eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Czempiń-Jasień.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-28

Ogłoszenie nr 500035408-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.

Gmina Czempiń: Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Czempiń-Jasień.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554066-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czempiń, Krajowy numer identyfikacyjny 631259287, ul. ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 826 703, e-mail zamowienia.ug@czempin.pl, faks 61 282 63 02.
Adres strony internetowej (url): www.czempin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Czempiń-Jasień.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.271.1.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania projektowego: Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - ścieżka pieszo-rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu do wsi Jasień. Charakterystyczne parametry techniczne określające zakres prac projektowych. Ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 311 od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu przez wieś Piotrkowice do początku wsi Jasień - połączenie z istniejącym chodnikiem (planowaną ścieżką pieszo rowerową na podstawie odrębnego opracowania). Planowana ścieżka przebiegać będzie na działkach należących do Województwa Wielkopolskiego (w zarządzie WZDW - na podstawie umowy użyczenia z Gminą Czempiń) oraz działkach przyległych do drogi wojewódzkiej. Orientacyjna długość planowanej ścieżki pieszo-rowerowej wynosi 2,9 km. Zakres opracowania przewidziany do realizacji w procedurze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach opracowania konieczne będzie sporządzenia geodezyjnych projektów podziałów działek (szacunkowa ilość działek podlegających podziałowi wynosi 39). Dokładna liczba działek, dla których będzie niezbędne wykonanie ww. projektów będzie wynikała z przyjętych rozwiązań projektowych. Zakres zadania obejmuje: 1. wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, 2. wykonanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektowego, 3. opracowanie projektów koncepcyjnych w zakresie sytuacyjnym oraz konstrukcyjnym, przedłożenie do akceptacji zamawiającemu, 4. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie niezbędnym dla uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz zrealizowania przedsięwzięcia (5 egzemplarzy w wersji papierowej), 5. uzgodnienie zjazdów na przyległe nieruchomości z ich właścicielami, 6. uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, w tym WZDW, 7. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wraz z wymaganymi załącznikami, 8. zaprojektowanie infrastruktury towarzyszącej oraz przebudowy istniejącej infrastruktury - w niezbędnym zakresie, 9. wykonanie projektów stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich zatwierdzenie (4 egzemplarze), 10. opracowanie: przedmiaru robót (1 egzemplarz), kosztorysu ofertowego (1 egzemplarz), kosztorysu inwestorskiego (2 egzemplarze) - dodatkowo opracowania kosztorysowe należy dostarczyć w elektronicznej wersji edytowalnej (preferowany format - *.ath), 11. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze), 12. uzyskanie wymaganych ostatecznych decyzji administracyjnych - w szczególności: decyzji pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowej, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 13. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Całość dokumentacji należy dostarczyć również w formie elektronicznej (płyta CD lub pendrive) - pliki PDF oraz w formatach edytowalnych stosownie dla zakresu dokumentacji (przykładowo - *,doc, *.dwg, *.ath). Sprawowanie nadzoru autorskiego: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie do 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71354000-4, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109140.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe DROMAX sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@d-dromax.pl
Adres pocztowy: ul. Karola Libelta 1A/2, 61-706 Ponań
Kod pocztowy: 61-706
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126542.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178350.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.