eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038363-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504343-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail rzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.93.2017.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 50 23 22 00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) kontrolę, utrzymanie i wymianę urządzeń sygnalizacji świetlnych, tj. obsługę 42 szt. sygnalizacji świetlnych jedno i wielofazowych oraz 16 szt. sygnalizacji ostrzegawczych funkcjonujących na sieci dróg publicznych mieście Elblągu, polegającą na: a. codziennych przeglądach funkcjonowania urządzeń sygnalizacyjnych, b. sporządzaniu raportów z ww. przeglądów, c. pełnieniu telefonicznych całodobowych dyżurów, d. zapewnieniu właściwego stanu technicznego urządzeń sygnalizacyjnych, tj.: sygnalizatorów, urządzeń sterujących (sterowników), elementów transmisyjnych, instalacji kablowej, elementów wsporczych i detektorów, poprzez bieżące naprawy i konserwację, e. zgłaszaniu potrzeb remontów bieżących i kapitalnych związanych z pracą sygnalizacji, f. prowadzeniu dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej, g. przeglądzie dokumentacji projektowych i opiniowanie zaproponowanych rozwiązań technicznych, h. wymianie urządzeń sygnalizacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ; 2) usługę pogotowia drogowego polegającą na świadczeniu całodobowej usługi zabezpieczeń i naprawy sygnalizacji, oznakowania pionowego, urządzeń brd na następującej sieci dróg: 0,6 km dróg krajowych, 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 83 km dróg gminnych i 27 km dróg wewnętrznych, tj.: a. podejmowanie całodobowych interwencyjnych działań w zakresie zabezpieczenia/naprawy uszkodzonych urządzeń sygnalizacyjnych, znaków i tablic pionowych oraz urządzeń brd, w tym: ręczne lub mechaniczne prostowanie pochylonych słupków, urządzeń brd lub obracanie (do właściwej pozycji) tarcz znaków, b. pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów i podejmowanie interwencyjnego oznakowywania i zabezpieczania miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga całodobowej dyspozycyjności w podejmowaniu działań zabezpieczających poprawne działanie 42 sygnalizacji świetlnych, 16 sygnalizacji ostrzegawczych oraz prowadzenia pogotowia drogowego zapewniającego właściwe utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach miasta Elbląga. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji od daty odbioru usług wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy dla pozycji III od nr 1 do nr 34. 5. Wykonawca będzie zobowiązany przystąpić do usuwania awarii, o której mowa w Załączniku nr 1 do wzoru umowy w pkt II. ppkt 13. oraz do zabezpieczenia zagrożenia, o którym mowa w Załączniku nr 2 do wzoru umowy w pkt II. ppkt 2. w czasie wskazanym w ofercie od czasu otrzymania informacji o zaistniałym zdarzeniu, które otrzyma od Zamawiającego / Policji / Straży Miejskiej / Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Powiadomienie przekazane za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne. Maksymalny czas stawienia się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu i podjęcie działań zabezpieczających awarię wynosi 3 godziny od wezwania Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy posiadał polisę ubezpieczeniową o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 400 000,00 zł, którą Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy na okres jej obowiązywania. Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową będzie upływał w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 400 000,00zł. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV / lub wyższe 2) wykonywanie pozostałych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, które wymagają posiadania uprawnień budowlanych o specjalności instalacji sieci elektrycznych przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 849985.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMP Consultant Artur Paź
Email wykonawcy: amp.consultant@wp.pl
Adres pocztowy: ul. SOBIESKIEGO 16A/21
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: ELBLĄG
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1112504.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1112504.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1112504.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.