eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Ochrona fizyczna Domu Studenta "Skrzat" Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038493-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Częstochowa: Ochrona fizyczna Domu Studenta "Skrzat" Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561763-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500040508-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 149400000, ul. ul. Waszyngtona 42468, 42200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 784 100, e-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl, faks 343 784 202.
Adres strony internetowej (url): www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona fizyczna Domu Studenta "Skrzat" Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZ-371/47/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Studenta "Skrzat" Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań wykonawcy został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 3. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 4. Termin wykonania: od dnia 25.09.2017 godzina 22:00 do dnia 30.06.2018 r. godzina 24:00 5. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności ochrony, nadzoru były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2016 r. poz 1666 z późn. zm) 6. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia może korzystać z podwykonawców. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca zamierza samodzielnie zrealizować zamówienie. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca wskazał, o ile są już znane, nazwiska i imiona albo nazwy oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.09.2017-30.06.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę (możliwość zmiany w tym zakresie przewidziana została w § 7 ust. 6 lit. b) i ust. 8 umowy z dnia 18.09.2017 r. zawartej w wyniku wyboru wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu) Zmiana obejmuje wynagrodzenie za okres 10.01.2018 r. - 30.06.2018 r. Wartość całkowtego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy ulega zmianie i wynosi 45442,10 zł brutto (36944,80 zł netto)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1747) - zwiększenie minimalnego wynagrodzenia za pracę do kwoty 2100 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.