eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenieDOM "Służewiec", "Wierzbno", "Wiśniowa", "Madalińskiego", "Konduktorska" i "Polkowska" ujęte w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy zakończonego zawarciem umowy ramowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039173-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM "Służewiec", "Wierzbno", "Wiśniowa", "Madalińskiego", "Konduktorska" i "Polkowska" ujęte w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy zakończonego zawarciem umowy ramowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 34196 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1085840700000, ul. ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5493727, 5493737, e-mail zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks 225 493 737.
Adres strony internetowej (url): www.zgnmokotow.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe z szybą zespoloną w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM "Służewiec", "Wierzbno", "Wiśniowa", "Madalińskiego", "Konduktorska" i "Polkowska" ujęte w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy zakończonego zawarciem umowy ramowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ/III/10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Celem niniejszego postępowania jest podpisanie umowy ramowej ustalającej warunki dotyczące zamówień publicznych jakie mają zostać udzielone w okresie trwania w/w umowy ramowej na wykonanie robót polegających na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową stolarkę okienną tj. jednoramowe okna drewniane tylko rozwierne z szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła dla pakietu szybowego 4-16-4 Ug max 1.0W/m2K i zamontowanym nawiewnikiem wrębowym oraz wymianę parapetów wewnętrznych i obróbek blacharskich zewnętrznych wraz z towarzyszącymi robotami w obrębie wymiany w lokalach i w budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: terenie: DOM "Służewiec", "Wierzbno", "Wiśniowa", "Madalińskiego", "Konduktorska" i "Polkowska", ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy , gdzie istnieje konieczność wykonania wymiany. Wymieniana stolarka okienna podlega odtworzeniu jej charakterystycznych cech: konstrukcji , proporcji oraz formy samego otworu okiennego. Montowane okna jednoramowe tylko rozwierne wykonane będą z drewna warstwowo klejonego z szybami zespolonymi 4-16-4 Ug max 1.0W/m2K z dopuszczeniem zastosowania współczesnych uszczelek i okuć z systemem rozszczelnienia ( mikrowentylacja). Zamontowane w górnym obszarze okna nawiewniki wrębowe muszą być całkowicie niewidoczne przy zamkniętym oknie. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonania okien łukowych z dopłatą nie wyższą niż 40% do ceny okna (netto) podanej w ofercie danego Wykonawcy dotyczącej okna prostokątnego. Powierzchnia okna łukowego będzie liczona jako szerokość mnożona przez wysokość do najwyższego punktu łuku. 3.1.1. Zasady udzielania zamówień, których przedmiot jest objęty umową ramową: 3.1.1.1. Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnie wymiany stolarki okiennej w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 3.1.1.2. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie trzema Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, ocenione w sposób opisany w pkt. 19 specyfikacji tj. uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 19.1. do 19.2., chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 3.1.1.3. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość stolarki do wymiany, wymiary okien i innych elementów podlegających wymianie i przekaże również szkice okien zakwalifikowanych do wymiany. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron. 3.1.1.4. Ceny jednostkowe netto w PLN za wymianę poszczególnych elementów stolarki okiennej drewnianej zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w wyniku przekazanego przez Zamawiającego zaproszenia, o którym mowa w pkt. 3.1.1.3. SIWZ nie może być mniej korzystna od w/w cen wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. W przypadku złożenia oferty, w której ceny netto w PLN za wymianę poszczególnych elementów stolarki okiennej drewnianej będą wyższe, od wskazanych w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3.1.1.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w odpowiedzi na przekazane zaproszenie, złoży ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska najwyższą wartość punktową wyliczoną zgodnie z zapisem 19.8. SIWZ. Z Wykonawcą tym zostanie zawarta umowa wykonawcza, która stanowić będzie podstawę realizacji zamówienia. 3.1.1.6 Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze 3 oferty najkorzystniejsze (chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców) tj. oferty, które otrzymały najwięcej punktów obliczonych w oparciu o podane kryteria wyboru. