eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na cele sportowe przy Zespole Szkół "Dwójka" w Międzychodzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036120-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Gmina Międzychód: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na cele sportowe przy Zespole Szkół "Dwójka" w Międzychodzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574476-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 52459400000, ul. ul. Piłsudskiego 2, 64400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 957 488 100, e-mail urzad@miedzychod.pl, faks 957 488 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzychod.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na cele sportowe przy Zespole Szkół "Dwójka" w Międzychodzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na cele sportowe przy Zespole Szkół "Dwójka" w Międzychodzie, obejmującego m.in.: Etap I , A Roboty budowlane a) w sali gimnastycznej: - prace rozbiórkowe (rozbiórka: posadzek wraz z konstrukcją, parapetów okiennych, stolarki drzwiowej, demontaż urządzeń sportowych i drabinek, przełożenie istniejących instalacji na ścianach), - prace budowlane (czyszczenie i malowanie dźwigarów stalowych konstrukcji dachu, malowanie ścian, wykonanie nowej posadzki sportowej, wykonanie wygłuszenia sali, montaż nowego osprzętu sportowego). b) na boisku: - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych - konstrukcja z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, balustrady obustronne z poręczą na wysokości 0,75 m i 0,9 m od płaszczyzny ruchu, - wykonanie parkingu dla samochodów osobowych, - roboty towarzyszące. B Branża sanitarna - roboty instalacyjne w zakresie zewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie przeznaczonym na cele sportowe (odwodnienie projektowanych obiektów sportowych do istniejących na działce studzienek kanalizacji deszczowej), w skład których wchodzą m. in. wykonanie odwodnienia liniowego w systemie ACO lub równoważnym, wykonanie kanalizacji z rur PVC-U o średnicy zewn. 160 mm i uzbrojenie instalacji w studnie kanalizacyjne, prace ziemne - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej dla hali sali gimnastycznej w oparciu o dwie centrale wentylacyjne ścienne. C Branża elektryczna - instalacja wewnętrzna oświetleniowa sali gimnastycznej oraz rozbudowa oświetlenia zewnętrznego - wymiana istniejącej rozdzielnicy RS na rozdzielnicę wnękową, rozdzielnica RO, obwody oświetleniowe, oprawy oświetleniowe, niezbędne sprawdzenie i pomiary, - instalacja monitoringu wizyjnego w technologii IP sali gimnastycznej i boiska. Etap II A Roboty budowlane a)na boisku: - wykonanie bieżni lekkoatletycznej prostej (dystans 100 m) o nawierzchni poliuretanowej o min. grubości nawierzchni 13 mm wraz z wyposażeniem dodatkowym (4 bloki startowe, 5 płotków lekkoatletycznych), - wykonanie skoczni do skoku w dal składającej się z rozbiegu o nawierzchni poliuretanowej o min. grubości nawierzchni 13 mm, belki odbicia i zeskoczni, - wykonanie skoczni do skoku wzwyż składającej się przede wszystkim z rozbiegu o długości 10 m o nawierzchni poliuretanowej o min. grubości nawierzchni 13 mm i zeskoku o wymiarach 5 x 3 m wraz z wyposażeniem dodatkowym (hangar do garażowania zeskoczni), - wykonanie boiska do siatkówki o wymiarach 420 m2 (15,00 m x 28,00 m) o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem do siatkówki polowej i ręcznej oraz ogrodzeniem typu piłkochwyt (344 m2 siatki, 24 słupki) - wykonanie siłowni zewnętrznej o nawierzchni poliuretanowej wyposażonej w sześć metalowych urządzeń kombinowanych na pylonie wraz z obiektami małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna) - wykonanie ciągu komunikacyjnego o nawierzchni poliuretanowej o szerokości 2 m wraz z obiektami małej architektury (ławki, kosze na śmieci). Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej jak również w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki do SIWZ, na podstawie których należy wycenić wartość robót budowlanych ww. zamówienia publicznego i wpisać do formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.). 6. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot, - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zatrudnić na podstawie umowy o pracę minimum ośmiu pracowników łącznie do wykonywania wszelkich prac fizycznych w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej związanych bezpośrednio z wykonaniem przedmiotu zamówienia, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). b.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4


Dodatkowe kody CPV: 45212290-5, 45212222-8, 45111200-0, 45111300-1, 45442100-8, 45420000-7, 45330000-9, 45310000-3, 32320000-2, 32323500-8, 51314000-6, 32240000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1468143.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. z o. o.
Email wykonawcy: mhmpaech@paech.pl
Adres pocztowy: ul. B. Chrobrego 20B 64-400 Międzychód
Kod pocztowy: 64-400
Miejscowość: Międzychód
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1859176.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1859176.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1859176.54
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.