eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz › "Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036156-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Miasto i Gmina Chodecz: "Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507285-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000, ul. ul. Kaliska 2, 87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 848 070, e-mail inwestycjechodecz@op.pl, faks 542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

In.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku." Na terenie domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe obowiązuje będzie system mieszany, tzn. workowo - pojemnikowy odbiór odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą przez właścicieli w dowolnych pojemnikach (w tym workach). Wyposażenie w pojemniki (worki) służące do zbierania odpadów komunalnych należy do Właścicieli nieruchomości. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenów domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Chodecz przeznaczone są ogólnodostępne pojemniki o min. pojemności 1100 l. Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy: 1) wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 4 pojemniki o min. pojemności 1100 l przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych; 2) umożliwia właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Chodecz zmieszanych odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów: 46 razy w ciągu czasu trwania umowy, dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2018 r. oraz dwa razy w tygodniu (w poniedziałek i piątek) w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień 2018 r. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: - pojemnik do gromadzenia odpadów ze papieru; - pojemnik do gromadzenia odpadów z szkła; - pojemnik do gromadzenia odpadów z metali; - pojemnik do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych; - pojemnik do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy, wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 1 pojemnik o min. pojemności 1100 l dla każdej z ww. frakcji odpadów. Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie suchych: 14 razy w ciągu czasu trwania umowy, tj. raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca) w miesiącach: luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2018 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień 2018 r. Częstotliwość odbioru zbieranych selektywnie odpadów biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów: 18 razy w ciągu czasu trwania umowy, tj. raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca w miesiącach: luty, marzec, listopad, grudzień 2018 oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień , wrzesień, październik 2018 r. Zamawiający zobowiązany jest do dysponowania punktem selektywnej zbiórki odpadów (tzw. PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Chodecz w momencie podpisania umowy z Zamawiającym. PSZOK musi być tak dostosowany, aby umożliwić właścicielom działek letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, dostarczanie do niego następujących odpadów komunalnych: 1) metale, 2) opakowania wielomateriałowe, 3) przeterminowane leki i chemikalia, 4) zużyte baterie i akumulatory, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 6) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe, 8) zużyte opony, 9) popiół.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217592.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@zgkchodecz.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Zwycięstwa 19
Kod pocztowy: 87-860
Miejscowość: Chodecz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.