eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036384-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Kraków: Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604082-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500079622-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

102/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 8 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.-kan. i kanalizacyjne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 36 ust 2 pkt 15 Ustawy - nie więcej niż na 4 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 4 ofert częściowych, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Kantorowicka 229/2 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 2: ul. Kantorowicka 229/17 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 3: ul. Centralna 34/37 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 4: ul. Centarlna 34/94 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 5: os. Złotej Jesieni 11a/21 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 6: os. Jagiellońskie 25/31 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Część 7: os. Na Wzgórzach 15a/35 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Część 8: os. Kazimierzowskie 29/290 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.02.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kantorowicka 229/2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo - Budowlany Jarosław Witek, , Cianowice, ul. Krakowska 49, 32-043, Skała, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25346.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/02/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność poszerzenia zakresu umownego o: - montaż 8 sztuk gniazd elektrycznych, - montaż 5 szt łączników podtynkowych świecznikowych, - montaż 1 szt puszki dla podłączenia pieca akumulacyjnego, - montaż 2 szt. termonstatów w piecach grzewczych, - montaż zlewozmywaka dwukomorowego- pokrycie zamalowanie powierzchni po zalaniach farbą do zacieków w celu neutralizacji plam. Wartośc zmiany stanowi 7,97 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie i wynosi 2.240,33 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzupełnienie braków, zabezpieczenie powierzchni po zalaniach

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wydłużony został termin realizacji do 14.02.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.