Ogłoszenie z dnia 2017-10-05
Ogłoszenie nr 500038957-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie: Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565055-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267910000000,
ul. ul. Konecka
2,
26070
Łopuszno, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3914025, 695799197, e-mail
zsp5lopuszno@o2.pl, faks
413 914 927.
Adres strony internetowej (url): zsp5lopuszno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP Nr 5 012/153/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie, ul. Konecka 2, 26 - 070 Łopuszno budynku dydaktycznego trzykondygnacyjnego, nadziemnego, niepodpiwniczonego, infrastruktury edukacyjnej na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie. Budynek szkoły został przewidziany na liczbę 450 do 500 uczniów. Budynek ma posiadać strefy: sportową, dydaktyczną, gastronomiczną, administracyjną, biblioteczną. Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie wszystkich instalacji: sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych oraz zagospodarowanie terenu. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne mają stanowić maksymalnie 30% powierzchni budynku. Szkoła ma być wyposażona w radiowęzeł. Biblioteka szkolna powinna być wykonana razem z wypożyczalnią, czytelnią i min. sześcioma stanowiskami komputerowymi oraz magazynem. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego, począwszy od wykonania dokumentacji projektowej (projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych) poprzez uzyskanie pozwolenia na budowę, realizację robót budowlanych, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Działanie Wykonawcy oraz wyniki jego działań powinny być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. Ponadto, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wdrożone rozwiązania projektowe.Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie składa się z dwóch etapów (objętych jednym przetargiem), które będą realizowane sukcesywnie w zależności od pozyskiwania kolejnych środków finansowych. Zamawiający wskazuje, że realizacja Etapu I, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ, jest minimalnym zakresem zamówienia, jaki zostanie zlecony do realizacji Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że realizację Etapu II uzależnia od uzyskania dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający informuje, że w dniu 1 czerwca 2017 roku w Kielcach została zawarta Pre-Umowa Nr RPSW.07.04.00-26-0045/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 dla projektu pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" złożonego do Osi priorytetowej VII "Sprawne usługi publiczne" do Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej". W przypadku nieuzyskania dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, umowa w części dotyczącej Etapu II ulega rozwiązaniu, a Zamawiający zapłaci wyłącznie za dotychczas wykonane prace. Strony zgodnie oświadczają, że w takim przypadku nie będą rościć wobec siebie żadnych roszczeń z tytułu niezrealizowania umowy w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega, że wartość realizacji Etapu I nie może przekroczyć 1,3% łącznej ryczałtowej wartości zamówienia, obejmującego Etap I i Etap II. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto, szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do OPZ. 3.Podane w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie "ofert równoważnych". Przez "ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. W związku z czym, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek Załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Wymagany okres gwarancji: minimalny 60 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 60 miesięcy zostaną odrzucone. 5.Okres oraz warunki rękojmi za wady zostały określone we Wzorze Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 39290000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16961210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "PERFECT" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20862288.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 271209.75 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16961210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20862288.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 271209.75 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁOPUSZNO
więcej: przetargi ŁOPUSZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Remont kominów budynków mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.