eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Udzielenie obrotowego długoterminowego kredytu Gminie Mieroszów w wysokości 1 334 690,91 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500035912-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Gmina Mieroszów: Udzielenie obrotowego długoterminowego kredytu Gminie Mieroszów w wysokości 1 334 690,91 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571959-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mieroszów, Krajowy numer identyfikacyjny 89071826000000, ul. pl. Niepodległości 1, 58350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 494 318, e-mail urzad@mieroszow.pl, faks (074) 84 94 323.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie obrotowego długoterminowego kredytu Gminie Mieroszów w wysokości 1 334 690,91 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPIiOŚ.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu obrotowego długoterminowego dla Gminy Mieroszów w wysokości: 1 334 690,91 zł (słownie: jeden milion trzysta trzydzieści cztery tysiące sześćset dziewięćdziesiąt złotych 91/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu z terminem uruchomienia do dnia 22 września 2017 r. 2) Kredyt będzie zrealizowany w jednej transzy w formie przelewu na konto Zamawiającego. 3) Okres kredytowania: 60 miesięcy. 4) Okres karencji w spłacie kapitału: do 31 grudnia 2018 r. 5) Terminy spłaty kapitału: miesięczne, po okresie karencji od stycznia 2019 r. do grudnia 2023 r. 6) Odsetki od kredytu będą naliczane tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia. 7) Termin spłaty odsetek: miesięcznie. 8) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel własny in blanco wraz deklaracją wekslową. 9) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg harmonogramu spłaty kredytu. 10) Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 3M oznaczającą notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów 3-miesięcznych, obowiązującej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie każdego (miesięcznego) okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane powiększoną o marżę banku. 11) Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 12) Za dzień spłaty raty kredytu przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek kredytowy bądź rachunek techniczny (jeżeli spłata kredytu dokonana zostanie przed terminem określonym w harmonogramie, to dzień ten jest dniem spłaty kredytu). 13) Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty zobowiązania bez ponoszenia jakichkolwiek opłat i prowizji. 15) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. 16) Za wydanie opinii/zaświadczenia o terminowości spłaty kredytu, bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. 17) W przypadku konieczności otwarcia w banku udzielającym kredyt, dodatkowych kont służących do obsługi kredytu, bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji z tego tytułu. 18) Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy. 19) Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 20) Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie umowy kredytowej. 21) Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


Dodatkowe kody CPV: 66110000-4, 66100000-1, 66000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148125.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze
Email wykonawcy: sekretariat@bskamgora.pl
Adres pocztowy: ul. Waryńskiego 11
Kod pocztowy: 58-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148125,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148125,73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164552,24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.