To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-29
Ogłoszenie nr 500036111-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelerskich przy ul. Majdańskiej 30/36 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550370-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073,
ul. ul. Grochowska
274,
03-841
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435509, e-mail
ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelerskich przy ul. Majdańskiej 30/36 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VI-ZP/55/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakresem robót objęte są 2 sanitariaty dla dziewcząt (I piętro, II piętro) i 2 sanitariaty dla chłopców (I piętro, II piętro) oraz pomieszczenia techniczne 112 i 211 a także zaplecze 207b sali. W zakres robót wchodzi: 1) demontaż wszystkich urządzeń i wyposażenia sanitarnego ww. sanitariatów, 2) demontaż zlewu kamionkowego, baterii i podejść do zlewu w zapleczu 207b sali lekcyjnej 207, 3) demontaż odcinków instalacji wodociągowej w pomieszczeniach 110 i 209, 4) rozbiórki ścian działowych kabin w sanitariatach, 5) skucie okładzin ściennych i podłogowych w sanitariatach, 6) rozbiórki posadzek, 7) demontaż pionów instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z odgałęzieniami i podejściami do armatury w sanitariatach, 8) demontaż pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi na parterze do sufitu drugiego piętra z podejściami do przyborów, 9) demontaż obudów 2 pionów c.o., 10) wymiana 2 pionów c.o., 11) wymiana grzejników w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców, 12) montaż nowych pionów instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z odgałęzieniami i podejściami do armatury w pomieszczeniach 109, 110, 111, 112, 208, 209, 210, 211, 13) montaż nowych pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi na parterze do sufitu drugiego piętra, z podejściami do przyborów w pomieszczeniach 109, 110, 111, 112, 208, 209, 210, 211, 14) wykonanie obudów pionów instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacyjnej, 15) wykonanie obudów 2 pionów c.o., 16) ułożenie krótkich, nowych odcinków przewodów elektrycznych i montaż nowych gniazd elektrycznych dla suszarek do rąk z zabezpieczeniem nowych obwodów w tablicy rozdzielczej, 17) wymiana drzwi do sanitariatów, 18) wykonanie nowych okładzin ściennych płytkami glazurowanymi i podłogowych płytkami gresu, 19) malowanie emulsyjne pomieszczeń z gipsowaniem ścian, 20) wykonanie nowych przegród kabin sanitarnych systemowych z płyt HPL z laminatem, 21) montaż nowej armatury i przyborów, 22) montaż dozowników mydła, pojemników na papier toaletowy, suszarek do rąk i luster. 23) pozostawienie istniejącej, nieczynnej w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców, instalacji monitoringu szkolnego. Wprowadzenie odcinków przewodów instalacji monitoringu w sanitariatach dla dziewcząt i sanitariatach dla chłopców pod tynk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45421000-4, 45262300-4, 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
229268.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "Górny" Jan Górny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
282000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.