To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039414-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie: Zakup komputerów, laptopów i drukarek wraz z oprogramowaniem oraz niszczarek wraz z dostawą do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, na potrzeby realizacji projektów w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
nr POIS.02.04.00-00-0193/16-00 pn. "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)", 2) nr POIS.02.04.00-00-0108/16-00 pn. "Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód (PZO SZOW)", 3) nr POIS.02.04.00-00-0191/16-00 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych" realizowanych w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581855
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500024566
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 320590577,
ul. ul. Teofila Firlika
20,
71-637
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914305200, e-mail
krystyna.obecna.szczecin@rdos.gov.pl, faks
914305201.
Adres strony internetowej (url): http://szczecin.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup komputerów, laptopów i drukarek wraz z oprogramowaniem oraz niszczarek wraz z dostawą do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, na potrzeby realizacji projektów w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.29.2017.KO.139
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup komputerów, laptopów i drukarek wraz z oprogramowaniem oraz niszczarek wraz z dostawą do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, na potrzeby realizacji projektów: 1) nr POIS.02.04.00-00-0193/16-00 pn. "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)", 2) nr POIS.02.04.00-00-0108/16-00 pn. "Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód (PZO SZOW)", 3) nr POIS.02.04.00-00-0191/16-00 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych" realizowanych w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - 3 komputery wraz z monitorami, klawiaturami i myszkami Część 2 - 3 laptopy Część 3 - 3 drukarki Część 4 - 3 niszczarki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-1, 30191400-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 3 komputery wraz z monitorami, klawiaturami i myszkami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6900
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RADUNIX Gromniak S.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8487,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 3 laptopy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9160.17
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO-COM Mariusz Faron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11623,50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3 drukarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4739.83
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RADUNIX Gromniak S.j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4132,80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 3 niszczarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2322.63
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU. RAKPOL W.W. RAK Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2011,05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.
- Dostawa filtrów oddechowych oraz zestawów do higieny jamy ustnej dla USK-2.
- Usunięcie szkody po zalaniu sali gimnastycznej i pomieszczeń dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 48 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie bezterminowej licencji gotowego zintegrowanego systemu Bibliotecznego i aplikacji mobilnej, migracją danych i przeprowadzenie szkoleń w Bibliotece Publicznej Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup subskrypcji oprogramowania do obsługi dokumentów dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
- ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.