To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 500037437-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.
Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.: Budowa budynku socjalno-magazynowego oraz garażu wielostanowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567802-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 87048561800000,
ul. ul. Mickiewicza
,
86300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
564 504 901, e-mail
mwio@mwio.pl, faks
(056) 4504934.
Adres strony internetowej (url): www.mwio.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku socjalno-magazynowego oraz garażu wielostanowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP4/2017/PN/OZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia, tj.: 1)Część 1 "Budowa budynku socjalno-magazynowego" Przedmiotem zamówienia dla Części 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku socjalno-magazynowego wraz z instalacjami i robotami wykończeniowymi na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza, na działce oznaczonej numerem 412/1, obręb Zakurzewo, będącej własnością Zamawiającego. 2) Część 2 "Budowa garażu wielostanowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą". Przedmiotem zamówienia dla Części 2 jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie garażu wielostanowiskowego wraz z instalacjami, robotami wykończeniowymi i infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza, na działce oznaczonej numerem 412/1, obręb Zakurzewo, będącej własnością Zamawiającego. Wizja lokalna w terenie:Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Wykonanie robót budowlanych: 1)Całość robót musi zostać wykonana zgodnie z: a) Dokumentacją projektową, b) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uwaga: Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw rodzajowych ma wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku występowania w dokumentacji przetargowej opisu, któremu towarzyszy wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, należy rozumieć wskazany lub równoważny, tzn. o co najmniej takich samych parametrach technicznych, użytkowych i estetycznych jak wskazany. 2) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był: - zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane; - zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w tym normami polskimi i normami wspólnymi Unii Europejskiej; - zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie; -zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie; - z należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną;- zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną.3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dokonał wygrodzenia terenu budowy, na którym prowadzone będą prace oraz zabezpieczył teren przed wejściem przez osoby postronne. Do wstępu na teren budowy uprawnione będą osoby z ramienia Wykonawcy, ewentualni podwykonawcy zgłoszeni przez Wykonawcę, na zasadach określonych we wzorze umowy, umocowani przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele organów nadzoru budowlanego, Państwowej Inspekcji Pracy i innych instytucji, o ile przepisy prawa przewidują takie upoważnienie. 4) W trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy we własnym zakresie przez cały czas trwania realizacji zadania, - ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili jego przejęcia, a po zakończeniu robót zewnętrznych, uporządkować teren, na którym prowadził roboty, - zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla swojego personelu i personelu ewentualnych podwykonawców,-zorganizować media niezbędne do realizacji zadania oraz pokrywać koszty ich pobierania (woda, energia elektryczna, ogrzewanie itp.),- zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontenery przeznaczone do zbierania odpadów (gruzu i innych odpadów z placu budowy) i na własny koszt zapewnić ich wywóz, - prowadzić roboty w taki sposób, aby nie blokować pracy Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie oraz prowadzącej do niego drogi dojazdowej, - odtworzyć tereny naruszone lub zniszczone w trakcie prowadzenia robót budowlanych, w tym tereny zielone. Sposób realizacji zamówienia: 1) Wykonawca realizujący Część 1 zamówienia będzie zobowiązany powołać Kierownika budowy, który niezależnie od obowiązków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) będzie odpowiadał za: a)koordynację prac budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, a prowadzonych przez różnych Wykonawców, b) prowadzenie Dziennika Budowy i ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowość dokonywanych w nim wpisów, c) udział w odbiorach częściowych i końcowych dla robót będących przedmiotem obu części przedmiotu zamówienia, d) monitorowanie postępu robót i informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na termin, jakość, sposób realizowanych robót przez pozostałych Wykonawców prac budowlanych, e) przewodniczenie naradom na budowie. 2) Kierownicy robót obu części zamówienia będą zobowiązani do bieżącej współpracy z Kierownikiem Budowy w zakresie sprawnego, bezkolizyjnego i terminowego realizowania robót budowlanych, których celem będzie prawidłowe wykonanie zamówienia pn.: "Budowa budynku socjalno-magazynowego oraz garażu wielostanowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza". W przypadku sporu powstałego pomiędzy Kierownikiem Budowy, a Kierownikami robót, spór rozstrzyga Inspektor nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego. Zatrudnianie na umowę o pracę 1)Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. 2)Wykonawca każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, zobowiązany będzie do przedstawienia kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (wraz z dokumentami regulującymi zakresy obowiązków, jeżeli zostały sporządzone), które powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności: bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w powyższym punkcie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie mógł naliczyć karę umowną przewidzianą we wzorze umowy, jeżeli Wykonawca nie udokumentuje na wezwanie Zamawiającego, że osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Powyższy obowiązek dotyczy także realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa budynku socjalno-magazynowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1094700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agro-Projects Sp.z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1361118,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa garażu wielostanowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1100850.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agro-Projects Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1319097,51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.