eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › WYKONYWANIE USŁUG PRALNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02

Ogłoszenie nr 500036493-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: WYKONYWANIE USŁUG PRALNICZYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572392-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500016541-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 5065348200000, ul. ul. Szpitalna 8, 17300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (url): www.spzozsiemiatycze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONYWANIE USŁUG PRALNICZYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP ZOZ/ZP06/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach. W tym również placówki podległej tj. Zakład Opiekuńczo Leczniczy Dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68. 17-300 Siemiatycze, która samodzielnie będzie zgłaszać zapotrzebowanie na dana usługę dla Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór brudnej bielizny, pościeli, koców, ręczników, poduszek i odzieży, ich drobną naprawę, pranie, dezynfekcję w cyklu pralniczym, dezynfekcję w komorze dezynfekcyjnej, maglowanie, suszenie, prasowanie oraz dostawę do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, wraz z placówką podległą w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przewidywana roczna ilość składników przedmiotu zamówienia do 60 000kg. Szczegółowy szacunkowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-ilościowo cenowy) Usługi będą wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usług na rzecz jednostek ochrony zdrowia z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących skutecznie działających na B, F, V, Tbc, spory w tym Clostridium difficile. Do ofert należy załączyć dokumenty potwierdzające działanie sporobójcze środków dezynfekujących. Wykonawca będzie zobowiązany do prania koców i poduszek w temperaturze nie przekraczającej 40°C. Dotyczy to także innych asortymentów, które zgonie z zaleceniami producenta powinny być prane w temperaturze nie przekraczającej 40°C Wykonawca zobowiązuje się do prania odzieży roboczej personelu medycznego- bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy itp. odzieży roboczej personelu technicznego- bluzy robocze, spodnie fartuchy kurtki itp. bielizny noworodkowej tj. pieluchy, kaftaniki, kocyki, kołderek, pokrowców itp. oraz mopy, w osobnych pralnicach, bez kontaktu z bielizną ogólnoszpitalną i operacyjną. Przyjmujący zamówienie podda się kontroli przeprowadzanej przez Udzielającego zamówienia lub osobę wyznaczoną przez Udzielającego zamówienia, w zakresie wykonywania Przedmiotu Umowy, w szczególności w zakresie: wykonywania usługi prania w osobnych pralnicach, bez kontaktu z bielizną ogólnoszpitalną i operacyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127557.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IRON Arkadjusz Slijanczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Przechodnia 2,
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156895,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156895,11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168124,64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.