eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A - Etap 2, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-27

Ogłoszenie nr 500034820-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A - Etap 2, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572153-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 37 33 333, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, faks 022 37 33 382.
Adres strony internetowej (url): www.bielany.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A - Etap 2, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.47.2017.EKR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A - Etap 2, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A zgodnie z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi: Projekt zagospodarowania terenu Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A (załącznik 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót Cz. 1 - Architektura i zieleń (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Cz. 2 - Branża drogowa (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), w zakresie zdefiniowanym poniżej, określonym równocześnie w załączniku graficznym (rysunek) Etapowanie realizacji - ETAP-2 Nr rys. PZT_BCEK_E2 (załącznik nr 1 do załącznika nr 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ: a)"Zakres podbudowy i nawierzchni z poliuretanu istniejącego placu zabaw - A": Podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw pow. 856 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 20 mm pow. 525.40 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 40 mm pow. 53.80 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 50 mm pow. 24 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 60 mm pow. 158.70 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 80 mm pow. 56.30 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 110 mm pow. 37.80 m2; b) " Urządzenia istniejącego placu zabaw": Montaż urządzeń zabawowych - 6szt: - Zestaw sprawnościowy z drabinką i drążkami do zjeżdżania - 1szt; - Karuzela pierścieniowa 1szt; - Karuzela obrotowa 1szt; - Poręcze gimnastyczne 1szt; - Huśtawka linowa 4 osobowa 1szt; - Zestaw sprawnościowy z kręciołkami 1szt; c)Montaż urządzeń zdemontowanych - 5szt / urządzenia przeznaczone do renowacji i ponownego montażu w obrębie tego samego placu /: - Huśtawka wahadłowa podwójna; - Równoważnia podwieszona; - Twister; - Piechur podwójny; - Wioślarz; d)"Realizacja małej architektury": -"Drewniany stół z siedziskami": Montaż stołu ogrodowego w ilości 2 szt. w miejscu oznaczonym symbolem na rysunku. -"Realizacja podwyższonych rabat": Wykonanie podwyższonych rabat o promieniu 100 cm, wys. 45 cm- 2 szt., oraz o promieniu 70 cm, wys. 45 cm. - 2 szt. -"Realizacja tablic edukacyjnych": Montaż tablic edukacyjnych odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablice dostarczy Zamawiający - 4 szt. e) Zieleń - " Realizacja nasadzeń": Nasadzenia krzewów iglastych ilość 385 szt; Nasadzenia krzewów liściastych ilość 8476 szt; Nasadzenia róż ilość 609 szt; Nasadzenia bylin pow. 595 m2; Trawnik pow.1257 m2; Łąka kwietna pow. 0.127 ha; - "Dziedziniec wewnętrzny": Nasadzenia drzew ilość 1szt; Nasadzenia krzewów iglastych ilość 48 szt; Nasadzenia krzewów liściastych ilość 1055 szt; Nasadzenia róż ilość 24 szt; Nasadzenia bylin pow. 216.70 m2; - "Projektowane drzewo ozdobne - dziedziniec": Miejsce oznaczone odpowiednim symbolem na PZT - "Realizacja kamieni granitowych" - Zakres rabaty skalnej - Rabata skalna pow. 65 m2, ułożenie kamieni granitowych 1 komplet - 133 szt. 2.W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej będzie funkcjonowało. 3. Uzupełnienie do sekcji II - pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu - Termin realizacji zamówienia: ustala się od dnia podpisania umowy do 15.11.2017 r., przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu umowy określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 898104.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: C.G.A. FRU-MAL Development Sp. z o.o.
Email wykonawcy: czaaarek1@wp.pl
Adres pocztowy: Ostrzycka 2/4
Kod pocztowy: 04-035
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 870963,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 870963,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1099873,36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.