eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06

Ogłoszenie nr 500039316-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575983-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 50 00, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks 22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

36/WIR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów". I. Zakres : Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 413 szt. szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 , w tym 22 szt. szafek pojedynczych jednopoziomowych, 10 szt. pojedynczych dwupoziomowych, 283 szafek podwójnych jednopoziomowych , 98 szt. szafek podwójnych dwupoziomowych, - z tolerancją +/-1,5 cm dla każdego rodzaju szafek. Opis Wymiary szafek bez nóżek (głęb. x szer. x wys.) Ilość Szafki pojedyncze jednopoziomowe 50x30x180 cm 22 szt. Szafki pojedyncze dwupoziomowe 50x30x180 cm 10 szt. Szafki podwójne jednopoziomowe 50x60x180 cm 283 szt. Szafki podwójne dwupoziomowe 50x60x180 cm 98 szt. Uwaga - Tolerancja wymiarów szafek +/- 1,5 cm Szafki powinny stać na nóżkach metalowych ocynkowanych, pomalowanych proszkowo w kolorze szafek - co zapewni odporność na korozję. Wysokość nóżek 14 cm +/- 2cm. W każdym schowku wszystkich szafek musi znaleźć się drążek z tworzywa sztucznego (z trzema haczykami) na ubrania. Szafki powinny posiadać system wentylacji wewnętrznej umożliwiający wietrzenie przedmiotów przechowywanych w szafce. Wszystkie szafki powinny być wykonane z blachy o gr. 0,8-1,0 mm pomalowanej proszkowo z powłoką o wysokiej odporności ogniowej i korozyjnej, zaopatrzone w zamki cylindryczne szt.1. Każda szafka wyposażona w komplet kluczy( ponumerowanych) składający się z 2 szt. Wokół zamka osłona z tworzywa sztucznego oraz szyld (tworzywo sztuczne) z numerem. Zamawiający wymaga wykonania numeracji szafek od nr 1 do 1000. Zamek w systemie klucza matki. Kolorystyka szafek - drzwiczki szafek w jaskrawym kolorze pomarańczowym i białym, w szafkach dwupoziomowych "w rysunku szachownicy" (biel i pomarańcz). Obudowy szafek w kolorze szarym - bardzo jasno grafitowym. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją zamówienia. Szafki muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać wymagane certyfikaty, atesty, dopuszczenie do sprzedaży i używania na terenie kraju. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny szafek. Zakres zamówienia obejmuje zakup szafek oraz ich oznakowanie wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego - rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub przedstawiciela szkoły oraz montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia szafek z uwzględnieniem ich dostarczenia do pomieszczeń, w których będą użytkowane lub montaż do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na wypoziomowaniu, ustawieniu szafek na nóżkach, zestawieniu i zablokowaniu poszczególnych szafek w większe moduły. II. Warunki umowy Cena obejmuje dostawę i montaż zamówionych szafek. Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. W ramach umowy Wykonawca poniesie koszt wywozu powstałych podczas prac odpadów i ich utylizacji. Wniesienie szafek we wskazane miejsce, ustawienie i montaż prowadzić powinny osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym z zachowaniem zasad BHP. III. Warunki realizacji zamówienia Na miejsce dostawy nie ma możliwości dojechania TIR-em. Możliwość podjechania bezpośrednio pod szkołę zależy od rodzaju samochodu dostawczego. Ocena odległości pozostaje w gestii Wykonawcy zamówienia. W razie wątpliwości powinna być wykonana wizja lokalna terenu. Szafki montowane będą na poziomie sutereny, do której jest dostęp bezpośrednio z dworu. W gestii Wykonawcy jest zaplanowanie transz dostaw, Zamawiający nie reguluje powyższej kwestii. Termin pierwszej dostawy należy ustalić z Użytkownikiem. IV. Termin dostawy i montażu : od 01.10.2017 r. do 31.10.2017 r. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot Zamówienia do 31 października 2017 r., w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub przedstawiciela szkoły. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt dostawy na 2 dni przed planowanym dostarczeniem przedmiotu Zamówienia. V. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia (bez zamków cylindrycznych) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zamki cylindryczne zamontowane w szafkach na okres 24 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39141300-5


Dodatkowe kody CPV: 39000000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MALOW Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 114A
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166212.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166212.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 636682.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.