Ogłoszenie z dnia 2017-09-28
Ogłoszenie nr 500035707-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Część I - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - bez ogrodzenia", Część II - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - ogrodzenia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565617
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154,
ul. Franciszka Klimczaka
2,
02-797
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 50 00, e-mail
wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks
22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część I - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - bez ogrodzenia", Część II - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - ogrodzenia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/WIR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: A. Przedmiot zamówienia Część I - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - bez ogrodzenia", Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wymianę sztucznej nawierzchni wraz z podbudową na placu zabaw. 2. Wymianę zabawek na placu zabaw, 3. Wyposażenie kącika dydaktycznego 4. Remont piaskownicy i siedzisk. 5. Rozbiórkę murowanych rabat i niskiego ogrodzenia i urządzenie w ich miejsce ogrodzonego kącika dydaktycznego dla dzieci wykonanie rampy nr 2 przy kąciku. 6. Przygotowanie nowego podłoża i powtórne ułożenie kostki. 7. Doposażenie nawodnienia w system sterowania. 8. Naprawę i zabezpieczenie skarp. 9. Przesadzenie krzewów, nasadzenia, założenie trawników. 10. Przebudowę kanalizacji deszczowej. Na obecnym etapie nie wykonujemy prac przy rampie nr 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową "Remont placu zabaw łącznie z terenem przyległym w Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123". Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną, geodezyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Przedmiary maja charakter poglądowy. UWAGA! WSZELKIE PRACE BUDOWLANE MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE I ODGRODZONE PRZED DOSTĘPEM OSÓB POSTRONNYCH PRZEDEWSZYSTKIM DZIECI PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE PRZEDSZKOLA OFERTA WYKONAWCY - do wypełnienia przez wykonawcę (w przypadku oferowania produktów równoważnych) należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne lub opis lub zdjęcia z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego sprzętu wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera). Materiały i urządzenia użyte do budowy muszą posiadać wymagane atesty higieniczne oraz certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w budownictwie a także z EN 1176 (zabawki) i EN 1177 (nawierzchnie) Za produkty równoważne uważa się asortyment wyszczególniony i opisany parametrami w tabeli Wykaz materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania na placu zabaw. Parametry funkcjonalne muszą pozostać niezmienne. W przypadku dostarczenia zabawek równoważnych wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i przedstawienia ich na planie sytuacyjnym placu zabaw i kącika dydaktycznego z zachowaną strefą bezpieczeństwa zalecaną przez producenta. Należy korzystać z planu sytuacyjnego z dokumentacji projektowej. UWAGA - Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia rysunki zabawek stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy mający oddać kształty, wzornictwo i ogólny wygląd zamawianych towarów. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót przebudowy oraz dostarczenie go w dwa dni przed podpisaniem umowy. Klauzule społeczne 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane przy remoncie placu zabaw i terenu przyległego do przedszkola związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności przy remoncie placu zabaw i terenu przyległego do przedszkola, określone w dokumentacji projektowej, wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. Zamówienia uzupełniające/powtórzone 1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o wartości 100 000 netto polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie remontu terenu zewnętrznego w przedszkolu przy ul. Sytej 123: a) Roboty ogólnobudowlane przy rampie b) Kanalizacja deszczowa c) Prace ziemne d) Place zabaw e) Materiał roślinny f) Drogi, parkingi i chodniki 2. Warunki udzielenia zamówienia: 2.1. Udzielenie gwarancji na roboty budowalne zgodnie z ofertą wykonawcy do zamówienia podstawowego. 2.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, których zakres obowiązków polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Część II - ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - ogrodzenia" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórki ogrodzeń - Skucie tynków z podmurówki ogrodzenia od strony ulicy dł. 56m, - Rozbiórka ogrodzenia z fundamentami, od strony północnej granicy działki, - Rozbiórka ogrodzenia drewnianego stojącego nie w granicy, w północno-zachodnim narożniku i fragmentu w miejscu planowanej bramy, dł. 15mb. 2. Naprawa ogrodzenia od strony ulicy - Po skuciu tynku istniejącą powierzchnię betonową należy przeszlifować, większe ubytki wypełnić zaprawą naprawczą mrozoodporną. Uszczelnić połączenie na styku z cegłą klinkierową. Malowanie farbą podkładową impregnującą 3. Nowe ogrodzenie od strony północnej - Ogrodzenie z siatki przemysłowej: Systemowe panele przetłaczane zgrzewane z drutów pionowych i poziomych w formę kraty o oczkach 50x100mm, cynkowane ogniowo i malowane proszkowo na kolor szary. Mocowanie do słupków 3 skręcanymi obejmami. Słupki stalowe z rury prostokątnej 60x40mm, zabetonowane w fundamencie. Cynkowane ogniowo i malowane proszkowo. Podmurówka prefabrykowana składająca się z bloczka i płyty. - Fundament pod panelami - prefabrykowany. 