eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Zagospodarowanie ternu wokół zbiornika wodnego przy ulicy Miła - budowa drogi pieszo-rowerowej i chodnika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036229-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Gmina Stąporków: Zagospodarowanie ternu wokół zbiornika wodnego przy ulicy Miła - budowa drogi pieszo-rowerowej i chodnika

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562895-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): www.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie ternu wokół zbiornika wodnego przy ulicy Miła - budowa drogi pieszo-rowerowej i chodnika

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.3.2017.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Długość drogi pieszo-rowerowej - 681,15 m Długość chodnika - 151,83 m W ramach zadania należy wykonać: - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - 1877,71 m2 - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm głębokości - 1877,71 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 1877,71 m2 - Podsypka cementowo - piaskowa z zagęszczaniem mechanicznym - 3 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 1877,71 m2 - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 1877,71 m2 - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 cm w gruncie kat. III - IV - 1658,42 m - Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grubości warstwy po zagęszczeniu - 464,36 m2 - Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - za dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu. Krotność 2 - 464,36 m2 - Ława pod krawężniki betonowe z oporem - 79,60 m3 - Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 1658,42 m - Wywiezienie ziemi z terenu budowy przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległości 1 km - 668,44 m3 - Wywiezienie ziemi z terenu budowy przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km. Krotności 15 - 668,44 m3 Obsługa geodezyjna zadania (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) - 1kpl. Organizacja ruchu na czas budowy - zabezpieczy Wykonawca robót. Przejezdność na drogach (organizację ruchu) zapewni Wykonawca robót. Wykonanie operatu powykonawczego (dziennik budowy, inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, projekt powykonawczy, atesty - świadectwa- deklaracje zgodności, protokoły odbioru częściowe robót zanikających, kosztorys powykonawczy). Nazwy materiałów podano na podstawie projektu budowlanego wyznaczając standard wykonania zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonanie operatu powykonawczego (dziennik budowy, inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, projekt powykonawczy, atesty - świadectwa, deklaracje zgodności, protokoły odbioru robót zanikających, kosztorys powykonawczy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233165-2


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233161-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 362885.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany WOJTCZAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Kopcowa ul. Jeziorkowa 1
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Masłów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342483,29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298492,78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448947,10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.