To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-29
Ogłoszenie nr 500036044-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.
Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych" dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej V Ochrona Środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572397-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000,
ul. Rynek
14,
43150
Bieruń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 242 400, e-mail
rzp@um.bierun.pl, faks
322 164 777.
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.39.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Kody pomocnicze: 44480000-8 Różny sprzęt gaśniczy 33182100-0 Defibrylatory 32570000-9 Urządzenia łączności 35811100-3 Mundury strażackie 34224000-3 Części przyczep, naczep i innych pojazdów 31521320-3 Latarki 32236000-6 Radiotelefony 35121300-1 Osprzęt bezpieczeństwa 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych". 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla bieruńskich jednostek OSP w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych". Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: ? Dozowarka materiałów sypkich i granulowanych - Przyczepa specjalna do ratownictwa ekologiczno - przeciwpowodziowego - 1 szt., ? Rękawice strażackie - 20 par, ? Radiotelefon nasobny - ręczny - przenośny - 12 kpl., ? Radiotelefon przewoźny/ samochodowy - 4 kpl., ? Ubranie specjalne - 13 kpl. ? Łącznik kątowy - 1 szt., ? Wąż ssawny W110 prosty - 2 szt., ? Wąż ssawny W75 - 3 szt. ? Wąż tłoczny W75 - 2 szt. ? Piła łańcuchowa spalinowa - 1 szt., ? Defibrylator - 1 szt., ? Latarka LED na hełm - 8 szt., ? Jednoczęściowy kombinezon piankowy wypornościowy wraz z obuwiem i rękawicami - 4 szt., ? Buty specjalne strażackie z membraną - 4 pary, ? Defibrylator treningowy - 1 szt., ? Detektor prądu przemiennego - 1 szt., ? Hełm strażacki z przyłbicą przezroczystą - 12 szt., ? Kamera termowizyjna - 1 szt. ? Kombinezon piankowy wypornościowy - 4 szt., ? Kurtyna wodna 52 z regulacją - 1 szt., ? Latarka LED - 12 szt. ? Rękawice strażackie - 6 par, ? Ubranie specjalne - 4 szt., ? Uchwyt do latarki do hełmów - 12 szt., ? Wąż tłoczony płaskoskładany W25 - 10 szt., ? Gąsienice do Wszędołaza 8x8 - 1 szt., ? Silnik zaburtowy - 1 szt., ? Trenaż ogniowy - 1 szt., ? Rękawice strażackie - 6 par, ? Kamera termowizyjna dla straży pożarnych - 1 szt., ? Radiotelefon nasobny - 6 szt., ? Ładowarka samochodowa do radiotelefonu nasobnego dwuzakresowego z wtykiem do gniazda zapalniczki - 6 szt., ? Latarka dla straży pożarnej z bazą ładującą oraz zasilaczem - 6 szt., ? Buty strażackie gumowe - 10 par, ? Szelki bezpieczeństwa - 4 szt., ? Kamizelka asekuracyjna - 6 szt., ? Wąż tłoczony W75 o długości 20m - 10 szt. ? Wąż tłoczony W110 o długości 20m - 12 szt., ? Wąż ssawny W75 - 2 szt., ? Mostek przejazdowy do węży - 4 szt., ? Klucze do nasad i łączników (do węży) - 4 szt., ? Smok pływający - 2 szt., ? Rolka do przestawiania samochodów - 8 szt., ? Flara ostrzegawcza LED - 2 kpl., ? Holigan dielektryczny - 2 szt., ? Rzutka ratunkowa - 2 szt., ? Strażacka linka ratownicza z workiem - 2 szt., ? Najaśnica przenośna - 2 szt. ? Rękawice strażackie - 10 par 1) Wyposażenie, sprzęt (jeżeli jest wymienione w tabeli "Wykaz wyrobów" Załącznika nr 3. Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu" do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania" (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.) musi być potwierdzone aktualnym świadectwem dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w przedmiotowym Rozporządzeniu a także Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1226 z późn. zm.). 2) Świadectwa dopuszczenia wyposażenia, sprzętu nie będą wymagane przy rozpatrywaniu ofert należy je przedstawić przy odbiorze przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem Protokołu odbioru Wykonawca oznaczy dostarczony sprzęt, wyposażenie. 3) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2014. 4) Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 5) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady wynosi: a) dla pozycji nr: 2, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19, 21, 22, 23, 28, 29, 30, 31, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 43 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ - minimum 12 miesiecy; b) dla pozycji nr 1, 5, 6, 8, 10, 16, 20, 24, 32, 33, 35, 36, 37 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ - minimum 24 miesięcy; c) dla pozycji nr 3, 4, 18, 25, 26, 27 z Wykazu sprzętu i wyposażenia dla zamówienia ZP.271.39.2017 - Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) do SIWZ - minimum 36 miesięcy. 6) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszelkie koszty jakie poniesie wykonując przedmiot umowy w szczególności związane z transportem, rozładunkiem, rozmieszczeniem, montażem /jeśli dotyczy/, przeszkoleniem z obsługi /jeśli dotyczy/, uprzątnięciem, wywozem oraz utylizacją wszelkich odpadów i opakowań związanych realizacją przedmiotu umowy, należne podatki zgodnie z obowiązującym prawem oraz inne niezbędne koszty i opłaty pozostające w bezpośrednim związku przyczynowym z właściwą realizacją umowy. Wykonawca winien uwzględnić wszelkie okoliczności mające wpływ na ewentualny wzrost wartości przedmiotu umowy. 7) Jeżeli w SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w SIWZ. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 6. Projekt pn. "Wzmocnienie potencjału bieruńskich jednostek OSP w zakresie przeciwdziałania i usuwania klęsk żywiołowych" dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej V Ochrona Środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych. 7. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art.93 ust.1a ustawy pzp: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub zamówienia nie zostały mu przyznane. 8. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35110000-8
Dodatkowe kody CPV: 44480000-8, 33182100-0, 32570000-9, 35811100-3, 34224000-3, 31521320-3, 32236000-6, 35121300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
321831.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
404928.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- Zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo - gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Posiadałach
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZEŃBOK
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem na wyposażenie dla Ochotniczej Straży Pożarnej Radziejowice
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.