eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu p.n. "Budowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 68 i na części działki nr 67, obr. 207 Rzeszów - Śródmieście"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036108-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu p.n. "Budowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 68 i na części działki nr 67, obr. 207 Rzeszów - Śródmieście"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574556-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500017567-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69058725500000, ul. al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35010 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 501 776, e-mail administracja@podkarpackie.pl, faks 178 501 701.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu p.n. "Budowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 68 i na części działki nr 67, obr. 207 Rzeszów - Śródmieście"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-IV.272.1.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu p.n. "Budowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 68 i na części działki nr 67, obr. 207 Rzeszów - Śródmieście", obejmującego wykonanie: a) budynku administracyjno - biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wraz z instalacjami wewnętrznymi: sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi i zagospodarowania terenu wokół budynku, b) wykonanie dojazdów, dojść, placu manewrowego, miejsc postojowych na działce nr 68 w obr. 207 i budowę parkingu w miejscu części chodnika i dojazdu oraz przebudowa dojazdu na części działki nr 67 w obr. 207 Rzeszów - Śródmieście, c) przyłączy do projektowanego budynku administracyjno-biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, w tym przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz policznikowego prądu do zapór i oświetlenia terenu, d) przyłącza elektroenergetycznego i przyłącza ciepłowniczego, e) wszelkich robót dodatkowych, które mogą wyniknąć w procesie budowy niezbędnych do wykonania wyżej opisanego zadania. 2. Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze dla zakresu robót budowlanych, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. UWAGA! Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, istotne postanowienia umowy, dokumentacja oraz inne dane zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2017/S 106-211559 z dnia 03.06.2017 r. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak OR-IV.272.1.18.2017 zamieszczonych na stronie Zamawiającego (www.bip.podkarpackie.pl) 3. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego na każde wezwanie Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności: 1) W zakresie dokumentacji projektowej: a. Przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja zostanie przekazana w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej. b. Zbadanie projektu pod względem zupełności oraz wad, błędów i prawidłowości rozwiązań. c. Przygotowanie ewentualnych wniosków do projektantów dot. wprowadzenia zmian lub uzupełnień dokumentacji lub złożenie Zamawiającemu oświadczenia o braku uwag w terminie 14 dni od podpisania umowy. 2) W zakresie realizacji projektu, zarządzania, nadzoru, kontroli oraz rozliczenia zadania inwestycyjnego: a. Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. b. Przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru nad budową w ciągu 7 dni od podpisania Umowy. c. Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy. d. Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie obsługi geodezyjnej oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. e. Kontrola procesu budowy odnotowywana w dzienniku budowy, co najmniej dwa razy w tygodniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej raz w tygodniu odnotowywana przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalności sanitarnej i elektroenergetycznej. f. Pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych. g. Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie. h. Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. i. Kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu. j. Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcę zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami Umowy o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, Ustawą o finansach publicznych, Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji. k. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów. l. Kontrola, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie. m. Sprawdzanie i terminowe dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Kierownika budowy i/lub Kierowników robót. n. Stałe, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. o. Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą robót. p. Powiadamianie Zamawiającego o odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. q. Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego. r. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. s. Wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień. t. W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. u. Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. v. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub uzupełniających pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej Umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. w. Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień: ? na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego, ? na roboty zamienne wraz z opracowaniem dokumentacji zamiennej potwierdzonej przez projektantów oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego; x. Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących. y. Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. z. Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów. aa. Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą Wykonawca robót, Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie. bb. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. cc. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. dd. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. ee. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego. ff. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. gg. Przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji - zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. hh. Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz jego ostateczne rozliczenie, w tym w szczególności czynny udział w toku czynności wykonywanych przez Państwową Straż Pożarną i Państwową Inspekcję Sanitarną, przed wydaniem pozytywnego stanowiska w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym oraz w czasie trwania kontroli organu nadzoru budowlanego w związku z obowiązkową kontrolą, którą przeprowadza właściwy organu nadzoru budowlanego przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego, aż do wydania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie budynku o którym mowa w § 1, ustęp 1 niniejszej Umowy. ii. Wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego. jj. Wnioskowanie o dochodzenie należnych kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, w tym przygotowanie i obliczenie wysokości należnych kar i odszkodowań. kk. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie. ll. Bieżąca kontrola kosztów inwestycji i podejmowanie stosownych działań aby koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. mm. Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami. 3) W zakresie obsługi informacyjnej - bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji zadania. 4. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy zgodnie z wymienionymi dokumentami i postanowieniami w niniejszej Umowy oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U.2016.1570 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2009 r. w sprawie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu (Dz.U.2009.144.1182). Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 191 t.j.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 109, poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz z innymi przepisami, od spełniania których uzależnione jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i prawidłowe niezakłócone funkcjonowanie obiektu, a także zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 5. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMG Engineering & Management Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złota 61/100
Kod pocztowy: 00-819
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149568
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149568
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594582
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.