eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ "Modernizacja oczyszczalni i budowa kanalizacji w aglomeracji Nowy Dwór Gdański"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040267-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

"SZOP" Spółka z o.o.: Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ "Modernizacja oczyszczalni i budowa kanalizacji w aglomeracji Nowy Dwór Gdański"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIiS 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562311-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"SZOP" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17006148400000, ul. Warszawska 51, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 247 22 83, e-mail kontakt@szopndg.pl, faks 55 247 22 83.
Adres strony internetowej (url): www.szopndg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka gminna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ "Modernizacja oczyszczalni i budowa kanalizacji w aglomeracji Nowy Dwór Gdański"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/POIiS- 1 /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ "Modernizacja oczyszczalni i budowa kanalizacji waglomeracji Nowy Dwór Gdański" 1. Część 1: nadzór nad budową kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim, na terenie działek nr 20/2, 28, 158, 159, 160, 161, 162, 164, 165, 166, 167, 291/3, 349, 577/2, 809, obręb ewid. 2 Nowy Dwór Gdański o długości 1342,5 m. oraz nadzór nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rakowe Pole, na terenie działek nr 354/4, 355/2, obręb ewid. Kmiecin, gmina Nowy Dwór Gdański o długości 294,5 m. 2. Część 2: nadzór nad modernizacją oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim. 3. Zamawiający dysponuje dokumentacją budowlano- wykonawczą, dla której uzyskał zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę: 3.1. Dla zadań opisanych w części 1: Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.279.2015.EŚ z dnia 17.08.2015r. 3.2. Dla zadania opisanego w części 2: Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.193.2015.EŚ z dnia 9.07.2015r. 4. Przedmiot usług będzie realizowany etapowo: 4.1. Etap I - rok 2017-2018 nadzór nad budową kanalizacji sanitarnej (część 1) :w ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim (część 2 ) i w m. Rakowe Pole (roboty może wykonywać więcej niż jeden wykonawca z uwagi na obowiązek dzielenia zamówienia na części) 4.2. Etap II - rok 2018-2019- nadzór nad modernizacją oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim (roboty może wykonywać więcej niż jeden wykonawca z uwagi na obowiązek dzielenia zamówienia na części) 5. Do obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy: a) Organizacja i koordynacja procesu inwestycyjnego. b) Pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności: ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA; ? drogowej (dotyczy Części 1); ? konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy Części 2); c) Prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe projektu (raport końcowy). d) Doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji projektu. e) Zarządzanie Projektem. 6.Powyższe obowiązki dotyczyć będą nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych obejmujących: budowę; montaż; rozruch; dostawy maszyn i urządzeń wraz z wszelkimi próbami, odbiorami i innymi czynnościami administracyjnymi niezbędnymi dla prawidłowego zgodnego z prawem przebiegu procesu inwestycyjnego. 7. Roboty budowlane oraz nadzór nad nimi są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Instytucją Zarządzającą jest Minister Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy w niniejszym SIWZ. Opis robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru stanowią dokumentacje projektowe załączone do SIWZ. 9. Zadaniem Zespołu Inspektorów Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją Robót oraz prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, ekologicznych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 10. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Zespół Inspektorów Nadzoru zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami ( w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska,ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji) i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: nadzór nad budową kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim oraz w Miejscowości Rakowe Pole

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFAGE S.A.S oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96024
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: nadzór nad modernizacją oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFAGE S.A.S Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104439
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104439
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135975.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.