eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036001-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505205-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27237888000000, ul. ul. Ściegna 9, 42470 Siewierz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 6741338, e-mail zuwik@vp.pl, faks 0-32 6741338.
Adres strony internetowej (url): www.zuwik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu w latach 2018-2019. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio: a) benzyna bezołowiowa 95 w ilości 1700 dm3 b) olej napędowy w ilości 34000 dm3 3. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów samochodowych Zamawiającego oraz do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego. 4. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie w oparciu o faktycznie dostarczone ilości paliwa i ceny jednostkowe obowiązujące na stacji paliw w dniu dokonania zakupu oraz stały upust cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy większej bądź mniejszej (w zależności od potrzeb) ilości paliwa. W przypadku mniejszej ilości dostaw niż szacowane powyżej Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. 6. Zakup paliwa będzie następował drogą transakcji bezgotówkowych. Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. Osoba tankująca pojazd zobowiązana jest posiadać: upoważnienie, dowód rejestracyjny. Wykonawca wydane ilości paliw będzie potwierdzał pisemnie, a osoba pobierająca będzie kwitowała własnoręcznym podpisem odbiór. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością wydanego paliwa. 7. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną w ten sposób aby dojazd i powrót do stacji benzynowej Wykonawcy z siedziby Zamawiającego t.j.: Siewierz ul Ściegna 9 łącznie nie przekraczał 10 km (liczone najkrótszą droga publiczną). Wykonawca zapewni możliwość tankowania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 8. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680). 9. Warunki płatności: miesięcznie 30 dni, przelew.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123948.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bednarz Zbigniew Stacja Paliw Płynnych BZ
Email wykonawcy: stacja_bz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Będzińska 60
Kod pocztowy: 42-470
Miejscowość: Siewierz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161177.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161177.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.