To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-29
Ogłoszenie nr 500036035-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie: Wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie oraz montażu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej dla potrzeb budowy Sali widzeń na terenie Aresztu Śledczego w Suwałkach ,
ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572840N2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 22115305000000,
ul. ul. Strefowa
15,
75-124
Koszalin, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3470638, e-mail
Biuro@igb-pomerania.pl, faks
94 3425102.
Adres strony internetowej (url): www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Adres profilu nabywcy: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie oraz montażu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej dla potrzeb budowy Sali widzeń na terenie Aresztu Śledczego w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/46/CZB-SU/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na potrzeby budowy Sali widzeń w Areszcie Śledczym w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29 16-400 Suwałki. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Okno zewnętrzne O1 wymiary 1200x2100mm, skrzydła dzielone symetrycznie, górne naświetle uchylne, dzielone w proporcjach 1/4 (52cm naswietla / 157 cm skrzydła okienne) Okno w profilach z tworzywa sztucznego w kolorze białym U=1.1W/m2K Skrzydła okienne dodatkowo przedzielone symetrycznie w poziomie ramką Zastosować okna funkcjonujące w trzech zakresach: otwierania, uchylania i rozszczelniania. Jedno ze skrzydeł uchylne, drugie uchylno-rozwierane. Dostawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury na terenie budowy przed uruchomieniem produkcji. szt. 13 Drzwi zewnętrzne DZ1 wymiary 2950x2000 w kolorzę brąz, aluminiowe Podział i wymiary drzwi wg. rysunku Szklenie szkłem bezpiecznym . Wyposarzone w stałe naświetle.Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi U=1,5W/m2K.Wyposażone w samozamykacz. Próg aluminiowy. Wyposażone w wkładkę patentową klasy C, z kartą bezpieczeństwa Dostawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury na terenie budowy przed uruchomieniem produkcji. szt. 1 2. Drzwi zewnętrzne DZ2 wymiary 2950x1500 w kolorzę brąz, aluminiowe Podział i wymiary drzwi wg. rysunku Szklenie szkłem bezpiecznym . Wyposarzone w stałe naświetle (W jednych drzwiach naświetle wypełnone pakietem termicznym nieprzeziernym).Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi U=1,5W/m2K.Wyposażone w samozamykacz. Próg aluminiowy. Wyposażone w wkładkę patentową klasy C, z kartą bezpieczeństwa Dostawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury na terenie budowy przed uruchomieniem produkcji. szt. 2 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury na terenie budowy przed uruchomieniem produkcji. 3.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały spełniały wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.5. Wykonawca zamontuje stolarkę przy użyciu własnych narzędzi i materiałów. Sposób montażu Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Wykonawcą, przed przystąpieniem do montażu. 3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na teren budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: teren budowy na terenie Aresztu Śledczego w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29 16-400 Suwałki. 3.8. Dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment wymagań lub cech, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności atesty i certyfikaty, Wykonawca dostarczy wraz z każdą dostawą. 3.9. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar spełnia warunki techniczne określone przez Polskie Normy, potwierdzone przez oświadczenie producenta. 3.11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną i zamontowaną stolarkę na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, ale nie dłuższej niż 48 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego (uwaga: termin gwarancji i rękojmi jest jednym z kryterium oceny ofert). 3.12. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.13. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.14. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr B do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44221100-6
Dodatkowe kody CPV: 44221200-7, 45421131-1, 45421132-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Markal Chomontowski, Zawadzki Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Markal Chomontowski , Zawadzki Spoółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach.
- Remont elewacji w zabytkowym budynku wielorodzinnym w Słubicach ul. Krótka 2.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Zaprojektowanie i wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycz.(...)
- Remont korytarza szkolnego i wejścia na parterze budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25.
- UTWORZENIE 24 MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI W WIEKU DO 3 LAT W RAMACH NOWEJ INSTYTUCJI - PUBLICZNY ŻŁOBEK MYSZKI MIKI W DREWNICY
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.