eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035209-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Działdowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541054-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500002140-N-2017, 500002529-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500014883-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina-Miasto Działdowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037786000000, ul. ul. Zamkowa 12, 13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 697 04 00, e-mail umdzialdowo@netbiz.com.pl, faks 23 697 04 02.
Adres strony internetowej (url): bip.dzialdowo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZE.271.2.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6", w tym: 1. Do ogólnych obowiązków Inżyniera, w szczególności należy: 1) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktu, 3) działanie we współpracy z Nadzorem Autorskim i Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego. 4) analiza i wsparcie prawne w zakresie realizacji zadania. 2. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) akceptacji Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 2) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacja projektową oraz oceny ryzyka wprowadzenia zmian na etapie prowadzenia prac, 3) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego, schematu organizacyjnego zespołu Inżyniera wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza przekazać poszczególnym osobom wchodzącym w skład zespołu, w tym zaproponowania osoby pełniącej funkcję koordynatora inspektorów nadzoru (Kierownika Projektu). 3. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) obecności Kierownika Projektu na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego, nie rzadziej niż raz w tygodniu, zgodnie z częstotliwością wskazaną w ofercie. 2) ustalenia harmonogramu pracy inspektorów branżowych zgodnie z harmonogramem prac wykonawcy, 3) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę i pozwoleń konserwatora zabytków oraz zgodnie z treścią umowy, 4) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim. Inżynier nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w imieniu Zamawiającego, w tym nie jest uprawniony do składania jakichkolwiek oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego, w szczególności rodzących po stronie Zamawiającego zobowiązania finansowe. Nie jest również upoważniony do ostatecznej akceptacji zmian projektowych, 5) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, 6) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy Robót terenu budowy, 7) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych (STWiOR), dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., 8) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów, tak aby Zamawiający mógł podjąć właściwą decyzje w danej sytuacji, 9) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 10) udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 11) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12) kontroli wykonywania robót budowlanych zgodnie z zasadami i przepisami BHP, 13) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub nie posiada wymaganych uprawnień lub nie wykonuje prawidłowo i należycie swojej pracy, 14) organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Inżynier, Zamawiający, Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 6 dni, 15) organizowania według potrzeb narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 3 dni od dnia narady, 16) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz potwierdzania faktur przejściowych pod względem ich zgodności z faktycznie wykonanym zakresem prac w niej ujętych, 17) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 18) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, 19) zatwierdzania i opiniowania opracowań (w tym m. in.: projektów wykonawczych, badań, treści ekspozycji, rysunków technicznych, propozycji zmian w dokumentacji, dokumentacji powykonawczej) dostarczanych przez Wykonawcę budowy po uprzednim uzyskaniu opinii Nadzoru Autorskiego, 20) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 21) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad, 23) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 24) sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dot. ilości i wartości wykonanych robót, 25) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót, 26) nadzorowanie wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową i umową z Wykonawcą robót, 27) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 28) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę. Koszt ekspertyz pokrywa w całości Inżynier, 29) sprawdzenia prawidłowości wystawionych faktur przejściowych i faktury końcowej w zakresie kwoty do zapłaty, 30) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 31) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 32) załatwiania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 33) sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki, 34) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy, 35) składania kwartalnych raportów z postępu prac Wykonawcy oraz czynności wykonanych przez Inżyniera Kontraktu w okresie objętym raportem. Raporty stanowią załącznik do faktury wystawionej przez Inżyniera, 36) ustalenia zakresu ewentualnych robót zamiennych, ich kosztorysowania i wykazania różnic, i opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 4. Wnioskowanie do Zamawiającego o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 2) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 3) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót i jest zgodna z postanowieniami umowy i SIWZ, 4) zlecenie wykonania robót nieobjętych umową, których realizacja okaże się niezbędna, a które zostały określone w art. 144 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zatwierdzenie Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę Robót i jego zmian. 5. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inżyniera należeć będzie: 1) dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót, 2) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad, 3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 4) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT,OT i książki obiektu, 5) sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań, 6) rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu, 7) uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 8) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót, 9) sporządzenie ostatecznego raportu z wykonania umowy Inżyniera Kontraktu, nie później niż w terminie 30 dni od zakończenia okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, 10) Nadzór i sprawozdawczość w okresie gwarancji: W okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji Inżynier będzie raz na kwartał dokonywał przeglądów gwarancyjnych i sporządzał pisemne raporty dla Zamawiającego, a w pozostałym okresie, każdorazowo na wezwanie Zamawiającego. Inżynier kontraktu prowadzi w tym okresie sprawozdawczość. Koszt nadzoru w okresie gwarancji (szacunkowy ryczałt) winien być ujęty w cenie ofertowej i zostanie uiszczony Inżynierowi kontraktu w terminie 30 dni od dnia przedstawienia faktury, którą Inżynier kontraktu złoży po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze końcowym robót. 6. W przypadku wystąpienie konieczności wykonania robót nie objętych dokumentacją projektową, SIWZ i zapisami umowy z Wykonawcą, Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót, 2) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót, 3) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie tych robót; zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, 4) wydania polecenie wykonania robót wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty. 7. Do obowiązków Inżyniera należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 1) Raport kwartalny - Inżynier w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu "Raport kwartalny" wyszczególniający wykonane przez Zespół Inżyniera prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał w szczególności: a) opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, b) nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, c) plan robót i finansowania na kolejne miesiące, d) opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, e) fotografie dokumentujące postęp robót, f) wykaz zmian w dokumentacji projektowe, g) wykaz wystąpień Wykonawcy i sposób ich rozpatrzenia. 2) Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inżynier przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inżynier Kontraktu, w ciągu 14 dni od daty odbioru końcowego inwestycji przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, (w 3 egz.) który będzie zawierał: a) końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót, b) rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego, c) protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d) opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Inżyniera Kontraktu, e) całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, instrukcje zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT , książki obiektu itp. 8. Inżynier Kontraktu ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne i będą służyły prawidłowej realizacji umowy (Kontraktu) i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. 9. Inżynier Kontraktu nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy (Kontraktu). 10. Na każdym etapie realizacji Inżynier zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. 11. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 7 należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej.


II.4) Główny kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV:

71520000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 14.08.2017 r. do 15.06.2026 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PROGRESS Janina Bancewicz, janinabancewicz@op.pl , ul. Dworcowa 83/35, 10-437, Olsztyn, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 60270.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/02/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmienia się wynagrodzenie z realizację przedmiotu umowy (zwiekszenie o 9840,00 zł brutto) i § 5 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: 1. "1. Strony postanawiają, że obowiązującą formą rozliczenia za wykonanie całego przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 70 110,00 zł brutto, (słownie: siedemdziesiąt tysięcy sto dziesięć złotych 00/100). Kwota netto wynosi: 57 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100)." 2. W związku z koniecznością wykonania robót nieobjętych pierwotnie zamówieniem, wydłuża się termin realizacji zamówienia a § 4 ust. 2 pkt 1 umowy, otrzymuje następujące brzmienie: "1) do dnia 15.10.2018 r. Inżynier zobowiązany jest do wykonywania wszystkich obowiązków określonych w § 3 ust. 1-4 oraz ust. 5-11 umowy,".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze stanem technicznym budynku, który został ujawniony po dokonaniu prac rozbiórkowych dachu, zwiększony zostaje zakres realizacji zamówienia o dodatkowe roboty budowlane określone w projekcie zamiennym, których wykonanie jest niezbędne w celu dalszej realizacji zamówienia. Są to m. in.: 1) rozbiórkę więźby dachowej i stropu drewnianego, 2) wykonanie nowej konstrukcji dachu i stropu. Uwzględniając powyższe okoliczności zakres świadczenia usługi przez Wykonawcę został zwiększony o pierwotnie nieprzewidziane w umowie nadzorowanie dodatkowych wyżej wymienionych robót budowlanych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.