eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakwaterowanie, wyżywienie, transport oraz usługi dodatkowe dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500039020-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych: Zakwaterowanie, wyżywienie, transport oraz usługi dodatkowe dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503424-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, Krajowy numer identyfikacyjny 01205270800000, ul. ul. Wspólna 2/4, 00926 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 6619019, e-mail michal.tucholski@udskior.gov.pl; micjal.holeksa@udskior.gov.pl, faks 022 6619073.
Adres strony internetowej (url): http://kombatanci.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakwaterowanie, wyżywienie, transport oraz usługi dodatkowe dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania, wyżywienia, transportu oraz usług dodatkowych dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku. Delegacja w składzie 66 osób z Polski. 66-osobowa delegacja przybędzie samolotem specjalnym z Warszawy w dniu 11 marca 2018 r. na lotnisko w Tel-Awiwie (Port lotniczy Tel Awiw-Ben Gurion). Planowany odlot delegacji samolotem specjalnym w dniu 15 marca z lotniska w Tel-Awiwie (Port lotniczy Tel Awiw-Ben Gurion). 1. Transport w dniach 11-15 marca 2018 r. poprzez 2 autokary turystyczne, wysokopodłogowe, klimatyzowane, o pojemności od 36 do 50 osób, dla 66-osobowej delegacji - rok produkcji: nie starsze niż z 2012 r., z kierowcami znającymi, w stopniu komunikatywnym, j. angielski: 2. Zakwaterowanie Zakwaterowanie dla 66 osobowej delegacji w hotelach o kategoryzacji nie mniejszej niż 4 gwiazdki według wymogów kategoryzacji hoteli obowiązującej w Polsce. Hotele powinny posiadać podjazdy dla wózków inwalidzkich do recepcji hotelu. Zakwaterowanie w dniach: - 11/12 i 12/13 marca 2018 r. - noclegi w Tyberiadzie (dwie doby hotelowe). Zakwaterowanie w jednym hotelu w 25 pokojach dwuosobowych i 16 pokojach jednoosobowych. Każdy pokój dwuosobowy wyposażony w dwa oddzielne łóżka jednoosobowe. W cenie wszystkich pokoi śniadanie w formie międzynarodowego bufetu śniadaniowego. - 13/14 i 14/15 marca 2018 r. - noclegi w Jerozolimie(dwie doby hotelowe). Zakwaterowanie w 25 pokojach dwuosobowych i 16 pokojach jednoosobowych. Każdy pokój dwuosobowy wyposażony w dwa oddzielne łóżka jednoosobowe. W cenie wszystkich pokoi śniadanie w formie międzynarodowego bufetu śniadaniowego. Wszystkie pokoje w dniach klimatyzowane i wyposażone w: łazienkę (prysznic/wanna, WC), klimatyzację, telefon, TV-sat, zestaw do przygotowania kawy i herbaty, suszarki do włosów, radio, sejf i mini bar (płatny). 24-godzinna recepcja, windy, bankomat, restauracja główna, bezpłatny bezprzewodowy internet w recepcji hotelu. Na terenie hotelu parking. Zamawiający dopuszcza możliwość podzielenia delegacji na dwa hotele. W przypadku podziału delegacji na dwa hotele wykonawca zapewni hotele o tym samym standardzie dla obu części delegacji oraz podział delegacji w proporcjach w przybliżeniu 50/50. 3. Wyżywienie: Kolacje: W dniach 11, 12, 13, 14 marca 2018 r.: kolacja bufetowa dla 66 osób składająca się z bufetu zimnego, bufetu gorącego oraz bufetu ciast, deserów i owoców oraz wody gazowanej, wody niegazowanej, soków owocowych, kawy i wyboru herbat. Kolacje bufetowe w restauracjach hotelowych, w hotelach zakwaterowania dla 66 osób lub z wykorzystaniem pobliskiej infrastruktury gastronomicznej. Możliwość rozdzielenia delegacji zgodnie z zakwaterowaniem w przypadku bufetów kolacyjnych w hotelach zakwaterowania. Zaoferowana restauracja powinna być klimatyzowana. Obiady: Obiady serwowane w dniach 12, 13, 14 dla 66 osób, a w dniu 15 marca 2018 r. dla 80 osób. Obiady składające się z 3 dań, I i II danie oraz deser oraz napoje-kawa, herbata, soki, woda. I i II danie na ciepło. Zaoferowana restauracja powinna być klimatyzowana i udostępniona na wyłączność (na czas trwania obiadu w sytuacji spożywania obiadu poza hotelem zakwaterowania). Obsługa kelnerska winna spełniać wymóg estetycznego jednolitego ubioru. Obiady: a) w dniu 12 marca w restauracji w Banjas lub okolicy (brak możliwości rozdzielenia delegacji); b) w dniu 13 marca w restauracji w okolicach Latrun/lub na trasie pomiędzy Latrun a Jerozolimą (brak możliwości rozdzielenia delegacji); c) w dniu 14 marca w hotelu zakwaterowania w Jerozolimie lub w restauracji w Jerozolimie (brak możliwości rozdzielenia delegacji w przypadku restauracji poza hotelem); d) w dniu 15 marca w hotelu zakwaterowania w Jerozolimie lub w restauracji w Jerozolimie (brak możliwości rozdzielenia delegacji w przypadku restauracji poza hotelem). Inne usługi: 1. Zapewnienie biletów/innych opłat i uzgodnienie wstępu delegacji do miejsc zgodnie z programem; 2. Dostawa napojów chłodzących dla delegacji 66 osobowej - butelki o pojemności 0,5 l w ilości 2 litrów wody niegazowanej na osobę - 132 litry dziennie w dniach 12, 13, 14 marca oraz 1 litra wody niegazowanej na osobę - 66 litrów w dniach 11 i 15 marca 2018 r. Woda powinna się znajdować codziennie rano w lukach bagażowych pojazdów; 3. Zorganizowanie nagłośnienia w czasie obiadu w dniu 15.03.2018 r. Wykonawca powinien zapewnić minimum 2 mikrofony bezprzewodowe i dwa głośniki (o mocy wystarczającej do nagłośnienia sali wybranej przez wykonawcę) wraz z ciągłą obecnością na miejscu osoby do obsługi technicznej. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca oferując usługę wyżywienia poza obiektami hotelowymi winien dokonać wyboru lokalu gastronomicznego posiadającego podjazdy do restauracji dla wózków inwalidzkich, w tym toalet dostępnych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2. Wykonawca zapewni stałą, całodobową opiekę rezydenta (opiekuna) z biegłą znajomością języków polskiego i angielskiego (mile widziany język hebrajski). 3. Koszt ubezpieczenia członków delegacji ponosi Zamawiający. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty wynikające z wykorzystania środków transportu (wyżywienie i zakwaterowanie kierowców, opłaty drogowe, opłaty parkingowe, zezwolenia na wjazd w teren z ograniczonym prawem ruchu autokarowego itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GMSYNERGY Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tuszyńska 67
Kod pocztowy: 95-030
Miejscowość: Rzgów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 234880
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234880
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234880
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.