To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-28
Ogłoszenie nr 500035301-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Remont pionów sanitariatów dla chłopców i dla personelu z doposażeniem w ciepłą wodę użytkową w budynku Gimnazjum Nr 21 przy ul. Siennickiej 15 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518683-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073,
ul. ul. Grochowska
274,
03-841
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435509, e-mail
ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pionów sanitariatów dla chłopców i dla personelu z doposażeniem w ciepłą wodę użytkową w budynku Gimnazjum Nr 21 przy ul. Siennickiej 15 w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy - II etap.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VI-ZP/38/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakresem robót objęty jest pion sanitariatów dla chłopców (parter, II piętro), sanitariat dla personelu (I piętro) i WC dla pracowników adm. - gospod. Razem 3 sanitariaty i WC. W zakres robót wchodzi: 1) demontaż wszystkich urządzeń i wyposażenia sanitariatów dla chłopców, sanitariatu dla personelu i WC dla pracowników adm. - gospod., 2) rozbiórki częściowe ścian ze skuciem okładzin ściennych i podłogowych, 3) demontaż pionów instalacji wodociągowej wody zimnej z podejściami do armatury, 4) demontaż pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi w piwnicach do sufitu drugiego piętra, z podejściami do przyborów, 5) wymiana pionu c.o. w sanitariatach dziewcząt, 6) wymiana grzejników z podłączeniem w sanitariatach dla chłopców i sanitariacie personelu, 7) montaż nowych pionów instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z podejściami do armatury w sanitariatach, w WC, w sali biologicznej i chemicznej, 8) montaż nowych pionów instalacji kanalizacyjnej od poziomu podłogi w piwnicach do sufitu drugiego piętra, z podejściami do przyborów w sanitariatach, w WC, w sali biologicznej i chemicznej, 9) przełożenie krótkich odcinków przewodów elektrycznych i łączników elektrycznych, 10) montaż nowych gniazd elektrycznych, 11) wymiana drzwi, okien i parapetów, 12) wykonanie nowych okładzin ściennych płytkami glazurowanymi i podłogowych płytkami gresu, 13) malowanie emulsyjne pomieszczeń z gipsowaniem ścian, 14) wykonanie nowych przegród kabin sanitarnych systemowych z termoutwardzonego tworzywa warstwowego - laminat HPL, 15) montaż nowej armatury i przyborów. Szczegółowe dane podane są w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji II etapu remontu instalacji i łazienek, dokumentacji całości remontu instalacji i łazienek, w przedmiarze robót i wzorze wniosku o zatwierdzenie materiałów/urządzeń, stanowiącymi załączniki nr 9,10,11,12 i 13 do SIWZ. Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 9,10,11,12 i 13 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) dokumentacja II etapu remontu instalacji i łazienek w budynku Zespołu Szkół nr 12 (opis i rysunki, przedmiary robót), d) dokumentacja całości remontu instalacji i łazienek w budynku Zespołu Szkół nr 12 (opis i rysunki), e) wzór wniosku o zatwierdzenie materiałów/urządzeń, Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu uzyskanie odpowiedniej jakości i terminowości wykonania zamówienia. Zamawiający: 1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: a) co najmniej 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Pracownicy, o których mowa powyżej powinni być osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi: - uprawnienia spawalnicze na wykonywanie instalacji wodnych c.o. z rur stalowych - 1 osoba, - certyfikat wykonawcy autoryzowanego na wykonywanie połączeń zgrzewanych instalacji wodnych w dowolnym systemie instalacyjnym z polipropylenu - 1 osoba, - zawód glazurnika - 1 osoba. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45421000-4, 45262300-4, 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156861.52
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD ROBÓT SANITARNYCH AKSANBUD Adam Krasowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19293967
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.