Ogłoszenie nr 500037720-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.
Kraków: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu: Sakralne Dziedzictwo Małopolski w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 2. Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E- administracja i otwarte zasoby. Poddziałanie 2.1.2 Cyfrowe zasoby regionalne, z Europejskiego Rozwoju Regionalnego nr Umowy RPMP.02.01.02-12-0044/16-00
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak
Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu: Sakralne Dziedzictwo Małopolski w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 2. Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E- administracja i otwarte zasoby. Poddziałanie 2.1.2 Cyfrowe zasoby regionalne, z Europejskiego Rozwoju Regionalnego nr Umowy RPMP.02.01.02-12-0044/16-00
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 387191300000,
ul. ul. Kanonicza
25,
31002
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 421 68 48 wew. 624, e-mail
zp@upjp2.edu.pl, faks
12 421 68 48 wew. 624.
Adres strony internetowej (url): www.upjp2.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z konkursu, w tym regulaminu konkursu, można uzyskać pod adresem(URL):
www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
Wymagane jest przesłanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych w inny sposób:
wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie nalezy złożyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
pod adres: 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3 Biuro Zamówień Publicznych pokój nr 100
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:Konkurs na opracowanie portalu internetowego dla projektu "Sakralne Dziedzictwo Małopolski"
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest wykonanie projektu portalu internetowego dla projektu "Sakralne Dziedzictwo Małopolski" Cel konkursu ? opracowanie grafiki i layout'u dla portalu zgodnie z zasadami UX (projekt wizualny, interfejs, architektura i struktura informacji, projekt funkcjonalny w oparciu o analizę przyszłego odbiorcy oraz strukturę bazy danych posiadanej przez Zamawiającego). Portal ma się opierać o zasady Responsive Web Design, spełniać wymagania standardu WCAG 2.0 oraz działać w oparciu o system zarządzania treścią, tzw. CMS (Content Management System). Wszystkie wymagania dotyczące wyglądu i funkcjonalności docelowego portalu zostały opisane w Załączniku nr 2 do briefu konkursowego "Opis funkcjonalności portalu". ? opracowanie projektu graficznego dla strony głównej portalu oraz 3 podstron w wersji desktop oraz mobilnej wraz z odpowiadającymi im wyszukiwarkami: - Strona główna SDM - podstrona Prezentacja miejscowości - podstrona Prezentacja dzieła sztuki - podstrona Blog (z możliwością linkowania przez redaktorów treści z pozostałych części serwisu, np. dzieł sztuki, biogramów, historii miejscowości i parafii) - każda z podstron winna w sposób dynamiczny prezentować zawartość pól z istniejącej bazy danych. ? opracowanie rozwiązania funkcjonalnego i graficznego dla modułu roboczo nazwanego "Zwiedzaj Małopolskę" przeznaczonego do planowania tras turystycznych i wycieczek po Małopolsce na podstawie materiałów zgromadzonych w bazie danych Zamawiającego. ? opracowanie propozycji dodatkowych funkcjonalności portalu, nieujętych w niniejszym briefie, zarówno w zakresie atrakcyjnej i użytecznej prezentacji treści i powiązań między różnymi typami prezentowanych danych jak również modułów, podstron czy funkcji pozwalających na zwiększenie atrakcyjności portalu, dotarcia do szerszych grup odbiorców, wykorzystania mechanizmów interoperacyjnych czy istniejących mediów społecznościowych. ? Opracowanie propozycji wizualizacji danych zawartych w bazie danych w postaci atrakcyjnych grafów/sieci powiązań, mechanizmu wprowadzania danych w celu ich prezentacji w formie nowoczesnej, typowej dla współczesnych narzędzi cyfrowej humanistyki. ? opracowanie propozycji identyfikacji wizualnej projektu "Sakralne Dziedzictwo Małopolski" (obejmującej logotyp, kolorystykę, czcionkę), która zostanie skonkretyzowana na etapie realizacji projektu.
