To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-27
Ogłoszenie nr 500035019-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.
Gmina Starogard Gdański: "Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych
i gimnazjów w zamówieniu wspólnym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47389-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiającym wspólnym jest - Gmina Bobowo ul. Gdańska 12 83-212 Bobowo NIP: 5922085421
Zamawiającym upoważnionym do udzielenia zamówienia wspólnego jest - Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański NIP: 5922079828 Strona internetowa: www.bip.starogardgd.ug.pl. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Anita Schleser, Beata Szadokierska Fax 58 562 46 41 godziny urzędowania: 8:00 - 14:00 adres e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Sikorskiego
9,
83200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 562 50 67, e-mail
starogardgd@ug.pl, faks
(058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.starogardgd.ug.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Obowiązki Zamawiającego upoważnionego:
1) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych objętych nin. Umową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) zawieranie umów z Wykonawcami w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających;
3) sporządzenie i przekazywanie Zamawiającemu wspólnemu, sukcesywnie wg postępu proceduralnego, informacji o stanie prac oraz pełnego kompletu dokumentacji związanej z danym postępowaniem, a także 1 egzemplarz umowy zawartej z Wykonawcą/Wykonawcami;
4) przechowywanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Obowiązki Stron:
1) Strony ponoszą odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych;
2) Strony odpowiadają za wdrażanie, realizację i finansowanie umów zamówień publicznych w zakresie części zamówienia odpowiadającego danemu Zamawiającemu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w zamówieniu wspólnym"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGM.271.4.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w zamówieniu wspólnym" na potrzeby realizacji projektu pn. "Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia przekazany będzie jednostkom oświatowym - szkołom publicznym, bezpośrednio po odbiorze zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części: 2.1 Część nr 1 Wyjazd edukacyjny ,,Warsztaty czerpanego papieru/ wypieku chleba´´, w okresie IV-V 2017 roku, dla obecnych klas 6 szkół podstawowych. 2.2 Część nr 2 Wjazd edukacyjny dotyczący roli pszczół w przyrodzie, rodzajów i przeznaczenia wyrobów pszczelarskich, pszczelarstwa, połączone z pokazem uli oraz wyrobów pszczelarskich, degustacją min.3 rodzajów miodów; w okresie II-IV 2018 roku, dla obecnych klas 4 i 5 szkół podstawowych. 2.3 Część nr 3 Wyjazd edukacyjny na wyższą uczelnię, na której każdy uczeń weźmie udział w eksperymencie poziomem wiedzy dostosowanym do wieku 15-16 lat ( z zakresu nauk matematycznych, w tym mechaniki, automatyki, nauk przyrodniczych, w tym chemii, biologii, fizyki, nauk informatycznych); w okresie IV-V 2017 roku, dla obecnych klas 3 gimnazjum. 2.4 Część nr 4 Wyjazd edukacyjny na wyższą uczelnię, na której każdy uczeń weźmie udział w eksperymencie poziomem wiedzy dostosowanym do wieku 14-16 lat ( z zakresu nauk matematycznych, w tym mechaniki, automatyki, nauk przyrodniczych, w tym chemii, biologii, fizyki, nauk informatycznych); w okresie I-IV 2018 roku, dla obecnych klas 2-3 gimnazjum. 2.5 Część nr 5 Wyjazd edukacyjny do Centrum Experyment w Gdyni w okresie IX 2018 roku, dla obecnych klas 2 i 3 szkół podstawowych. 2.6 Część nr 6 Wyjazdy do przedsiębiorcy/ów w okresie IV-V 2017r., dla obecnych klas 3 gimnazjalnych. 2.7 Część nr 7 Wyjazdy do przedsiębiorcy/ów w okresie IX-XII 2017r., dla obecnych klas 1 i 2 gimnazjalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyjazd edukacyjny ,,Warsztaty czerpanego papieru/ wypieku chleba´´, w okresie IV-V 2017 roku, dla obecnych klas 6 szkół podstawowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7178.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Turystycznych "EWA" s. c. Maria i Wiesław Mach 83-200
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7178,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wjazd edukacyjny dotyczący roli pszczół w przyrodzie, rodzajów i przeznaczenia wyrobów pszczelarskich, pszczelarstwa, połączone z pokazem uli oraz wyrobów pszczelarskich, degustacją min.3 rodzajów miodów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10294.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne Czerwiński Travel s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10294,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyjazd edukacyjny na wyższą uczelnię, na której każdy uczeń weźmie udział w eksperymencie poziomem wiedzy dostosowanym do wieku 15-16 lat ( z zakresu nauk matematycznych, w tym mechaniki, automatyki, nauk przyrodniczych, w tym chemii, biologii, fizyki, nauk informatycznych); w okresie IV-V 2017 roku, dla obecnych klas 3 gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3400.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Turystycznych "EWA" s. c. Maria i Wiesław Mach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3400,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wyjazd edukacyjny na wyższą uczelnię, na której każdy uczeń weźmie udział w eksperymencie poziomem wiedzy dostosowanym do wieku 14-16 lat ( z zakresu nauk matematycznych, w tym mechaniki, automatyki, nauk przyrodniczych, w tym chemii, biologii, fizyki, nauk informatycznych); w okresie I-IV 2018 roku, dla obecnych klas 2-3 gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11544.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Turystycznych "EWA" s. c. Maria i Wiesław Mach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11544,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wyjazd edukacyjny do Centrum Experyment w Gdyni w okresie IX 2018 roku, dla obecnych klas 2 i 3 szkół podstawowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20166.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne Czerwiński Travel s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20166,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wyjazdy do przedsiębiorcy/ów w okresie IV-V 2017r., dla obecnych klas 3 gimnazjalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3300.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Turystycznych "EWA" s. c. Maria i Wiesław Mach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3300,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wyjazdy do przedsiębiorcy/ów w okresie IX-XII 2017r., dla obecnych klas 1 i 2 gimnazjalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93, ust. 1 pkt 4) ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: Unieważniono postępowanie dla części nr 7. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostaw sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.