eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 w Sławkowie z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06

Ogłoszenie nr 500039647-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.

Gmina Sławków: Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 w Sławkowie z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575416-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500019400-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sławków, Krajowy numer identyfikacyjny 27625755800000, ul. ul. Rynek 1, 41260 Sławków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2931552 w. 41, e-mail msekula@slawkow.pl, faks 322 931 233.
Adres strony internetowej (url): www.slawkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 w Sławkowie z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ.II.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej konserwatorskiego remontu budynku (ul. Kozłowska 2 w Sławkowie) polegającej na częściowej wymianie substancji obiektu z wykorzystaniem możliwych do zachowania oryginalnych elementów, sporządzonej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego ekspertyzę konserwatorską dotyczącą stanu zachowania konstrukcji budynku, sporządzoną w 2015 r. oraz uzyskaniu pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację. 2. Celem zamówienia jest Rewitalizacja budynku przy ul. Kozłowskiej 2 z przeznaczeniem dla organizacji pozarządowych wspierających działalność rewitalizacji społecznej. 3. Dokumentacja, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia będzie stanowiła podstawę do przygotowania wniosku o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami dla projektu planowanego do aplikowania w ramach naboru Nr RPSL.10.03.01-IZ.01-24-189/17 dla Osi Priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie:10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. 4. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1258/81 w dniu 23.09.1981 r. 5. Zamawiający udostępnia posiadaną dokumentację dla budynku: 1) ekspertyzę konserwatorską wykonaną przez dr inż. Zbigniewa Pająka oraz mgr inż. arch. Mateusza Tyszkiewicza, w październiku 2015 r. 2) wstępną opinię w sprawie akceptacji planowanych prac przy budynku, wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: projekt ma uwzględniać rozwiązania umożliwiające dostęp do obiektu osób niepełnosprawnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71240000-2


Dodatkowe kody CPV: 71330000-7, 71330000-0, 71220000-6, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50230.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna A3 Agnieszka Romanowska-Tarczyńska
Email wykonawcy: 3Dgliwice@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Bednarska 4/4
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33825.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33825.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78720.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.