4. Ogrodzenia drewniane - Uzupełnić fragment ogrodzenia drewnianego w narożniku działki, wzorując się na ogrodzeniu istniejącym: akustycznym z wypełnieniem wełną mineralną z welonem szklanym, - Fundamenty pod słupki stalowe - żelbetowe 40x40x120cm, zbrojone pionowo, - Elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo i zabezpieczone przed promieniami UV. - Naprawa istniejącego ogrodzenia drewnianego na dł. około 20mb: wymiana uszkodzonych lub zniszczonych elementów, likwidacja prześwitów pod ogrodzeniem. - Malowanie metalowych słupków farbą antykorozyjną na kolor ciemnozielony. W pkt 6.3 opisu technicznego dokumentacji, rezygnuje się z wykonania "Ogrodzenie obsadzić pnączami, wg projektu zieleni". 5. Nowa brama - Brama drewniana dwuskrzydłowa o wym. 350x180cm, techniczna. - Słupki stalowe 120x120, malowane proszkowo. - Fundamenty pod słupki stalowe - żelbetowe 40x40x120cm, zbrojone pionowo - Skrzydła pełne, oba ryglowane do podłoża, zamykane na kłódkę, drewno impregnowane ciśnieniowo. - Pod bramą należy wykonać chodnik z kostki szer. 50cm, na podbudowie. - Uzupełnić drewniane ogrodzenie po bokach bramy. Szczegółowy zakres remontu ogrodzeń został ujęty w dokumentacji projektowej. Przedmiary mają charakter poglądowy. Remont ogrodzeń należy prowadzić w sposób nie kolidujący z wykonaniem placów zabaw i przebudową terenu zewnętrznego przy Przedszkolu nr 416. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową "Remont placu zabaw łącznie z terenem przyległym w Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123". Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną, geodezyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędny dokument gwarancji w dacie podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! WSZELKIE PRACE BUDOWLANE MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE I OGRODZONE PRZED DOSTĘPEM OSÓB POSTRONNYCH PRZEDEWSZYSTKIM DZIECI PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych należy załączyć ich karty katalogowe. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót przebudowy oraz dostarczenie go w dwa dni przed podpisaniem umowy. Klauzule społeczne 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane przy przebudowie ogrodzenia związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności przy przebudowie ogrodzenia, określone w dokumentacji projektowej, wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. Zamówienia uzupełniające/powtórzone 1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o wartości 14960,00 netto polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie remontu ogrodzenia w przedszkolu przy ul. Sytej 123: a) Prace ogólnobudowlane przy remoncie ogrodzenia b) Ręczna rozbiórka metalowych paneli ogrodzenia c) Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych d) Przeniesienie i montaż paneli metalowych e) Przeniesienie i montaż cokołów betonowych f) Malowanie dwukrotne 2. Warunki udzielenia zamówienia: 2.3. Udzielenie gwarancji na roboty budowalne zgodnie z ofertą wykonawcy do zamówienia podstawowego. 2.4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, których zakres obowiązków polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.450
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233253-7, 45342000-6, 45232410-9, 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Cz. I zamówienia: Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 15.11.2017 r. w tym: 1) Etap I - etap remont kącika dydaktycznego z terenem przyległym oraz terenu przyległego do budynku przedszkola (rampa nr 1 wzdłuż kącika dydaktycznego) oraz mały plac zabaw należy wykonać w terminie do 20.10.2017 r. 2) Etap II - remont kanalizacji deszczowej oraz nawodnienie, duży plac zabaw należy wykonać do dnia 10.11.2017r. (odcinek kanalizacji i nawodnienie pod placami zabaw należy wykonać przed ułożeniem nawierzchni na placu zabaw) 3) pozostała część prac budowlanych należy wykonać do dnia 30.11.2017 r. Cz. II zamówienia: Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy 30.10.2017 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - bez ogrodzenia" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
785779.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rafał Gębal GRANABUD Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
989018.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ,,Remont terenu zewnętrznego przy Przedszkolu Nr 416 przy ul. Sytej 123 w Warszawie - ogrodzenia" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.