To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039746-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Wykonanie i dostawa pojemników osłonnych typu P-15 KN do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat w ilości 12 000 sztuk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574426-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 102404300000,
ul. ul. Andrzeja Sołtana
7,
05400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 273 17 00, 273 17 01, e-mail
w.wozniak@polatom.pl, faks
22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa pojemników osłonnych typu P-15 KN do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat w ilości 12 000 sztuk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):27/P/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego - NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - ołowianych pojemników osłonnych typu P-15 KN do produktów radioaktywnych Zamawiającego, w ilości 12 000 sztuk zwanych pojemnikami. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat od daty podpisania umowy. Dokumentacja techniczna pojemników zamieszczono w Załączniku A do SIWZ - Specyfikacja Pojemników Osłonnych typu P-15 KN. 2) Wszystkie dostarczane w ramach niniejszego zamówienia pojemniki muszą bezwzględnie spełniać warunek promienioszczelności. 3) Zamawiający będzie przeprowadzał następujące kontrole dostarczanych pojemników: a) Pod względem zgodności z wymaganiami konstrukcyjnymi opisanymi w Specyfikacji Pojemników Osłonnych typu P-15 KN, stanowiących Załącznik A do SIWZ, kontrolą zostanie objęte 100 % każdej dostawy częściowej całego asortymentu pojemników, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku wykrycia pojemników niespełniających wymagań konstrukcyjnych, zostaną one uznane za wadliwe i zwrócone do Wykonawcy jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. W miejsce zwróconych, wadliwych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nowe, wolne od wad, w wyznaczonym przez niego terminie na własny koszt. Z każdej kontroli, o której mowa w niniejszym punkcie a), Zamawiający sporządzi protokół, który będzie stanowił podstawę do zrealizowania płatności częściowej na rzecz Wykonawcy. b) Pod względem spełniania warunku promienioszczelności - zgodnie z instrukcją Pomiary promienioszczelności pojemników osłonnych, stanowiącą Załącznik B do SIWZ, kontrola będzie przeprowadzana przez Zamawiającego w następujący sposób: kontrolą zostanie objęta wybrana losowo próbka 20 % każdej dostawy częściowej (nie mniej niż 4 sztuki) z zastrzeżeniem, że w przypadku wykrycia w badanej próbce pojemników niespełniających warunku promienioszczelności, Zamawiający dokona kontroli całości dostawy częściowej a kosztami kontroli 80 % tej dostawy obciąży Wykonawcę poprzez wystawienie noty księgowej. Wszystkie pojemniki niespełniające warunku promienioszczelności zostaną uznane za wadliwe i zwrócone do Wykonawcy jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. W miejsce zwróconych, wadliwych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nowe pojemniki, wolne od wad na własny koszt. Z każdej kontroli, o której mowa w niniejszym punkcie b), Zamawiający sporządzi protokół stanowiący podstawę do zrealizowania płatności częściowej na rzecz Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby ołów OT3, z którego produkowane będą pojemniki, posiadał certyfikat jakości (atest) wystawiony przez dystrybutora zaopatrującego Wykonawcę. Każdorazowo warunkiem przyjęcia przez Zamawiającego dostawy częściowej pojemników będzie załączenie przez Wykonawcę ww. certyfikatu jakości ołowiu OT3, z którego wyprodukowano te pojemniki. Wzór stosownego zobowiązania Wykonawcy stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.61.90.00 - Inne pojemniki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
360000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROSZ-MET Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
487080,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.