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w istotnych postanowieniach umowy oraz wg wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV SIWZ oraz wg następujących warunków: 3.2.1. Wymiana stolarki okiennej (okien) odbywać się będzie w oparciu o pisemne zlecenia z DOM określające w szczególności: datę wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy budynków i lokali, ewentualnie wskazanie wymiarów okien zakwalifikowanych do wymiany przy czym termin realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa wyżej nie przekroczy 40 dni kalendarzowych licząc od daty wystawienia pisemnego zlecenia przez DOM. Wykonawca nie może dokonywać przedmiarów stolarki bez wcześniejszego pisemnego zlecenia z DOM. UWAGA: Zamawiający zobowiązuje się do wystawiania zleceń, o których mowa w zdaniu pierwszym, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielonego na podstawie umowy ramowej. Termin wykonania zlecenia liczony będzie od daty jego wystawienia. 3.2.2. W poszczególnych zleceniach z DOM będą podawane wymiary okien i forma okien zakwalifikowanych do wymiany, Wykonawca zobowiązany jest do ich sprawdzenia z natury. Wykonawca nie może zmienić formy okna podanego w zleceniu - stolarka podlega odtworzeniu. 3.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienie podobne, o którym mowa pkt. 6 SIWZ. 3.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 14 specyfikacji. 3.2.5. Montowane okna drewniane jednoramowe z pakietem szybowym 4-16-4 Ug max 1.0W/m2K oraz okucia okienne, muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.).oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, - deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE, lub - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. 3.2.6. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane zgodnie z instrukcją montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV SIWZ. 3.2.8. Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie poszczególnych zleceń, o których mowa w pkt. 3.2.1. SIWZ, zostanie ustalone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczone formularzem rozliczenia wykonanych robót zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, wg poniższego wzoru: Formularz rozliczenia wykonanych robót Lp ADRES, OPIS ROBÓT, WYLICZENIE Jm ILOŚĆ CENA JEDN. WARTOŚĆ VAT(% i kwota) Cena z VAT WYKONAWCA INSPEKTOR NADZORU 3.2.11. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia lokatora w zakresie użytkowania stolarki. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien , że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem lokatora. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt 3.2.19. SIWZ. 3.2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 3.2.13. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 3.2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 3.2.15. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 3.2.16. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynków i chodniki przy budynkach, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 3.2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 3.2.18. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 3.2.19. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu, o którą wykonano roboty, w tym: - szkice okien, zaakceptowanych przez Zamawiającego, - aprobaty techniczne lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.2.5. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów, - zlecenie na wykonanie robót, - kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem robót. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.2.20. Wykonawca montując okna drewniane i nawiewniki wrębowe musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu oraz instrukcji producenta. 3.2.21. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 3.2.22. Wykonawca może dokonywać pomiarów robót tylko po wcześniejszym wystawieniu pisemnego zlecenia przez DOM, w którym zostanie określona: data wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy itp. 3.2.23. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 3.3. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz na zamontowaną stolarkę okienną w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) na czas minimum 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 5 lat, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 5 lat, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny oferty i będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 19 SIWZ. 3.4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. - 3.2. SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 3.4.1. zgodnie z przedmiarami robót, które będą każdorazowo sporządzane przez Zamawiającego do każdego zlecenia jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji. 3.4.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.) i jego pochodnych, 3.4.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 3.4.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3.5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.). 3.6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do SIWZ oraz w Rozdziale IV SIWZ: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421132-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45421120-1, 45261310-3, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 286600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAISON POLSKA, Dąbrowa 69, 63-708 Rozdrażew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: REMAR Marek Mielcarz, ul. Dwernickiego 10, 05-075 Warszawa-Wesoła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAB Sp. z o.o. Sp. k., Słotwiny 123A, 24-310 Karczmiska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.