróg dojazdowych, miejsc parkingowych, chodników, placów, itp. 3) wywozie zgromadzonych śmieci, 4) koszeniu, grabieniu, wywozie ściętej trawy, 5) grabieniu i usuwaniu liści, 6) odśnieżaniu dróg, chodników, placów i parkingów. 5.1.4. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę: 1) na każde wezwanie Zamawiającego, 2) minimalnie za pomocą 1 osoby, 3) maksymalnie za pomocą 5 osób z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego może nastąpić zwiększenie liczby osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi, 4) maksymalny czas pracy na dobę: 8 godzin/osoba, 5) maksymalny czas pracy w miesiącu: 184 godziny/osoba. 5.1.5. Szacunkowe zapotrzebowanie na osoby na kolejny miesiąc będzie zgłaszane Wykonawcy w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. 5.1.6. Odpowiedzialność za osoby wykonujące usługę wynikającą z przepisów prawa oraz regulaminów wewnętrznych Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający bez podania powodu może żądać zmiany każdej osoby wykonującej usługę oraz może zmienić ilości roboczogodzin takich osób. 5.1.7. Czas reakcji Wykonawcy na interwencje zgłoszone przez Zamawiającego w sprawie nieprzestrzegania wewnętrznych regulaminów Zamawiającego, zmiany osoby wykonującej usługę bez podania powodu oraz zgłoszenia bieżącego zapotrzebowania na osoby wykonujące usługę wynosi 1 dzień. 5.1.8. Powyższe usługi będą świadczone przez osoby wykonujące usługi na rzecz Wykonawcy, którzy zobowiązują się do sumiennego i należytego wykonywania powierzonych obowiązków. 5.1.9. Usługa polegająca na wykonywaniu prac segregacyjnych i porządkowych nie może być świadczona przy użyciu osób niepełnosprawnych ze względu na nierówny teren, przetaczanie lub przenoszenie ciężarów, pomieszczenia przy linii segregacyjnej nie są dostosowane do potrzeb wynikających z ich niepełnosprawności, warunki pracy na oferowanym stanowisku mogą wpłynąć ujemnie na stan zdrowia niepełnosprawnej osoby, możliwość przekroczenia skróconego wymiaru czasu, praca stojąca ze znacznymi obciążeniami kręgosłupa. Ponadto trybuny sortownicze znajdują się na wysokości przez co osoby z niepełnosprawnością ruchową nie będą w stanie pracować. 5.1.10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom wykonującym usługi na rzecz Wykonawcy m. in. narzędzi, sprzętu, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami prawa, jak również szczepień wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 kwietnia 2005r. w sprawie szkodliwych czynników biologicznych dla zdrowia w środowisku pracy oraz ochrony zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki (Dz. U. z 2015 roku, Nr 81, poz.816). 5.1.11. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt pokryć koszty transportu osób wykonujących usługi na rzecz Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy. 5.1.12. Kod CPV: 1) 90000000 - 7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, 2) 90910000 - 9 Usługi sprzątania. 5.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.3. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności, o których mowa w pkt. 5.1. w trakcie realizacji zamówienia. 5.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.3.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.3.1 czynności. 5.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 54. Postanowienia pkt. 5.3.1. - 5.3.5. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115920.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ZGO-NOVA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. T. Kościuszki 21A
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135792.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135792.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135792.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.