eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZETWARZANIA INFORMACJI NIEJAWNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ZARZĄDZANIA WSPARCIEM TELEINFORMATYCZNYM Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-20

Ogłoszenie nr 500037037-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZETWARZANIA INFORMACJI NIEJAWNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ZARZĄDZANIA WSPARCIEM TELEINFORMATYCZNYM Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587534-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500032667-N-2017, 500032898-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZETWARZANIA INFORMACJI NIEJAWNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ZARZĄDZANIA WSPARCIEM TELEINFORMATYCZNYM Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

53/VII/WB/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21368 przebudowa pomieszczeń w budynku nr 2 w celu ich dostosowania do przetwarzania informacji niejawnych na potrzeby Zespołu Zarządzania Wsparciem Teleinformatycznym z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. W ramach zadania należy wykonać przebudowe 3 pomieszczeń w budynku biurowo-sztabowym nr B-2, zlokalizowanych na parterze w części dwukondygnacyjnej budynku kompleksu koszarowego nr 2843 we Wrocławiu przy ul. Pretficza 24. Planowane prace mają na celu przystosowania pomieszczeń dla potrzeb utworzenia kancelarii tajnej w ramach, których będą przetwarzane materiały niejawne. Dane techniczne całego obiektu: - powierzchnia użytkowa - 9 894,00 m2 - kubatura - 45 691,00 m3 BRANŻA BUDOWLANA. 1. Prace rozbiórkowe i demontażowe. 2. Prace murarskie. 3. Stolarka drzwiowa. 4. Renowacja drzwi zewnętrznych. 5. Zabezpieczenie stolarki okiennej. 6. Zabezpieczenie przed ptakami. 7. Prace wykończeniowe. 8. Remont schodów zewnętrznych. BRANŻA SANITARNA. 1. Instalacja klimatyzacyjna. 2. Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 3. Separatory na instalacji c.o. i wodno-kanalizacyjnej. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1. Rozdzielnice elektryczne. 2. Instalacja oświetleniowa. BRANŻA NISKOPRĄDOWA. 1. System Sygnalizacji Pożarowej. 2. System Sygnalizacji Włamania i Napadu. 3. System Kontroli Dostępu. 4. System Bezpiecznej Gospodarki Kluczami. 5. System Sieci Komputerowej. 6. System Telewizji Obserwacyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216200-6


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45331210-1, 45331220-4, 45311000-0, 45310000-3, 45312000-7, 45314000-1, 45312200-9, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 455603.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IN-TEL Mirosław Jędra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 13
Kod pocztowy: 55-140
Miejscowość: Żmigród
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491790.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491790.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 689046.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.