eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02

Ogłoszenie nr 500036767-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576105-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000, ul. ul. Norwida 34, 50950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 378 800, e-mail zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks 713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ/3840/49/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300". Skrócony opis: A. Zaplecze Wykonawcy [1 kpl.], B. Roboty rozbiórkowe: 1/ usunięcie humusu [306,00 m3], 2/ rozbiórka istniejących murów z utylizacją gruzu [630,00 m3], C. Roboty konstrukcyjno-budowlane: 1/ wykopy z odwozem urobku [5675,00 m3], 2/ nasypy z zakupem i dowozem gruntu [2158,00 m3], 3/ remont muru regulacyjnego z wykonaniem opasek betonowych [L=100,00 m], 4/ mur regulacyjny typ A [L=300,00 m], 5/ mur regulacyjny typ C [L=12,50 m], 6/ mur regulacyjny typ B [L=23,00 m], 7/ remont istniejącego stopnia w km 83+879 [1 szt.], 8/ remont istniejącego stopnia w km 83+943 [1 szt.], 9/ gurty drewniane wraz z ubezpieczeniem dna w km 83+725 i w km 83+812 [2 szt.], 10/ ubezpieczenie dna w rejonie rurociągu d:600mm - gurt [1 szt.], 11/ ubezpieczenie skarp kamieniem układanym z klinowaniem [1248,00 m3], D. Roboty porządkowe - rekultywacja terenu [1576,00 m2]. Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w miejscu prowadzenia prac (po ich zakończeniu) wykona i zamontuje tablicę informacyjną (1 szt.), zgodnie z "Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków WFOŚIGW we Wrocławiu" (www.wfosigw.wroclaw.pl). Szczegółowe informacje dotyczące zastosowanych treści zostaną uzgodnione po przekazaniu Wykonawcy placu budowy. Koszty związane z przedmiotową tablicą należy ująć np. w kosztach pośrednich budowy. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w 2018r. (48% zakresu rzeczowego całości zadania, elementy robót wykazane do wykonania w 2018r. w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy) realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca 1 kwartału 2018r. Szczegółowy opis zadania stanowi załącznik nr 04 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45246000-3, 45110000-1, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać zadanie Zamawiającemu w sposób określony w Harmonogramie Rzeczowo-finansowym z uwzględnieniem obowiązku zrealizowania minimum 52% wartości zadania w terminie do dnia 24 listopada 2017 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1572892.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych EKO-WOD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 12-14
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1986976.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1836000.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2094763.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.