eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Usuwanie awarii sieci drenarskich i odwodnieniowych na terenie gminy Piaseczno

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039115-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Piaseczno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 516838-N-2018
Data: 12/02/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000, ul. ul. Kościuszki 5, 05500 Piaseczno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył dla części I jedną robotę usuwanie awarii systemu drenarskiego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 36 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla części II jedną robotę usuwanie awarii systemu odwodnieniowego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 36 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o jedną osobą - Kierownikiem budowy uprawnienia hydrotechniczne (melioracyjne) lub równoważne - posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał nabyte doświadczenie osób wymaganych w postępowaniu w taki sposób, żeby było możliwe wyliczenie okresu pełnienia przez te osoby funkcji. Dla każdej z części może być przedstawiony ten sam Kierownik. Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z pkt część Va pkt 1.5) a) SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył dla części I jedną robotę usuwanie awarii systemu drenarskiego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla części II jedną robotę usuwanie awarii systemu odwodnieniowego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o jedną osobą - Kierownikiem budowy uprawnienia hydrotechniczne (melioracyjne) lub równoważne - posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał nabyte doświadczenie osób wymaganych w postępowaniu w taki sposób, żeby było możliwe wyliczenie okresu pełnienia przez te osoby funkcji. Dla każdej z części może być przedstawiony ten sam Kierownik. Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z pkt część Va pkt 1.5) a) SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - wykazu: dla części I jedną robotę usuwanie awarii systemu drenarskiego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 36 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla części II jedną robotę usuwanie awarii systemu odwodnieniowego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 36 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; wykaz zostanie dostarczony z załączeniem dowodów określających, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności muszą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów dopuszcza się złożenie innych dokumentów. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). - wykazu osób, w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania określone w Części V ust. 2 pkt 3 SIWZ ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z opisem nabytego doświadczenia osób wymaganych w postępowaniu w taki sposób, żeby było możliwe wyliczenie okresu pełnienia przez te osoby funkcji kierowniczej w rozumieniu prawa budowlanego oraz dla pozostałych wykazanych osób. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
W ogłoszeniu powinno być: a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - wykazu: dla części I jedną robotę usuwanie awarii systemu drenarskiego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla części II jedną robotę usuwanie awarii systemu odwodnieniowego w sposób ciągły w ramach jednej umowy bez przerwy w ciągu min. 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; wykaz zostanie dostarczony z załączeniem dowodów określających, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności muszą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów dopuszcza się złożenie innych dokumentów. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). - wykazu osób, w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania określone w Części V ust. 2 pkt 3 SIWZ ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z opisem nabytego doświadczenia osób wymaganych w postępowaniu w taki sposób, żeby było możliwe wyliczenie okresu pełnienia przez te osoby funkcji kierowniczej w rozumieniu prawa budowlanego oraz dla pozostałych wykazanych osób. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.