eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych dla Gminy Kętrzyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036137-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych dla Gminy Kętrzyn.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585356-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028376-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie dwóch kredytów długoterminowych dla Gminy Kętrzyn.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PF.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dwa długoterminowe kredyty bankowe dla Gminy Kętrzyn w łącznej wysokości 6 000 000 zł (słownie: sześć milionów złotych), w tym: a) długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 3 001 000 złotych (słownie: trzy miliony jeden tysiąc złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kętrzyn w 2017 roku.- jako Część I zamówienia; b) długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 2 999 000 złotych (słownie: dwa miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kętrzyn w 2017 roku - jako Część II zamówienia; 2. Opis szczegółowy zamówienia : 2.1 Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji zamawiającego, tj. przelana na rachunek zamawiającego nie później niż do 20.12.2017r. 2.2 Oprocentowanie w/w kredytu będzie zmienne, oparte na stopie WIBOR 1M. 2.3 Oprocentowanie kredytu w danym miesiącu będzie równe stopie WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedniego, powiększonej o marżę bankową. 2.4 Bank nalicza odsetki za każdy miniony dzień korzystania z kredytu, od wykorzystanej kwoty kredytu, tj. będącej w dyspozycji Kredytobiorcy w danym dniu, począwszy od dnia postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego , do dnia poprzedzającego spłatę kredytu . Za dany dzień korzystania z kredytu odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu będą naliczane przez wykonawcę jeden raz i spłacane przez zamawiającego w najbliższym wymaganym terminie. 2.5 Spłaty rat kapitałowych kredytu będą następować w następujących terminach: do 20 marca, do 20 maja , do 20 września i do 20 listopada każdego roku. Ostateczny termin spłaty kredytu - 20.11.2027r. 2.6 Zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 2.7 Niezbędne dane potrzebne do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego- uchwały w sprawie budżetu i Wieloletniej prognozy Finansowej i ich zmiany, opinie RIO, sprawozdania budżetowe - znajdują się na stronie: http://bip.gminaketrzyn.pl w za- ładce : Budżet,sprawozdania,mienie 2.8 Przedłożenie oświadczenia Zamawiającego o nie posiadaniu zaległości z tytułu obsługi kredytów oraz pożyczek Wykonawca uzna za wystarczające i w związku z tym nie będzie wymagał przedłożenia opinii banków. 2.9 Istotne postanowienia umowy o udzielenie kredytu zostały określone w pkt 25.2 oraz w pkt 25.2.2 SIWZ. 3. Kody CPV : 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Usługi udzielania kredytu 4. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności faktyczne związane udzieleniem kredytu, w tym czynności związane z obsługą księgową kredytu. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 775374.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SGB-Bank S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 23A Poznań
Kod pocztowy: 60-462
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 981571,21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 981571,21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1175597,22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.