eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036006-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający złożył wniosek o uzyskanie dofinansowania z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519289-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 12652800000, ul. ul. Oleska 127, 45231 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 591 800, e-mail przetargi@zdw.opole.pl, faks 774 581 352.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WP.6021.07.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 419 w m. Branice od km 16+143,8 do km 13+270" zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: o Rozbudowę drogi na długości ok. 2,88 km - zgodnie z załącznikiem mapowym w kilometrażu od km 13+270 do km 16+143,8, nośność nawierzchni - 115 kN/oś, o Budowę ciągu pieszo - rowerowego na odcinkach wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych i rowerzystów oraz zgodnie z planem Gminy Branice: "Wielofunkcyjna Trasa Rowerowa szlakiem Doliny Opawy", o Budowę chodników, o Budowę poboczy gruntowych o szerokości 1,00m, o Przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, o Przebudowę obiektów inżynierskich do klasy A , o Przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, o Budowę miejsc postojowych, o Odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych, o Przebudowę ewentualnych urządzeń nie związanych z gospodarką drogową ( np. sieć gazowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna itp.), o Urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi, o Budowę elementów bezpieczeństwa ruchu 2.Rozbiórkę obiektów budowlanych i elementów kolidujących z inwestycją. 3.Likwidację istniejących urządzeń infrastruktury technicznej przewidzianej do rozbiórki. 4.Wykonanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas wykonywanych robót, w tym: wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót a także innych wymaganych prawem dokumentów związanych z wprowadzeniem organizacji ruchu zastępczego, (należy rozważyć wykonanie tymczasowych dróg objazdowych wraz z przepustami tymczasowymi w rejonie połączeń nowego i starych odcinków przebudowanej drogi) ; W przypadku konieczności wykonania tymczasowych obiektów mostowych, tj. mostów , przepustów przeprowadzających ruch drogowy przez cieki wodne należy w cenę oferty wliczyć koszt uzyskania pozwolenia wodnoprawnego oraz wykonania operatu wodnoprawnego. 5.W przypadku konieczności czasowego zajęcia działek nie stanowiących pasa drogowego a koniecznych do realizacji zadania (np. w celu wprowadzenia organizacji ruchu na czas wykonywanych robót) wykonawca poniesie koszt dzierżawy oraz rekultywacji działek niezbędnych do zajęcia na czas wprowadzonej organizacji ruchu . 7.Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy. 6. Likwidację organizacji ruchu na czas wykonywanych robót 7.Przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez wykonawcę w czasie budowy, w standardzie sprzed rozpoczęcia budowy, zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zarządcami Dróg. 8.Wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych pod zaplecza techniczne, socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót i okresie usuwania wad w tym także wszystkie opłaty, np. opłaty za dzierżawę zajmowanych działek. 9.Badania i pomiary wymagane przepisami oraz STWiORB. 10.Urządzenie placu budowy umożliwiającego prowadzenie robót wszystkich branż objętych niniejszym zadaniem. 11.Aktualizację projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia oraz jej wprowadzenie. 12.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wykazu zmian gruntowych 13.Ustawienie tablic informacyjnych i promocyjnych zgodnie ze STWiORB. 14.Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca powinien dokonać wyceny wszystkich robót objętych zadaniem w oparciu o pozycje kosztorysowe podane w przedmiarze robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45232000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13518659.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROG-BUD SP. Z O.O.
Email wykonawcy: drog-bud@drog-bud.com.pl
Adres pocztowy: Lubojenka, ul. Prosta 88/90
Kod pocztowy: 42-209
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11890815.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11890815.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20769696.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.