eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II - ZADANIE A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040332-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II - ZADANIE A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576283-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8567706, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks 61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II - ZADANIE A.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ/18/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Modernizacja infrastruktury Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II - ZADANIE A". Zadanie polega na przeprowadzeniu remontu w zakresie termomodernizacji budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap II. Zakres przewidziany do realizacji niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie remontu części mieszkalnej oraz mieszkalno-socjalnej budynku wraz z wykonaniem instalacji gazowej wod.-kan. i c.o. dla całego budynku. Przedmiotowy budynek nie jest zaliczony do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym. 1. Szczegółowy zakres robót w ramach Zadania A obejmuje: 1.1. Roboty budowlane - rozbiórkowe: - demontaż rynien i rur spustowych - demontaż opierzeń, obróbek blacharskich - demontaż drzwi - demontaż parapetów okiennych zewnętrznych - demontaż częściowy instalacji odgromowej - rozbiórkę opaski betonowej najazdów garażowych 1.2. Roboty budowlane - montażowe: a) Część ogólnobudowlana: - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 20 cm (l=0,40 W/m*K) - wykonanie izolacji szerokości 1,00 m z styroduru gr. 15 cm ścian fundamentowych - wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych - wykonanie izolacji z folii kubełkowej - montaż rynien i rur spustowych - montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych - montaż nowych drzwi wejściowych - wykonanie nowych obróbek blacharskich - odtworzenie opaski betonowej, najazdów do bram garażowych oraz korytka ściekowego - roboty ziemne przy izolacji fundamentów b) Część elektryczna: - zdemontowanie instalacji zwodów pionowych na ścianach budynku oraz zwodów poziomych na kominie - ułożenie nowych przewodów instalacji odgromowej komina (drut FeZn o średnicy 8,0mm), mocowane na wspornikach - instalację podłączyć do istniejącej instalacji odgromowej na dachu - ułożenie nowych przewody odprowadzających (drut FeZn o średnicy 8,0mm), przed położeniem ocieplenia, umieścić należy w rurkach ochronnych i zatynkować w ścianach budynku - złącza kontrolne umieścić p/t w odgromowych skrzynkach złącz kontrolnych około 1m nad ziemią - pozostałą instalację odgromową poziomą dachu poprawić w zakresie wykonania nowego naciągu. 2. Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 3. Wykonawca robótpowinien uwzględnić w organizacji robót remontowych normalne funkcjonowanie biura Nadzoru Wodnego. 4. Wykonawca realizujący roboty w zakresie Zadania A zobowiązany jest zakończyć prace do dnia 15.11.2017 r. 5. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zadania jest zobligowany do wykonania i montażu tablicy informacyjnej opracowanej zgodnie ze wzorem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (http://www.wfosgw.poznan.pl/zasady-promocji-przedsiewziec.html). 6. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, audytem energetycznym, efektem ekologicznym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Powstałe odpady budowlane w trakcie realizacji robót należy przekazać uprawnionym podmiotom gospodarczym oraz dostarczyć kartę przekazania odpadu zamawiającemu. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek wyznaczenia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz prowadzenia robót w oparciu o ustawę z dnia 07 lipca 1994r z p. zm. Prawo Budowlane. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt 13 I Części SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. 8. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie i zapoznał się z warunkami realizacji robót. Wykonawca, który nie dokona wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111200-0, 45321000-3, 45261320-3, 45421131-1, 45410000-4, 45442110-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 333262.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UB Szałata Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 10/7
Kod pocztowy: 60-232
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278038,97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278038,97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278038,97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.