Ogłoszenie nr 500038388-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.
Ostrów Wielkopolski:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 594658-N-2017
Data: 28-09-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Aleje Powstańców Wielkopolskich
12,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062/7351190, e-mail
kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl
Adres profilu nabywcy: www.ostrowwielkopolski.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa mieszanki kamiennej na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski o granulacji 0-31 mm i 0-63 mm w ilości do 500 ton oraz wysiewki kamiennej (kolejowej) w ilości do 440 ton. Do kruszywa należy dołączyć świadectwo jakości kruszywa od producenta, określające, że kruszywo dobrze się klinuje oraz, że nie zmieni swojej struktury w przypadku pozostawienia go bez przykrycia. Mieszankę należy dostarczyć na miejsce wbudowania wskazane przez Zamawiającego. Roboty należy wykonać równiarką samojezdną o mocy min. 100 KM, walcem statycznym samobieżnym o ciężarze 10 ton i walcem wibracyjnym o ciężarze 3-5 ton przy wykorzystaniu materiałów określonych powyżej. Warunki realizacji zamówienia: 1. Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefoniczne, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. 4. Rozliczenie za roboty będzie dokonywane na podstawie szczegółowych obmiarów po ich potwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadkach gdy wystąpi konieczność równania na szerokości innej niż 4m, do obmiaru zostanie zastosowany wskaźnik korygujący proporcjonalnie do zmienionej szerokości za 1 m2 . 5. Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze liczone od daty określonej w pisemnym zgłoszeniu. 6. Podany zakres rzeczowy robót jest orientacyjny, maksymalny. Zamawiający, zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót. 7. Minimalny zakres rzeczowy który Zamawiający zleci Wykonawcy wyniesie 60% wartości całej umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa mieszanki kamiennej na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski o granulacji 0-31 mm i 0-63 mm w ilości do 220 ton oraz wysiewki kamiennej (kolejowej) w ilości do 200 ton. Do kruszywa należy dołączyć świadectwo jakości kruszywa od producenta, określające, że kruszywo dobrze się klinuje oraz, że nie zmieni swojej struktury w przypadku pozostawienia go bez przykrycia. Mieszankę należy dostarczyć na miejsce wbudowania wskazane przez Zamawiającego.
Roboty należy wykonać równiarką samojezdną o mocy min. 100 KM, walcem statycznym samobieżnym o ciężarze 10 ton i walcem wibracyjnym o ciężarze 3-5 ton przy wykorzystaniu materiałów określonych powyżej.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefoniczne, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania.
2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy.
4. Rozliczenie za roboty będzie dokonywane na podstawie szczegółowych obmiarów po ich potwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadkach gdy wystąpi konieczność równania na szerokości innej niż 4m, do obmiaru zostanie zastosowany wskaźnik korygujący proporcjonalnie do zmienionej szerokości za 1 m2 .
5. Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze liczone od daty określonej w pisemnym zgłoszeniu.
6. Podany zakres rzeczowy robót jest orientacyjny, maksymalny. Zamawiający, zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót.
7. Minimalny zakres rzeczowy który Zamawiający zleci Wykonawcy wyniesie 60% wartości całej
umowy.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.