To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-28
Ogłoszenie nr 500035562-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Przebudowa istniejących lokali usługowych na lokal klubu seniora w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 65 w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby działania Klubu Senior+".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570873-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejących lokali usługowych na lokal klubu seniora w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 65 w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby działania Klubu Senior+".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.49.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Przebudowa istniejących lokali usługowych na lokal klubu seniora w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 65 w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby działania Klubu Senior+". Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 82/1, 173/3, 174/1 obręb 0082. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany - załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana - załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 13, 6. Decyzja o pozwoleniu na budowę - załącznik 14, 7. Przedmiar robót branża - branża budowlana - załącznik nr 15, 8. Przedmiar robót branża - branża sanitarna - załącznik nr 16, 9. Przedmiar robót branża - branża elektryczna - załącznik nr 17, III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) rozbiórkowych, 2) murowych w zakresie wykonania ścian, 3) związanych z wykonaniem elementów żelbetowych, 4) związanych z wykonaniem podłóg i posadzek, 5) w zakresie wykonania instalacji wod-kan, wentylacji nawiewno-wywiewnej i C.O., 6) w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 7) w zakresie prac wykończeniowych, 8) montażowych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 9) w zakresie wykonania tynków i okładzin, 10) związanych z montażem platformy dla osób niepełnosprawnych. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót: 1) rozbiórkowych, 2) murowych w zakresie wykonania ścian, 3) związanych z wykonaniem elementów żelbetowych, 4) związanych z wykonaniem podłóg i posadzek, 5) w zakresie wykonania instalacji wod-kan, wentylacji nawiewno-wywiewnej i C.O. 6) w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, 7) w zakresie prac wykończeniowych, 8) montażowych w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 9) w zakresie wykonania tynków i okładzin. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz decyzji o pozwoleniu na budowę, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4, 45262500-6, 45431200-9, 45410000-4, 45420000-7, 45421160-3, 45431000-7, 45432100-5, 45320000-6, 45331200-8, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45311100-1, 45311200-2, 45314320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287381.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAL-BUD" Zakład Ogólno-Budowlany Rubik Szymon
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
352871,28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.