eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowo-budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038792-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Roboty remontowo-budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574448-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 261135116, +48 261133017, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl, faks +48 261135059, +48 261135165.
Adres strony internetowej (url): http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowo-budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Sygn.31/INFR/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

c) Część nr 3 - Remont pomieszczeń w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. Zakres robót: Zakres robót branży budowlanej: ? zerwanie wykładziny pcv, oraz skucie ściennych płytek ceramicznych ? demontaż drzwi ? skucie nierówności betonu oraz podłoża pod posadzkę ? wyburzenie części ścianek działowych ? zwężenie otworów ościeżnicowych na nowe drzwi ? wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z płytek wraz z wcześniejszym wykonaniem izolacji poziomej w pomieszczeniach sanitarnych ? wykonanie nowych ścianek działowych ? ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych ? ułożenie wykładziny pcv w pomieszczeniach biurowych i korytarzach ? wymiana wewnętrznych parapetów okiennych ? uzupełnienie tynków ścian wraz z miejscową naprawą ? wykonanie przegród ze ścianek systemowych laminowanych w pomieszczeniach sanitarnych ? wymiana płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych. ? dostawa i montaż nowych drzwi do pomieszczeń biurowych i sanitariatów ? dostawa i montaż drzwi ppoż. EI-30 ? dostawa i montaż drzwi w formie żaluzji do schowka pod schodami ? montaż sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach biurowych oraz w korytarzach ? montaż sufitów podwieszonych z płyt mineralnych w pomieszczeniach sanitarnych. ? roboty malarskie ? naprawa schodów zewnętrznych poprzez wymianę płytek ceramicznych z równoczesną miejscową ich reperacją ? wymiana płytek chodnikowych przy dojściu do budynku wraz z wykonaniem dodatkowego podejścia ? wywóz i utylizacja gruzu i złomu Zakres robót branży sanitarnej: ? demontaż instalacji wodnej ? demontaż instalacji kanalizacyjnej ? demontaż urządzeń sanitarnych ? demontaż przewodu kanalizacyjnego odprowadzającego (do pierwszej studzienki) ? demontaż instalacji centralnego ogrzewania ? montaż instalacji wodnej ? montaż instalacji kanalizacyjnej ? biały montaż ? montaż przewodu przewodu odprowadzającego ? montaż instalacji centralnego ogrzewania ? montaż wentylacji mechanicznej ? montaż klimatyzatorów Zakres robót branży elektrycznej: ? wykonanie modernizacji oświetlenia po zmianach budowlanych i funkcjonalnych pomieszczeń ? rozbudowanie instalacji gniazd wtykowych 1-faz w pomieszczeniach biurowych ? wykonanie zasilania dla instalacji klimatyzacji ? wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na korytarzach ? prace demontażowe ? wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji i osprzętu w pomieszczeniach remontowanych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45233222-1, 45330000-9, 45331000-6, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 459730.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej RERAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stawowa 33
Kod pocztowy: 32-043
Miejscowość: Cianowice-Skała
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 519457.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 519457.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 614999.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.