To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-02
Ogłoszenie nr 500036737-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Przegląd i konserwacja łańcuchów Galla oraz napędów hydraulicznych zasuw i klap na Jazie Brzeg Dolny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581673-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000,
ul. ul. Norwida
34,
50950
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwacja łańcuchów Galla oraz napędów hydraulicznych zasuw i klap na Jazie Brzeg Dolny
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ/3840/52/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: "Przegląd i konserwacja łańcuchów Galla oraz napędów hydraulicznych zasuw i klap na Jazie Brzeg Dolny". Skrócony opis: I. Przegląd łańcuchów Galla napędu klap na wszystkich przęsłach jazu. 1. Demontaż łańcucha. 2. Transport do warsztatu. 3. Rozebranie łańcucha na elementy składowe. 4. Oczyszczenie elementów składowych. 5. Pomiary cech geometrycznych elementów składowych. 6. Ewentualna korekcja wymiarów geometrycznych elementów składowych przez mechaniczne zdjęcie warstwy materiału. 7. Warsztatowy montaż łańcucha wraz z jego przesmarowaniem. 8. Transport łańcucha na jaz. 9. Montaż łańcucha na obiekcie. II. Przegląd instalacji hydraulicznej napędu zasuw i klap. 1. Sprawdzenie i ewentualna regulacja nastaw zaworów sterujących ciśnieniem. 2. Sprawdzenie i ewentualna regulacja nastaw zaworów sterujących natężeniem przepływu. 3. Sprawdzenie i ewentualna regulacja elektronicznej synchronizacji pracy siłowników zasuw i klap. 4. Sprawdzenie szczelności instalacji hydraulicznej. 5. Sprawdzenie i ewentualna regulacja wyłączników krańcowych. 6. Sprawdzenie i ewentualna regulacja wyłączników ciśnieniowych. 7. Sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie ilości oleju w instalacji hydraulicznej. Uwaga: Demontaż i montaż łańcucha Galla na jazie tylko z pomocą zestawu pływającego z żurawiem. Światło, z którego będzie zdemontowany łańcuch Galla, będzie musiało być zabezpieczone założonym zamknięciem remontowym od strony wody górnej. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na obiekcie. Odbędzie się ona w pierwszym tygodniu po ogłoszeniu przetargu na terenie Stopnia Brzeg Dolny. W sprawie wizji prosimy o kontakt z Kierownikiem Stopnia Brzeg Dolny, Panem Zenonem Olszewskim - tel. 500 023 389. Na wizję lokalną będzie wyznaczony jeden termin. Miejsce świadczenia usług: jaz Brzeg Dolny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50531000-6
Dodatkowe kody CPV: 44540000-7, 50510000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie wykonywała czynności Kierownika Robót branży mechanicznej. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu na każdorazowe jego wezwanie kopie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją liczącą 12 miesięcy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
338132.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NAVIGA-STAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
482836.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.