eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przeznaczeniem do realizacji zajęć w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02

Ogłoszenie nr 500036841-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.

Gmina Dębnica Kaszubska: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przeznaczeniem do realizacji zajęć w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572039-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015858-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dębnica Kaszubska, Krajowy numer identyfikacyjny 77097980300000, ul. ul. Zjednoczenia , 76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 81-31-623, e-mail J.krajewska@debnica.pl, faks 0-59 81 31 634.
Adres strony internetowej (url): www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przeznaczeniem do realizacji zajęć w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPI.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przeznaczeniem do realizacji zajęć w 3 zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz Partnera Akademii Pomorskiej w Słupsku w ramach projektu w ramach projektu "Moja stara - nowa szkoła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w zespołach szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska oraz na Akademii Pomorskiej w Słupsku. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - zakup i dostawa doposażenia do sali terapeutycznej. ZADANIE 2 - zakup i dostawa podręczników i innych książek. ZADANIE 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 37440000-4, 39162110-9, 33000000-0, 22114200-4, 22114300-5, 37524100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zakup i dostawa doposażenia do sali terapeutycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDEIR Przemysław Fila
Email wykonawcy: biuro@medeir.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 17/4
Kod pocztowy: 65-028
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25470.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25470.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25470.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup i dostawa podręczników i innych książek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: Na realizację przedmiotu zadania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 30.08.2017 r. godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: Na realizację przedmiotu zadania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 30.08.2017 r. nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.