eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038957-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie: Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565055-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267910000000, ul. ul. Konecka 2, 26070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3914025, 695799197, e-mail zsp5lopuszno@o2.pl, faks 413 914 927.
Adres strony internetowej (url): zsp5lopuszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSP Nr 5 012/153/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie, ul. Konecka 2, 26 - 070 Łopuszno budynku dydaktycznego trzykondygnacyjnego, nadziemnego, niepodpiwniczonego, infrastruktury edukacyjnej na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie. Budynek szkoły został przewidziany na liczbę 450 do 500 uczniów. Budynek ma posiadać strefy: sportową, dydaktyczną, gastronomiczną, administracyjną, biblioteczną. Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie wszystkich instalacji: sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych oraz zagospodarowanie terenu. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne mają stanowić maksymalnie 30% powierzchni budynku. Szkoła ma być wyposażona w radiowęzeł. Biblioteka szkolna powinna być wykonana razem z wypożyczalnią, czytelnią i min. sześcioma stanowiskami komputerowymi oraz magazynem. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego, począwszy od wykonania dokumentacji projektowej (projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych) poprzez uzyskanie pozwolenia na budowę, realizację robót budowlanych, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Działanie Wykonawcy oraz wyniki jego działań powinny być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. Ponadto, Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wdrożone rozwiązania projektowe.Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie składa się z dwóch etapów (objętych jednym przetargiem), które będą realizowane sukcesywnie w zależności od pozyskiwania kolejnych środków finansowych. Zamawiający wskazuje, że realizacja Etapu I, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ, jest minimalnym zakresem zamówienia, jaki zostanie zlecony do realizacji Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że realizację Etapu II uzależnia od uzyskania dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający informuje, że w dniu 1 czerwca 2017 roku w Kielcach została zawarta Pre-Umowa Nr RPSW.07.04.00-26-0045/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 dla projektu pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" złożonego do Osi priorytetowej VII "Sprawne usługi publiczne" do Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej". W przypadku nieuzyskania dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, umowa w części dotyczącej Etapu II ulega rozwiązaniu, a Zamawiający zapłaci wyłącznie za dotychczas wykonane prace. Strony zgodnie oświadczają, że w takim przypadku nie będą rościć wobec siebie żadnych roszczeń z tytułu niezrealizowania umowy w całości. Ponadto, Zamawiający zastrzega, że wartość realizacji Etapu I nie może przekroczyć 1,3% łącznej ryczałtowej wartości zamówienia, obejmującego Etap I i Etap II. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto, szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do OPZ. 3.Podane w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie "ofert równoważnych". Przez "ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. W związku z czym, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek Załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Wymagany okres gwarancji: minimalny 60 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 60 miesięcy zostaną odrzucone. 5.Okres oraz warunki rękojmi za wady zostały określone we Wzorze Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 39290000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16961210.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "PERFECT" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bilcza ul. Bukowa 2a
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20862288.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20862288.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20862288.30
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 271209.75

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16961210.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20862288.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20862288.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20862288.30
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 271209.75

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.