II.3) Główny kod CPV 72260000-5
Dodatkowe kody CPV
72263000-6,
72268000-1,
72421000-7,
72422000-4
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Postanowienia ogólne 1.1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwana również "Uczestnikiem Konkursu", bądź podmioty te występujące wspólnie, zwane również "Zespołowym Uczestnikiem Konkursu", spełniające wymagania określone niniejszym Regulaminem. Jeśli niniejszy Regulamin posługuje się pojęciem "Uczestnik Konkursu", należy przez to rozumieć także Zespołowego Uczestnika Konkursu, chyba że zostało to wyraźnie wykluczone przez Organizatora. 1.2. Podmioty wspólnie biorące udział w Konkursie (jako Zespołowy Uczestnik Konkursu) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Konkursie, do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a oryginał pełnomocnictwa załączają do wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie. Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej: ? nazwę Konkursu, ? wskazanie podmiotów wspólnie biorących udział w Konkursie, ? wskazanie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie podmioty wspólnie biorące udział w Konkursie lub przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, zgodnie z zasadami reprezentacji. 1.3. W Konkursie nie mogą uczestniczyć: ? osoby biorące udział w opracowaniu Regulaminu Konkursu; ? osoby biorące udział w organizowaniu Konkursu, w tym Sędziowie Sądu Konkursowego oraz Sekretarz Konkursu; ? osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, które nie spełniają warunków określonych w Rozdziale IV, pkt. 2 Regulaminu, a także Zespołowi Uczestnicy Konkursu, których członkami są takie osoby lub jednostki organizacyjne. 2. Warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia przez Uczestnika Konkursu oraz dysponowania odpowiednimi osobami W Konkursie mogą brać udział Uczestnicy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : a. posiadają odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie wykonali należycie usługę polegającą na wykonaniu (byli autorami lub współautorami) portalu rozumianego jako system do udostępniania i zarządzania treścią multimedialną o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto. b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy Prawo zamówień publicznych Spełnianie ww. warunków oceniane będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (na formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie) oraz wykazu doświadczenia wraz z dowodami potwierdzającymi prawidłowość wykonania ww. dokumentacji, dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Udział w konkursie jest zastrzeżony dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Nie
Należy podać dla jakiego zawodu:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
Funkcjonalność - 30
Walory estetyczne - 30
Nowe funkcjonalności pozwalające nowoczesną prezentację różnorodnych danych z zakresu humanistyki - 30
Koszt wykonania - 10
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:IV.2.1) 1 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych:
Data: 28/02/2018, godzina: 14:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie lub prace konkursowe:
Wszystkie dokumenty, oświadczenia, zawiadomienia i wnioski, a także część rysunkowa, opisowa, multimedialna Konkursu muszą być przez wszystkich Uczestników Konkursu sporządzane w języku polskim.
W celu dopuszczenia do udziału w Konkursie należy złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w Konkursie, na który składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w Konkursie, zgodnie ze wzorem wniosku (Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu). 1.2. Formularz identyfikacyjny (załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu). 1.3. Oświadczenie Uczestnika Konkursu o związaniu Regulaminem Konkursu, spełnianiu warunków udziału - zgodnie ze wzorem oświadczenia (na formularzu wniosku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu). 1.4. Wykaz doświadczenia Uczestnika Konkursu wraz z dowodami potwierdzającymi nabycie doświadczenia - zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu "Wykaz wykonywanych usług") 1.5. Oświadczenie Uczestnika Konkursu o nieodpłatnym udzieleniu licencji na korzystanie z Pracy Konkursowej w zakresie związanym z przeprowadzeniem Konkursu (Załącznik nr 5 do Regulaminu "Oświadczenie o udzieleniu licencji na korzystanie z Pracy Konkursowej") 1.6. Dokument poświadczający uprawnienie danej osoby do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu zbiorowego (pełnomocnictwo) - dotyczy zarówno Zespołowego Uczestnika Konkursu lub podmiotów zbiorowych startujących w Konkursie samodzielnie, jak i jako jeden z podmiotów wchodzących w skład Zespołowego Uczestnika. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Uczestników Konkursu do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów wymienionych powyżej.
IV.3) NAGRODY
Rodzaj, liczba i wysokość nagród:
1. W konkursie przewiduje się przyznanie następujących nagród:
I nagroda - 2000 PLN (dwa tysiące złotych) brutto oraz zaproszenie Uczestnika do negocjacji w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zgodnie z art. 111 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, na szczegółowe opracowanie pracy konkursowej;
2. II nagroda - 1500 PLN (tysiąc pięćset złotych) brutto oraz zaproszenie Uczestnika do negocjacji w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zgodnie z art. 111 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, na szczegółowe opracowanie pracy konkursowej;
3. III nagroda - 1000 PLN (tysiąc złotych) brutto.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia po konkursie:
Tak
Zamówienie zostanie udzielone zwycięscy konkursu:Nie
Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli najlepsze prace konkursowe:Tak
Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa "Licencji do zarządzania procesami obsługi druku legitymacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych"
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA TRANSPORTU
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.