eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w Dawnej Szkole Wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-03

Ogłoszenie nr 500037802-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.

Kraków: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w Dawnej Szkole Wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej 16 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Energetycznych w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18181520000, ul. ul. Loretańska 16, 31114 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 422 21 87, e-mail zsenergetyk@interia.pl, faks 0-12 422 21 87.
Adres strony internetowej (url): www.zse.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w Dawnej Szkole Wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej 16
Numer referencyjny 2/P/2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich polegających na kontynuacji remontu konserwatorskiego elewacji frontowych w Dawnej Szkole Wydziałowej św. Jadwigi z okresu autonomii galicyjskiej przy ul. Loretańskiej 16 na podstawie Projektu remontu elewacji frontowej autorstwa dr inż. arch. Mateusza Gyurkovicha, konsultant merytoryczny prof. nadzw. dr hab. Inż. arch. Tomasz Węcławowicz, tj. kontynuacji robót od strony zachodniej, od ul.Kapucyńskiejj wymianie stolarki okiennej w ryzalicie zachodniej elewacji: 1 sztuka okna skrzynkowego łukowego, 4 sztuki okien skrzynkowych prostych oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej (sprawozdania z prac konserwatorskich) a także rysunków technicznych wymienionej stolarki

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45212350-4,

45262600-7,

45262500-6,

45262510-9,

92522200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki ponieważ spełnione zostały następujące przesłanki warunkujące jego udzielenie, tj.: 1) przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były wykonywane jako zamówienie podstawowe; 2) udzielenie przedmiotowego zamówienia następuje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 30.06.2017r. 3) wykonawcą przedmiotowego zamówienia jest dotychczasowy Wykonawca zamówienia podstawowego, tj. DeS H. Dowgier Anna Dowgier Sp.j. z siedzibą w Krakowie; 4) przedmiot obydwu zamówień jest zgodny, w obu zamówieniach przedmiotem są roboty budowlane elewacji oraz wymiana stolarki okiennej; 5) w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego o nr 521374-N-2017 z dn. 2017-05-31, sekcji II.7) zawarta została informacja o przewidywanym zamówieniu, w tym podana wartość przewidywanego przedmiotowego zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

DeS Henryk Dowgier Anna Dowgier sp.j., , ul. Galla 5/1, 30-053, Kraków, kraj/woj. małopolskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.