eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelerskich przy ul. Majdańskiej 30/36 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036111-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelerskich przy ul. Majdańskiej 30/36 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550370-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelerskich przy ul. Majdańskiej 30/36 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/55/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakresem robót objęte są 2 sanitariaty dla dziewcząt (I piętro, II piętro) i 2 sanitariaty dla chłopców (I piętro, II piętro) oraz pomieszczenia techniczne 112 i 211 a także zaplecze 207b sali. W zakres robót wchodzi: 1) demontaż wszystkich urządzeń i wyposażenia sanitarnego ww. sanitariatów, 2) demontaż zlewu kamionkowego, baterii i podejść do zlewu w zapleczu 207b sali lekcyjnej 207, 3) demontaż odcinków instalacji wodociągowej w pomieszczeniach 110 i 209, 4) rozbiórki ścian działowych kabin w sanitariatach, 5) skucie okładzin ściennych i podłogowych w sanitariatach, 6) rozbiórki posadzek, 7) demontaż pionów instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z odgałęzieniami i podejściami do armatury w sanitariatach, 8) demontaż pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi na parterze do sufitu drugiego piętra z podejściami do przyborów, 9) demontaż obudów 2 pionów c.o., 10) wymiana 2 pionów c.o., 11) wymiana grzejników w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców, 12) montaż nowych pionów instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z odgałęzieniami i podejściami do armatury w pomieszczeniach 109, 110, 111, 112, 208, 209, 210, 211, 13) montaż nowych pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi na parterze do sufitu drugiego piętra, z podejściami do przyborów w pomieszczeniach 109, 110, 111, 112, 208, 209, 210, 211, 14) wykonanie obudów pionów instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacyjnej, 15) wykonanie obudów 2 pionów c.o., 16) ułożenie krótkich, nowych odcinków przewodów elektrycznych i montaż nowych gniazd elektrycznych dla suszarek do rąk z zabezpieczeniem nowych obwodów w tablicy rozdzielczej, 17) wymiana drzwi do sanitariatów, 18) wykonanie nowych okładzin ściennych płytkami glazurowanymi i podłogowych płytkami gresu, 19) malowanie emulsyjne pomieszczeń z gipsowaniem ścian, 20) wykonanie nowych przegród kabin sanitarnych systemowych z płyt HPL z laminatem, 21) montaż nowej armatury i przyborów, 22) montaż dozowników mydła, pojemników na papier toaletowy, suszarek do rąk i luster. 23) pozostawienie istniejącej, nieczynnej w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców, instalacji monitoringu szkolnego. Wprowadzenie odcinków przewodów instalacji monitoringu w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców pod tynk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45421000-4, 45262300-4, 45442100-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 229268.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "Górny" Jan Górny
Email wykonawcy: jan_gorny@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Rejtana 24A
Kod pocztowy: 05-075
Miejscowość: Warszawa Wesoła
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205713.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205713.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.